Oto mój pakt :p Nie mam jeszcze rangi Chunnin, ale założyć zawsze mogę ...
Imię: Jamariko
Nazwa Paktu: Pakt z Gepardami
Zwierzęta: Gepardy
Summony:
Chunnin:
Imię: Rio
Rasa: Mały Gepard
Cechy Charakteru: Mówiąc prostymi słowy, praktycznie nic go nie interesuje. Lubi leniuchować, jednak, gdy wie, że sprawa jest poważna daje z siebie wszystko. Można na niego liczyć w trudnych sytuacjach. Jest także całkiem niezłym towarzyszem na wyprawach.
Wygląd:
Ma nie więcej jak metr wysokości i pół metra długości. Zasadniczo jest mały, gdyż wymaga to jego profesja. Nie wyróżnia się niczym szczególnym.
Specjalizacje: Perfekcyjny tropiciel, posłaniec i zwiadowca.
Jutsu rasowe:
Gurēto kupido no jutsu
Kaori kyōka imi no jutsu
Meisai no jutsu
Imię: Shino
Rasa:Gepard Wojownik
Cechy charakteru:Lekko gburowaty, ale dla przyjaciół miły. Zawsze rwie się do walki. Całkiem niezły strateg.
Wygląd:
Wysoki na półtora metra i tak samo długi. Dodatkowo, ma wzmocnione kły, które są w stanie przegryźć zbroje. Tak samo pazury, które osiągają nawet dziesięć centymetrów długości i cztery grubości. Futro lekko amortyzuje ataki, jednak nie jest to dobra obrona.
Specjalizację: Wojownik, wierzchowiec( gdy ma dobry humor), a także posłaniec.
Jutsu rasowe:
Gurēto kupido no jutsu
[Raiton] Denka chāji
[Raiton] Denki kōgaku no gōon
[Raiton] Denki kōgaku no uzu
Jounin:
Imię: Souro
Rasa: Cienisty Gepard
Cechy charakteru: Małomówny i spokojny. Lubi samotność, ale chętnie pomaga innym.
Wygląd: Wyglądem i wzrostem przypomina najzwyklejszych członków swojej rasy. Jednak, jego specjalna kolorystyka ułatwia mu maskowanie się w każdych warunkach.
Specjalizację: Zawodowy Tropiciel.
Jutsu rasowe:
[Zna ślady i zapachy wielu zwierząt i summonów)
Kaori kyōka imi no jutsu
Gurēto kupido no jutsu
Gijutsu wa kanzen ni hi hyōji ni
Imię: Hari
Rasa: Bojowy Gepard
Cechy charakteru: Porywczy i nieopanowany. Zawsze musi postawić na swoim. Nie poddaje się i walczy do samego końca.
Wygląd: Gepard chodzi na tylnych łapach, lecz dzięki temu, że potrafi przesuwać swoje mięśnie tak, by chodzić na czterech. Nosi lekki pancerz na klatce piersiowej, ramionach i nogach. Na plecach, przypięty jest miecz, którym Hari całkiem nieźle włada. Gdy stanie wyprostowany osiąga nawet dwa metry wzrostu. Jego miecz jest tylko krótszy o jakieś dwadzieścia centymetrów.
Specjalizację: Wojownik miecza.
Jutsu rasowe:
Dansu itsutsu burēdo
[Raiton] Denki Hadō
[Raiton] Jagujī denki Ken
[Raiton] Enerugībōru
Special Jounin:
Imię: Kambi
Rasa: Bojowy Gepard
Cechy charakteru: Złośliwy, ale odważny. Lubi ryzyko i zakłady. Jednak, gdy przegra trzeba uciekać, gdzie pieprz rośnie.
Wygląd: Wygląda jak zwyczajny gepard. Jednak wokoło kończyn ma owinięte pasy z bronią na walkę dystansową. Dodatkowo ma przystosowane łapy, do szybkiego rzucania tą bronią.
Specjalizację: Walka dystansowa.
Jutsu rasowe:
[Raiton] Insutantofuraito
[Raiton] Gijutsu kaminari bōru
[Raiton] Gijutsu no hikari'
[Raiton] Hōden
[Raiton] Denki rein Kunai
Kabe shuriken
Imię: Kobu
Rasa: Starszy Gepard
Cechy charakteru: Spokojny, opanowany. Często burkliwy, ale pomocny.
Wygląd: Mały gepard, jednak dosyć stary. Idealny, by zmieścić się na ramieniu shinobi’ego. Ma lekką szarą bródkę i białe wąsy. Potrafi chodzić na dwóch łapach, lecz rzadko to robi. Nosi szatę ze znakiem Konohy.
Specjalizację: Mistrz Strategii i Genjutsu.
Jutsu rasowe:
Todoroki Chītā
Saitobīsuto
Kantechītā
Saimin bīsuto
Fōkasu no jutsu
Sannin
Imię: Rokubari
Rasa: Gepard Królewski
Cechy charakteru: Honorowy (często zależnie od sytuacji) i odważny. Myśli przed atakiem, lecz często rusza na żywioł.
Wygląd: Wzrostem dorównuje naprawdę sporym budynkom, lecz długością znacznie je przewyższa. Na przednich i tylnych łapach nosi ochraniacze. Na głowie ma hełm, który osłania czaszkę i górną część pyska, nadając łbu straszny wygląd. Ogon zakończone jest kolcem z metalu. Kły i pazury zdolne są przegryźć nawet najtwardsze zbroje.
Specjalizację: Wojownik.
Jutsu rasowe:
Gurēto kupido no jutsu
Insutanto wa sessaku
Densetsu raitoningu
Denki-dama
Furasshu
Ranku
Torappu
Shōnetsu no faiau~ōru
Dla moich zwierzątek :p stworzyłem całkiem nowe techniki, choć niektóre mogą mieć te same właściwości, co istniejące . Opiszę je teraz dla Akceptatorów, by łatwiej im było ocenić :p. są ustawione po kolei, czyli rangowo.
Chunnin:
Gurēto kupido no jutsu - jest to technika, dzięki której gepardy mogą biegac z wielką prędkością nie marnując prawie chakry z powodu uwarunkowań rasowych. Bez niej tracą ¼ swojej szybkości.
Kaori kyōka imi no jutsu - wzmacnia węch geparda.
Meisai no jutsu - kamufluje geparda. Nie usuwa jego zapachu, ani odgłosów wydawanych przez niego.
[Raiton] Denka chāji - gepard rozpędza się. Otaczają go pioruny, które powodują odrętwienie przy uderzeniu. Słabe jutsu, jednak przydatne.
[Raiton] Denki kōgaku no gōon - gepard otwiera paszczę, by po chwili stworzyć piorun, który w raz z rykiem bestii uderza w przeciwnika. Słabe jutsu.
[Raiton] Denki kōgaku no uzu - summon kręci się wokoło własnej osi przemieniając się w wir piorunów. Silna technika, ale wolna i wymagająca sporo chakry.
Jounnin:
Kaori kyōka imi no jutsu- wyostrza węch geparda. Przydatna technika przy tropieniu.
Dansu itsutsu burēdo - gepard jest tak szybki, że wydaje się , że jego ostrze jest w pięciu miejscach na raz. Te miejsca zadają obrażenia o opóźnieniu 1 sekundy, gdyż gepard musi się tam pojawić.
[Raiton] Denki Hadō - technika polega na przelaniu chakry Raiton do miecza i potężnym zamachnięciu się nim. Wysyła falę błyskawicy, która uderza ze średnią siłą, ale jest za to szybka.
[Raiton] Jagujī denki Ken – gepard okręca się wokoło własnej osi i tworzy mały elektryczny wir. Jest wolny, ale za to silny. Można nim manipulować dzięki mieczowi geparda.
[Raiton] Enerugībōru - na czubku miecza tworzy się kula piorunów. Można nią cisnąć w przeciwnika. Jest słaba, ale szybka i można nią kierować.
Specjal Jounin:
Gijutsu wa kanzen ni hi hyōji ni - ukrywa ona wszystko co związane z gepardem, dzięki czemu nie można go w żaden sposób wykryć. Jednak jutsu można utrzymać tylko 2 godziny i pożera dużo chakry.
[Raiton] Gijutsu kaminari bōru - pośród wyrzuconych pocisków można schować piorun kulisty. Jest on bardzo silny, lecz łatwy do uniknięcia, dlatego chowa się go pomiędzy bronie.
[Raiton] Gijutsu no hikari' - oślepia przeciwnika tworząc jasne światło.
[Raiton] Hōden - gepard zaczyna się elektryzować i po chwili uderza wytworzoną przez siebie błyskawicą.
[Raiton] Denki rein Kunai - tworzy elektryczne kunai. Są szybkie i silne jak zwykłe, tylko że dodatkowo przy uderzeniu paraliżują ofiarę.
Kabe shuriken - gepard wyrzuca chmarę shurikenów, które tworzą mocny blok. Blok jest szybki i może zadąć całkiem spore obrażenia. ( Blok chodzi o figurę przestrzenną).
Todoroki Chītā -jest to jutsu, które ogłusza i dezorientuje naszego przeciwnika. Świetne do dywersji.
Saitobīsuto- wymaga kontaktu wzrokowego. Powoduje, że nasz przeciwnik doznaje ogromnego strachu i jest niezdolny do walki,
Kantechītā- gepard wydaje z siebie róże ryki, co powoduje, że przeciwnik jest łapany w silne genjutsu. Wydaje mu się, że jest uwięziony i idzie do Sali śmierci. Silna technika z której tylko najlepsi potrafią uciec.
Saimin bīsuto-gepard macha ogonem powodując hipnozę u przeciwnika. Wtedy wrogi shinobi jest pod naszą kontrola. Jutsu działa przez godzinę.
Fōkasu no jutsu- gepard zamyka oczy i skupia się na swoim shiobim. Dzięki stanu w jakim się znajduje może zwiększyć szybkość i zwinność przyzwacza. Wymaga kontakty fizycznego.
Sannin:
Insutanto wa sessaku -pazury jarzą się na błękitno. Uderzenie jest tak szybkie i silne, że bez problemu przecina zbroję, czy skałę.
Densetsu raitoningu- z ciała sum mona wychodzą wielkie błyskawice. Są silne i szybkie.
Denki-dama- na końcu ogona geparda pojawia się kula błyskawicy. Jest wielka i potęzna, ale za to wolna.
Furasshu- gepard tworzy wielkie białe światło, które oślepia przeciwnika.
Ranku -gepard rozpędza się i uderza z szarzy. Dodatkowo otaczają go żywioły Kato i Raiton co zwiększa siłę i szybkość.
Torappu zamyka wrogiego shinobiego w klatce piorunów. Bardzo ciężko uciec z tej pułapki. Dodatkowo, po poruszeniu się wroga klatka razi go silnym wyładowaniem.
Shōnetsu no faiau~ōru summon otwiera paszczę i wystrzeliwuje wielką ilość ognia. Bardzo silna technika, która wymaga niemałej ilości chakry.
Techniki Paktu:
Chunnin:
Jiko setsuzoku- technika, dzięki której shinobi i summoner łączą się umysłami i potrafią porozumiewać się myślami. Technika rozwija się wraz z dobywaniem nowej rangi i nie wymaga powtórnego uczenia się.
Chunnin- porozumiewanie myślami.
Jounin- dzięki więzi przejmujemy oko geparda, dzięki czemu czas reakcji zmniejsza się i możemy widzieć w ciemnościach.
Specjal Jounin- gepard może wykonywać techniki natur chakry Raiton i Katon, jednak muszą one być na takim samym poziomie co on i są lekko słabsze.
Shāpu anata no kankaku – jutsu pozwala na ulepszenie swojego wzroku. Można dostrzec najdrobniejsze szczegóły na odległość 20 metrów.
Chītā tsume- nasze paznokcie wydłużają się i twardnieją na wzór gepardzich. Są twardości kunai’a i można wpuszczać w nie chakrę.
Jounin:
Kūchō denki burēdo- do tego jutsu wymagana jest natura chakry Fuuton. Przykładamy rękę do pleców summona. Wpuszczamu do niego naszą chakrę mieszając ją z jego chakra Raiton. Summon macha głową tworząc ostrza wiatru z dodatkiem błyskawic. Szybkie i silne jutsu, jednak wymaga kontaktu fizycznego.
Chītā hiiki- gepard staje przed nami i wydłuża swoje futro tworząc kule, w której zamyka siebie i shinobiego. Kula jest twarda i pochłania ataki do rahgi Jounin, a osłabia pozostałe. Jest jednorazowa, po pierwszym uderzeniu znika.
Enerugībīsuto- gepard dotyka nas i wysyła specjalnie zmodyfikowaną chakrę Raiton. Przez to, nasza szybkość i zwinność zwiększają się na okres 2 tur. Jutsu nie może być wykonywane za często, bo może doprowadzić do zerwania mięśni.
Specjal Jounin:
Taisha kōgaku saigai- gepard na chwilę przemienia się w kulę chakry o żywiole Raiton, lub Katon. Możemy nimi rzucić w przeciwnika. Kula zadaje średnie obrażenia, jednak przy kontakcie z przeciwnikiem przemienia się powrotem w geparda, który atakuje pazurami.
Sannin:
Densetsu-juu- gepard siada w pozycji lotosu na gepardzie, lub obok niego i poprzez połączenie umysłowe wywołuje napad kontrolowanej furii. U summona w tym czasie zwiększa się szybkość, zręczność i siła, jednak shinobi nie może wykonywać żadnych technik i poruszać się. W przypadku ruchu technika zostaje przerwana. Trwa ona maksymalnie 4 tury.
Enerugīfurēmu- wokół przeciwnika tworzy się kula piorunów. Jest nieprzepuszczalna i cały czas się zmniejsza rażąc wroga potężnymi wyładowaniami. Gdy wniknie w ciało wroga, wtedy wybucha niszcząc narządy wewnętrzne. Jutsu jest śmiertelne, dlatego także zakazane.
_________________
Nie bój się marzyć, bo człowiek bez marzeń, jest nikim.
Ostatnio zmieniony przez Jamariko Uchiha 2010-08-14, 20:00, w całości zmieniany 2 razy
REKLAMA
Natura Chakry: Fuuton, Raiton
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 4006
Wysłany: 2010-08-14, 18:56
Ostatnio zmieniony przez Potenżny EromeQ 2010-08-14, 20:00, w całości zmieniany 2 razy
Natura Chakry: Fuuton,Suiton
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 4006 Skąd: Tsuki-Gakure
Wysłany: 2010-08-14, 19:52
Jiko setsuzoku- technika, dzięki której shinobi i summoner łączą się umysłami i potrafią porozumiewać się myślami. Technika rozwija się wraz z dobywaniem nowej rangi i nie wymaga powtórnego uczenia się.
Sannin( za zgodą supportu :p)- summoner przejmuje nasze Kg. Jednak jest ono słabsze i nie może wykonywać związanych z nim technik ( jedynie podstawowe czynności np. Sharingan, kopiowanie i zwiększona szybkość reakcji)
NIE
I pozamieniaj wszystkie godziny na tury np jutsu trwa 2 godziny--> jutsu trwa 2 tury
Shāpu anata no kankaku – jutsu pozwala na ulepszenie swojego wzroku można dostrzec najdrobniejsze szczegóły z odległości do 50m
_________________ Chcesz zarobić?
Możesz:
-Sprzedaż odrobiny krwi .
-sprzedaż zwierząt lub jeńców
-Zatrudnienie się jako łowca.
Wiem, ale ja ten pakt traktuje bardziej jak rozwinięcie tamtego dla siebie. Miyuki ma mało jutsu i summonów i to mi nie pasowało. Nie wiem, jeśli nie mogę go mieć, to usunę...
_________________
Nie bój się marzyć, bo człowiek bez marzeń, jest nikim.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach