to ja wpadłem na taką specjalizację dla mojego demona
Nazwa specjalizacji: Konki mune
Opis specjalizajci: Specjalizacja czerpiąca moc z siły woli Zou.
Jutsu:
Ishindenshin
typ jutsu: pomocnicze
Wymagane: 1% siły woli (ilość początkowa)
Prosta technika polegająca na kontaktowaniu się przez umysł. Technika przydatna na misjach
Hyoumenka Riariti
Typ: pomocnicze
Wymagane 5% (poziom pierwszy) 15% (poziom drugi), 40% (poziom trzeci)
60% (poziom czwarty) 80% (poziom 5)
Technika polega na podnoszeniu przedmiotów siłą woli
Poziom 1 możemy podnosić lekki przedmiot
Poziom 2 możemy podnosić ciężki przedmiot i zwierze
Poziom 3 możemy podnosić człowieka
Poziom 4 możemy podnosić kilka rzeczy lub ludzi czy zwierząt na raz
Poziom 5 możemy podnosić istną armię, nawet cięższych od nas przedmiotów
Natura Chakry: Katon, Raiton, Fuuton + Youton
Wiek: 29 Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 4404 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-27, 17:41
"Hyoumenka Riariti
Typ: pomocnicze
Wymagane 5% (poziom pierwszy) 15% (poziom drugi), 40% (poziom trzeci)
60% (poziom czwarty) 80% (poziom 5)
Technika polega na podnoszeniu przedmiotów siłą woli
Poziom 1 możemy podnosić lekki przedmiot
Poziom 2 możemy podnosić ciężki przedmiot i zwierze
Poziom 3 możemy podnosić człowieka
Poziom 4 możemy podnosić kilka rzeczy lub ludzi czy zwierząt na raz
Poziom 5 możemy podnosić istną armię, nawet cięższych od nas przedmiotów" nie pasuje do twojego demona. Za mało technik. Nie akceptuje...
_________________
Everybody, with your fists raised high!
Let me hear your battle cry tonight
Stand beside, or step aside
We're on the frontline!
Cechy Charakteru: Jego charakter jest bardzo zróżnicowany. Z jednej strony potrafi być szarmancki i kulturalny, a przy tym zimny i spokojny, z zaś drugiej bezczelny, arogancki i okrutny. Nie lubi, gdy dyktuje się mu co ma robić. Typowy samotnik. Jest sprytny, chytry i przebiegły.
Wygląd: To dwu ogoniasta łasica. Ciało demona jest podłużne i giętkie, dzięki czemu jest bardzo zwinny. Nie należy do największych bijuu, choć przerasta kilkakrotnie normalnego człowieka. Nie jest też za silny, ale nadrabia to szybkością. Jego wygląd różni się zdecydowanie od zwyczajnej łasicy. On jak i cała aura wokół niego jest stworzona z niebieskoszarej energii. Oczy są koloru stali.
Umiejętności: Dzięki posiadaniu zapieczętowanego demona panujemy nad elektrycznością oraz nasza szybkość i zwinność zwiększają się.
Historia: Łasice od dawna znane były w Japonii, jako zwierzęta sprowadzające wiele nieszczęścia. Ludzie unikali tych małych gryzoni i przepędzali je jak tylko mogli. Pytani przez własne dzieci "dlaczego?" odpowiadali tylko "bo to szkodniki'' Tak się jednak składa, że ich niechęć była całkiem uzasadniona. Przed laty, kiedy jeszcze sztuka ninja nie była tak rozwinięta, nastały biedne czasy. Ludzie za wszelką cenę dążyli do władzy, powstawały silne imperia, a mniejsze i biedne wioski zostawały miażdżone pod naporem potęgi innych. Ludzie ginęli masowo. Nie liczyło się, czy to kobieta, mężczyzna, czy bezbronne dziecko... Każdy znał zasady: Walcz, inaczej umrzesz. Coraz bardziej popularne stały się legendy o ogoniastych bestiach, które mają niezwykłe moce. W nich widziano jedyną nadzieję. Oczywiście znalazło się kilku śmiałków, którzy na własną rękę próbowali szukać demonów... Nigdy nie wrócili...Gdy stracono już ostatnią nadzieję, upragniona pomoc spadła dosłownie z nieba, niszcząc całe imperium. Szczęście ludzi z wiosek nie trwało jednak długo. Błogosławieństwo szybko okazało się przekleństwem. Demon łasicy posiadał nieziemską moc, kontrolował pioruny. Był silny, inteligentny i nadzwyczaj przebiegły. Przez jego chytrość odnoszono same straty. W końcu zrozpaczona ludność postanowiła pozbyć się łasicy. Poprosili o pomoc szanowanego mędrca w nadziei, że ten będzie wiedział co zrobić. Starzec widząc obecną sytuację postanowił wypróbować pewien eksperyment. Nie miał pewności czy się uda, czy jeszcze bardziej nie zaszkodzi innym, ale postanowił zaryzykować. Wykorzystując to, że łasica poczuła się zbyt pewnie, nie pilnowała ludzi tak jak na początku, postanowił wysłać swojego ucznia do pewnej świątyni, gdzie znajdować się miały zwoje z tajnymi informacjami. Nikt jednak nie spodziewał się tego, że Bijuu cały czas ich uważnie obserwuje. Wiedziony własną ciekawością postanowił pozwolić młodemu bezpiecznie przynieść do osady zwoje. Mędrzec . Chłopak dostarczył tajne jutsu starcowi, jednak w tym samym czasie przybył demon z zamiarem zniszczenia informacji. Rozpętała się prawdziwa bitwa. Uczony walczył z łasicą z wszystkich swoich sił, używał jutsu wszelakiej maści jednak demon był silniejszy. Gdy człowiek chciał użyć tajnego jutsu demon wyczuł co się dzieje. W tym samym momencie i mędrzec i demon użyli swoich ostatecznych jutsu. W efekcie spotkania się tak potężnych mocy powstał wielki wybuch. Starzec przy próbie zabicia demona zmarł, Bijuu zosatł zapieczętowany w ciele chłopaka, a tajemnicze zwoje zaginęły.
Co daje? :
Poziom pierwszy.
Etap pierwszy-Otacza nas ledwo widoczna mgiełka szaroniebieskiej energii. Nieznacznie wzrasta nam
szybkość i zręczność ( do 25%) oraz chakra (10%) oraz dostajemy nową specjalizację - panowanie nad elektrycznością
Etap drugi- Otacza nas już wyraźniejsza mgiełka energii, w okół nas pojawiają się błyskawice nie większe niż paznokieć. Jesteśmy naelektryzowani.
Wzrasta nam szybkość i zręczność do 40% Chakra rośnie do 30%. Lepiej kontrolujemy Raiton
Etap trzeci- Nieco szarzeje nam skóra, rosną długie kły, a wyraz twarzy zmienia się na bardziej drapieżny. Wzrasta szybkość i zręczność o 20%, oraz chakra rośnie do 70%. Nasza wytrzymałość nieznacznie się poprawia.(15%)
Poziom drugi:
Etap pierwszy- Wyraźniejsze stają się małe błyskawice wokół nas. Jesteśmy coraz bardziej naelektryzowani, co potencjalnym przeciwnikom utrudnia bezpośredni kontakt z nami. Szybkość i zręczność wzrastają do 30%, chakra rośnie do 60%
Etap drugi- Otacza nas chakra, z której wyrasta pierwszy ogon. Wokół nas pojawia się więcej wyładowań. Nasze ruchy stają się bardziej "dzikie" i drapieżne.
Wzrasta nam szybkość i zręczność do 70% chakra rośnie do 70%
Etap trzeci- Coraz ciężej jest nam panować nad demonem. Jesteśmy naelektryzowani, dzięki czemu ktoś, kto próbowałby nas dotknąć, mógłby zostać poważnie porażony pradem. Występują wyładowania energii w okół nas. Nasza szybkość i zręczność wzrasta dwukrotnie (100%) a chakra 90%. Z naszej aury powstaje zarys łasicy
Trzeci poziom:
Etap pierwszy: Wyrasta nam drugi i ostatni ogon. Szybkość i zręczność wzrastają czterokrotnie(400%) chakra rośnie do 250%. Nie panujemy nad sobą. Wokół nas pojawiają się pioruny i błyskawice. Jesteśmy w stanie rozpętać burze z chakry, która nas otacza. Nie odróżniamy wrogów od przyjaciół.
Etap drugi: Nasza chakra wzrasta o 300%, ale za to szybkość i zręczność pięciokrotnie (500%) Tracimy całkowicie kontrolę nad demonem. Wokół nas rozpętuje się prawdziwa burza, nad którą do końca nie panujemy. Zmieniamy się w dużą, niebiesko szarawą łasicę.
_________________
"Aby wzbić się na szczyt, trzeba odbić się od dna. "
Imię: Sando
Cechy Charakteru: Przebiegły, chytry, dumny, odważny, podstępny, mądry, mroczny, nie ufny, potrafi się zaprzyjaźnić z jinchuuriki, lecz gardzi wszystkimi innymi, nienawidzi porażek, kocha zabijać
Wygląd:
Jest to nie wątpliwie duży demon. Jest mniej więcej wielkości góry. Jego ciało pokrywa pancerz, a z tyłu posiada długi ogon. Jest w kolorze krwistej czerni, a jego oczy błyszczą czerwienią.
Umiejętności: Sando jest patronem chorób, trucizn i kwasów. W jego żyłach płynie kwas, a każde draśnięcie ogona wprowadza zabójczą truciznę. Dzięki temu Jichuuriki jest mistrzem podstępów oraz zyskuje częściową odporność na trucizny i choroby, tzn. tylko te silniejsze robią mu krzywdę. Nosiciel Sando potrafi również używać technik kwasu i trucizn
Historia Powstania: Wiele lat temu, gdy ninjutsu było uznawane za czarną magię, żył znachor. W tamtych czasach panowała okropna plaga, która zabijała chorobą tego, kogo się uczepiła. Dzięki swoim technikom medycznym był w stanie ją uleczyć. Nikt jednak nie wiedział skąd ona pochodzi. Znachor długo badał tą chorobę i odnalazł jej źródło. Wszedł do jaskini i ujrzał gigantycznego skorpiona. Besta pochwyciła znachora i napuściła na niego straszną chorobę. Od tej pory, mężczyzna z pomieszanymi zmysłami przyprowadzał demonowi kolejne osoby. Pewnego dnia odzyskał jednak resztę własnej woli i wyruszył do legendarnej świątyni w którym znajdowało się pudełko chakry. Pochłaniało ono całą chakrę jaka w Okół niego istnieje. Znachor zabrał je do demona i otworzył. Bestia jednak pochwyciła go i wciągnęła go ze sobą
Co daję?:
Etap 1
Użytkownik staję się bardziej przebiegły, chakra wzrasta o 10 %
Następny poziom
Wokół użytkownika pojawia się delikatna fioletowa aura, chakra wzrasta o 30%
Etap 2
Aura chakry gęstnieje i zmienia się. Chakra wokół rąk zamienia się w szczypce. Wyrasta ogon. Chakra wzrasta o 60%, a siła i szybkość o 50%
Następny poziom: Chakra staje się tak gęsta, że nas nie widać, zamieniamy się w miniaturkę demona
Etap 3
Zamieniamy się w demona. Tracimy nad sobą panowanie. Nasze ciało pokrywa twardy pancerz. Każde uderzenie naszym ogonem wprowadza śmiertelną truciznę. Rośliny wokół nas umierają, a rzeki wysychają. Nasza chakra wzrasta o 300% a siłą i szybkość o 100%
Techniki kwasu
Nazwa: Sanmi no jutsu
Wymagane: 0% panowania nad kwasem
Opis: Jest to podstawowa technika tej specjalizacji. Polega na zamianie wody w kwas i na odwrót. Kwas nie rani użytkownika, dzięki czemu jest taki wyjątkowy
Nazwa: Sanmi Shihai
Wymagane: 5% panowania nad kwasem
Opis: Polega na kontroli kwasu.
Nazwa: Sanmi Mari
Wymagane: 15% panowania nad kwasem
Opis: Dzięki tej technice jesteśmy w stanie wypluć małą kulkę kwasu.
Nazwa: Sanmi Kumo
Wymagane: 20% panowania nad kwasem
Opis: Technika polega na wytworzeniu chmurki kwasu, na której można latać
Nazwa: Doku Sabaki
Wymagane: 25% panowania nad kwasem
Opis: polega na wyssaniu z innej osoby trucizny i zlikwidowaniu jej
Nazwa: Sanmi Hei
Wymagane: 30% panowania nad kwasem
Opis: Polega na wytworzeniu ściany z kwasu. Broni ona przed niektórymi atakami, szczególnie taijutsu.
Nazwa: Sanmi no tate
Wymagane: 50% panowania nad kwasem
Opis: W tym trybie kwas sam nas broni
Nazwa: Sanmi no Kasui
Wymagane: 55% panowania nad kwasem
Opis. Użytkownik wytwarza kolec którym może miotać w przeciwnika
Nazwa: Sanmi raishuu
Wymagane: 65% panowania nad kwasem
Opis: Wytwarzamy bicze z kwasu, którymi atakujemy przeciwnika
Nazwa: Sanmi Banso
Wymagane: 75% panowania nad kwasem
Opis: Przed nami powstaje Gruba warstw3a kwasu przypominająca skorpiona. Bardzo silna defensywna technika
Nazwa: Sanmi no ryuu
Wymagane: 90% panowania nad kwasem
Opis: Zamykamy przeciwnika w kuli śmiercionośnego kwasu, która się kurczy wyżerając wszystko wewnątrz, łącznie z przeciwnikiem. Tylko najsilniejsi i najsprytniejsi ninja są w stanie z tego wydostać
Natura Chakry: Katon, Raiton, Fuuton + Youton
Wiek: 29 Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 4404 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-30, 18:48
Katrin - Akcept.
Itami Kuragari - Jeśli wszyscy będą za to nie mam nic przeciwko.
Ostatnia szansa na stworzenie demona. Jeśli wszyscy zaakceptują tego skorpiona to więcej już nie akceptujemy ^^
_________________
Everybody, with your fists raised high!
Let me hear your battle cry tonight
Stand beside, or step aside
We're on the frontline!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach