Chuunin:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Imię: Kon
Rasa: Niedźwiedź humanoidalny
Cechy charakteru: Sympatyczny, dziecinny
Ciekawostki: Nie lubi Pedobeara, niebywale dobrze unika ataków, potrafi mówić.
Wygląd:
Zaakceptowany
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Imię: Ursa
Rasa: Niedźwiedź humanoidalny
Cechy charakteru: Agresywny, wojowniczy, odważny, tępy
Ciekawostki Nigdy się jeszcze nie poddał
Specjalizacja: Walka w zwarciu
Jutsu:
- Tokken
Wygląd:
Zaakceptowany
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Imię: Pedobear
Rasa: Niedźwiedź humanoidalny
Cechy charakteru: Sympatyczny (zwłaszcza dla dzieci)
Specjalizacja: Odstraszanie
Ciekawostki Lubi małe dzieci i studentów akademii (idealny do ukarania takiego delikwenta), Nie lubi Kona, zawsze mają odmienne zdanie. Potrafi mówić, lecz prawie nigdy z tego nie korzysta.
Wygląd:
Imię: Grizzly
Rasa: Dziki niedźwiedź
Cechy charakteru: Spokojny, opanowany, walczy tylko, gdy trzeba
Ciekawostki Potrafi wystraszyć przeciwnika, oraz dobrze pływa
Specjalizacja: Obrona
Jutsu:
- Tokken
- Mizuame Nabara
- Narakumi no Jutsu (genjutsu rangi C)
Wygląd:
zaakceptowany
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Imię: Kikensei
Rasa: Niedźwiedź Humanoidalny
Cechy charakteru: Agresywny, głupi, strasznie silny, brutalny, okrutny
Ciekawostki Mimo swojej tępoty i braku opanowania jest bardzo wierny, wykwalifikowany szermierz, jego umiejętności walki mieczem zależą od stopnia zdenerwowania, na początku lekceważy przeciwnika. Potrafi mówić.
Specjalizacja: Brutalna walka wręcz
Jutsu:
- wszystkie taijutsu do rangi C
- wszystkie walki mieczem do 60% wprawy
- Ganjo Sashu (tylko, kiedy jest blisko śmierci, przegranej, albo gdy zginie ktoś cenny dla niego)
Wygląd:
Może to i lew. Nie wiem, nigdy nie fascynował mnie Bleach, ale moim zdaniem Kon przypomina trochę misia, więc postanowiłem go tu wkleić, zwłaszcza, że nikt przede mną nie wykorzystał jego postaci.
Dobra, żeby nie pisać 2 pod rząd to skopiowałem ostatnią wiadomość.
Jounin
Imię: Dgalzy
Rasa: Niedźwiedź humanoidalny
Cechy charakteru: Pewny siebie, inteligentny, honorowy, strasznie agresywny
Specjalizacja: Odstraszanie, walka
Ciekawostki: Jego dziwna zbroja jest stworzona tylko i wyłącznie, aby przyspieszyć jego ruchy swoją aerodynamicznością, ma ona małą wartość obronną. Zwierzak potrafi pływać i mówić.
Jutsu
- Goukuuhou (pazurami)
- Gufutenka [Raiton]
- Muratta [Raiton]
- Kage Bunshin
Wygląd:
Imię: Shigari
Rasa: Dziki niedźwiedź
Cechy charakteru: Uparty, wojowniczy
Specjalizacja:Walka, wspomaganie, obrona
Ciekawostki: Zwierzak stworzony w całości z Dotonu. Aby go przywołać potrzeba specjalnego amuletu, więc ma tylko jednego posiadacza. Nie może walczyć w miejscach typu jezioro, czy pustynia, bo podłoże mu nie pasuje. Ma niebywale twardy, ziemny pancerz i sporą ilość chakry.
Jutsu:
- cały Doton do rangi A włącznie
Wygląd:
Imię: Hakushi
Rasa: Niedźwiedź humanoidalny
Cechy charakteru: Spokojny, arogancki, niebywale inteligentny
Specjalizacja: Medyk
Ciekawostki: Jest jedynym, ale za to wielce uzdolnionym medykiem w pakcie z niedźwiedziami. Świetnie posługuje się ludzką mową, oraz potrafi pisać.
Jutsu:
- Fuuin no Jutsu (pieczętująca)
- Chiyute no Jutsu (med)
- Deri Gaidoku no Jutsu (med)
- Naosute no Jutsu (med)
- Inyu Shometsu (med)
- Goukakyuu no Jutsu [Katon]
Wygląd:
Imię: Fumetsu
Rasa: Niedźwiedź humanoidalny, pod wpływem szału ląduje na 4 nogach
Cechy charakteru: Egoista, zazwyczaj lekceważy przeciwnika, nieprzewidywalny
Specjalizacja: Ciężka artyleria
Ciekawostki: Mówi, gdy jego skóra zostanie przebita wpada w szał bojowy polegający na niszczeniu wszystkiego dookoła, nawet własnych kompanów. Dotychczas nikt go jeszcze nie opanował, ale także nigdy nie przegrał pojedynku. Jest większy od Gamabunty. Jest niemal niezniszczalny.
Jutsu:
-Tsuuten Kyaku (TaiA)
- Kichiku Chikara (TaiS)
- Atsu Shou (TaiB)
- suchi-ru ( jego ciało pokrywa niezniszczalna stal, trwa 2 kolejki, można użyć raz na walkę)
- Bakuha Hinote (techniki Bijuu, tylko pod wpływem szału)
Wygląd:
Imię: Shigari
Rasa: Dziki niedźwiedź
Cechy charakteru: Uparty, wojowniczy
Specjalizacja:Walka, wspomaganie, obrona
Ciekawostki: Zwierzak stworzony w całości z Dotonu. Aby go przywołać potrzeba specjalnego amuletu, więc ma tylko jednego posiadacza (czyli tylko dla Simeona). Nie może walczyć w miejscach typu jezioro, czy pustynia, bo podłoże mu nie pasuje. Ma sporą ilość chakry, a jego pancerz jest wytrzymały.
Jutsu:
- Daijigoku no Jutsu [Doton]
- Doryo Dango [Doton]
- Douka no Jutsu [Doton]
Wygląd:
Nazwa Ririsu
Opis: Jest to, jakby zwolnienie Pedobara. Gdy wykona się to jutsu, człowiek , na którego naśle się misia, będzie miał niemiłe wspomnienia do końca życia. Straszne jutsu, dla przeciwnika .
Nazwa: Beā no tsume
Opis: Pozwala na modyfikację paznokci w niedźwiedzie, co zwiększa ich wytrzymałość.
Nazwa:.E ko hiiki kegawa
Opis: Na rękach wyrasta nam gęste futro. Może ono obronić przed słabszymi atakami kunai’ami, shurikenami i niektórymi cięciami katany.
Nazwa: Kyōdo-juu no jutsu
Opis:Pozwala na zwiększenie siły użytkownika, poprzez czerpanie jej z mocy Ursy.
Nazwa: Futoi no Jutsu
Opis: Technika, dzięki której na brzuchu użytkownika pojawia się zwierzęcy tłuszcz. Pozwala on na amortyzację lekką, bądź dłuższą egzystencję w ciężkich warunkach bez jedzenia i picia.
Jounin:
Nazwa: Tensō
Opis: Jutsu polega na przeniesieniu zbroi Dgazly na wykonującego jutsu. Dzięki temu, nasza szybkość wzrasta o piętnaście( zbroja zwiększa szybkość), ale nie dostajemy więcej obrony.
S. Jounin:
Nazwa: Fuyu Yume
Opis: Technika pomocnicza, która pomaga zregenerować utracone siły. Użytkownik wykonuje kilka pieczęci i zasypia w sen, podczas którego całkowicie regeneruje zdrowie i chakrę. Trwa 3 tury, więc zbyt długo, aby zastosować podczas walki.
Nazwa: Warui – Hi
Opis: Genjutsu wymagające kontaktu wzrokowego z którymkolwiek z summonów. Ofiara czuje się słaba, niedoceniana, odechciewa jej się walczyć. Tylko osoba o dobrym panowaniu
nad chakrą ( 100+) potrafi złamać te jutsu, przy użyciu Kai.
Sannin:
Nazwa: Kuma Naguru
Wymagania: Shikotsumyaku
Opis: Najsilniejsza technika paktu z niedźwiedziami, możliwa do opanowania tylko po specjalnym, mitycznym treningu u Urasage. Polega ona na tym, że po złożeniu odpowiednich pieczęci użytkownikowi wyrastają wielkie, kościane pazury, a za nim pojawia się obraz groźnego niedźwiedzia. Nabiegający użytkownik wykonuje potężne cięcie, które, przy odpowiedniej celności może przepołowić przeciwnika, oraz jego pancerz. Atak pożera niewiarygodne ilości chakry i jest zazwyczaj wykorzystywany jako ostateczność.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach