• Profil • Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości • Zaloguj
Konoha Gakure Strona Główna
• FAQ  • Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Statystyki • Rejestracja • Zaloguj • Album • Download

 Ogłoszenie 

Dzień Tygodnia Pora Roku Pogoda Gazetka Event
Czwartek Wiosna +19°C, wiatr Gazetka nr.12 - Brak -

1.Zapraszam do rejestrowania się na forum!
2. Proszę o głosowanie w Toplistach!
3. Zapoznajcie się z regulaminem
4. Nicki mają być KLIMATYCZNE

Poprzedni temat «» Następny temat
Techniki Nizari'ego
Autor Wiadomość
Nizari Asneri 


Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 5497
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-02, 17:44   Techniki Nizari'ego

Nazwa: Kiri Shudan (Droga Mgły)
Wymagania: Tanto/Ukryte Ostrze
Opis: jest stylem walki faworyzowaną przez skrytobójców i płatnych morderców. Ataki opierają się na seriach szybkich, precyzyjnych ciosów. Głównym celem jest jak najszybsze ograniczenie zdolności ruchowej przeciwnika, co otrzymuje się poprzez atakowanie mięśni oraz ścięgien. Gdy przeciwnik nie posiada już możliwości obrony, następuje oddanie ciosu kończącego, skierowanego najczęściej w serce lub szyję. Droga Mgły zawdzięcza swą nazwę technikom, które pozwalają poruszać się i atakować niczym Mgła – cicho, szybko i niespodziewanie. Posługujący się ta drogą nazywani są czasem Mlecznymi Wojownikami, lub po prostu Wojownikami Mgły.
Plusy: Zabójczy styl walki
Minusy: Użytkownicy tego stylu zazwyczaj noszą lekkie zbroje, aby nie ograniczać i nie spowalniać swoich ruchów.

Techniki związane ze stylem walki

5% - Jinsoku Dageki
Opis: Postawa Drogi Mgły, technika Jinsoku Dageki jest pokazem umiejętności opanowania swej szybkości i zręczności do celów bojowych z pominięciem siły. Wykonawca uderza powierzchownymi, lecz niezwykle szybkimi i precyzyjnymi ciosami, które odczuwalne są na przez cel często jako nie aż tak straszne ukłucia. Dopiero po chwili, rany okazują się precyzyjnymi wcięciami w mięśnie, ścięgna i stawy.

10% - Kasumi no Asa
Opis: Kolejna przydatna ofensywna postawa. Kasumi no Asa jest praktycznym zastosowaniem doktryny rozpraszania przeciwnika, w celu zadania skutecznego ciosu. Średnio, co dwa ciosy mające na celu zadanie zranić przeciwnika, wyprowadzany jest jeden dezorientujący. Podczas atakowania tym dezorientującym ciosem zmieniamy uchwyt broni, trzymając ją pod kątem 60*, wygiętą w stronę wroga, zamiast 80*, oraz inne parametry ciosu, jak prędkość itp., które wybijają już przygotowanego na walkę z nami przeciwnika z rytmu.

15% - Kasumi no Bousen
Opis: Wadą Kiri Shudan jest niska obronność, która przydaje się, gdy jednak znajdzie się jakiś szybki „kolega” na naszej drodze. Użytkownik od razu przestaje atakować, a swoje skupienie i zręczność kumuluje w unikach oraz ukryciu, jeżeli przyrody warunki sprzyjające dały nam mgłę. Odbija się to na obrażeniach i koszcie ciosów, jednak to mała cena za uratowanie sobie życia.

20% - Shoushitsu
Opis: Shoushitsu należy do czołówki technik przemieszczania się. Jest ona niezwykła, z powodu efektu rozmycia, jaki dodaje za poruszającym się z niewyobrażalną szybkością, która dezorientuje i jednocześnie przeraża wrogów, którzy mają nieszczęście stanąć w walce z wojownikiem reprezentującym Drogę Mgły. Szybkość atakującego w miejscu za pomocą tej techniki wojownika daje wrażenie, jakby wyrosła mu dodatkowa para rąk atakująca wszystko dookoła. Wygląda groźnie, jednakże siła takich cięć pozostawia często wiele do życzenia.

25% - Kasumi no Sochi
Opis: Elementarna zdolność, którą posiada każdy znaczący coś użytkownik Drogi Mgły. Pozwala ona na błyskawiczne poruszanie się w prostej linii na krótkie odległości bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku, przy okazji zadając cios wybranemu celowi. Bez wykupionego tego ciosu, nie ma nawet co marzyć o osiągnięciu jakieś sensownej kombinacji, które z reguły zakładają właśnie takie wejście w kontakt z przeciwnikiem.

30% - Shitsubou
Opis: Uderzenie specjalne, wykonywane na niespodziewającego się ataku przeciwnika, zazwyczaj po przedostaniu się za jego plecy, skierowane jest w stronę mięśni znajdujących się na barkach, ramionach lub mięśniach oplatających kość udową. Po wbiciu broni, obracamy jej ostrze i wyciągamy, po czym odskakujemy, ciesząc się rezultatem. Element kilku kombinacji.

CDN technik Nastąpi!
_________________



 
 
     
REKLAMA 

Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 4006
Wysłany: 2010-06-02, 17:56   

 
 
     
Potenżny EromeQ 


Natura Chakry: Fuuton,Suiton
Wiek: 30
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 4006
Skąd: Tsuki-Gakure
Wysłany: 2010-06-02, 17:56   

Według mnie wszystko w w porządku ale takie pytanie jak się tego nauczysz musisz zresetować swoje zdolności walki wręcz?(uczysz się wszystkiego od nowa?)
_________________
Chcesz zarobić?
Możesz:
-Sprzedaż odrobiny krwi .
-sprzedaż zwierząt lub jeńców
-Zatrudnienie się jako łowca.

Więcej na gg 11224309 lub w ciemnej uliczce

Moja ciemna uliczka
 
 
     
Nizari Asneri 


Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 5497
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-02, 18:06   

Tia. Zastąpię swój styl walki na ten i zacznę od 0% ;]
_________________



 
 
     
Ireshige Seija 


Natura Chakry: Katon, Raiton, Youton
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 4444
Skąd: śląsk
Wysłany: 2010-06-02, 19:02   

jak dla mnie stanowczo akcept
_________________


I will not die I wait here for you...
 
 
     
Nizari Asneri 


Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 5497
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-14, 17:02   

Nazwa: Kawari
Opis: Technika polega na zamianie byle jakiego przedmiotu w co tylko chcemy. Możemy zwykłą kartkę zamienić w wybuchową notkę. Możemy Zwykły scyzoryk zamienić w kunai. W przemianach nie ma ograniczeń. Wadą techniki jest to, że technika nie działa na osoby posiadające Doujutsu. Gdy dokonamy przemiany, a mamy do czynienia z posiadaczem Doujutsu przeciwnik widzi przedmiot który chcieliśmy przemienić. Drugą wadą techniki jest to, że przedmiot po przemianie nie dostaje właściwości tego przedmiotu.
Plusy: Tą techniką możemy zamienić wszystko i na ile czasu tylko chcemy.
Minusy: Po przemianie przedmiot ma te same właściwości co przed przemianą. Technika nie działa na posiadaczy Doujutsu
_________________



 
 
     
Ireshige Seija 


Natura Chakry: Katon, Raiton, Youton
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 4444
Skąd: śląsk
Wysłany: 2010-06-14, 18:29   

Akcept ale dla mnie to zwykłe Henge
_________________


I will not die I wait here for you...
 
 
     
Katrin Uchiha 


Natura Chakry: Raiton, Katon
Dołączyła: 26 Gru 2009
Posty: 2844
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-16, 10:31   

Henge, drogi Irku, polega na zmianie wyglądu zewnętrznego UŻYTKOWNIKA. Prędzej ta technika jest podobna do Kokohi no Jutsu. I Nizari, pomyśl czy chcesz, żeby WSZYSCY z doujutsu (nawet ci z nierozwiniętym KG) byli odporni na twoją technikę :P Akcept
_________________

"Aby wzbić się na szczyt, trzeba odbić się od dna. "
 
 
     
Nizari Asneri 


Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 5497
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-16, 16:15   

Eee nie... widzą to tylko osoby z Doujutsu aktywowanym i z rangą taką jak ja ^,^
_________________



 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Linki Przyjaciele:
TwojaManga.dbv.pl
Toplisty:
TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista Naruto ..::NARUTO-ZONE::.. 7 kul smoka Toplista stron Anime&Manga AnimeHit toplista anime Naruto World Cup NarutoTOP50 Gry Toplista Naruto - Power of ninja Toplista Anime Strefa ::(: Manga Toplista :):: Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie PBF - Toplista gier PBF Toplista Anime.: ANIME TOP100 :.
stat4u

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from HeavyMusic.org

Darmowe forum phpBB by Przemo |