Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Wiek: 30 Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 586 Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-06-20, 11:47 Techniki Firippu
Suiton: Azukeru Mizu
Opis: Technika dzięki, której możemy pobierać wodę z otoczenia, skraplając ją na podłoże w okolicy użytkownika. Dzięki temu jutsu, które jej wymagają są prostsze do wykonania, gdy w pobliżu nie ma zbiornika wody (rzeki, jeziora itp.)
Plusy: zabiera mało chakry, pozwala pozyskać czystą wodę
Minusy: nie da się jej użyć w suchym klimacie, albo miejsc pozbawionym zwierząt i roślin. Wodę zbieramy przez jeden post trzymając złączone obie dłonie płasko razem. Woda jest też pobierana z żywych stworzeń przez co można niechcący i niezauważalnie pozbawić naszych sojuszników wody z organizmu.
Sution: Mawasu Mizu
Opis: woda wokół użytkownika przez parę sekund zaczyna się kręcić strasznie szybko zapewniając ochronę przed atakami taijutsu, bronią miotaną (zwykłą rzuconą, a nie np z wpuszczoną w nią chakrą fuuton) czy słabszymi atakami katon (całkowicie niweluje najsłabsze, osłabia nieco silniejsze).
Plusy: chwilowa, niemal całkowita ochrona
Minusy: niestety tylko chwilowa ochrona, nie widzimy podczas jej trwania co się dzieje dookoła, wymaga zbiornik z wodą w pobliżu.
Suiton: Rashii Mizu
Opis: pozwala zmienić wodę w dowolny przedmiot materialny, zachowując jego właściwości fizyczne
Plusy: można zyskać broń gdy jej się nie ma, np shurikeny
Minusy: wymaga bliskiego źródła wody, bronie wytrzymują tylko kilka ataków po czym się rozpadają. Częste stosowanie bardzo wyczerpuje.
Fuuton: Sanso
Opis: tworzy bańkę powietrza wokół ust i nosa użytkownika
Plusy: pozwala oddychać pod wodą, oraz stajemy się niewrażliwi na wszelkie gazy bojowe, które mogą się dostać do organizmu przez drogi oddechowe
Minusy: powietrze, które jest wykorzystywane do tworzenia bańki brane jest z otoczenia, tak więc jeśli w takim powietrzu znajdują się niepożądane mikroorganizmy bądź substancje szkodzące, istnieje duże ryzyko utraty zdrowia. Zbyt długie użytkowanie (powyżej 5 postów) prowadzi do zawrotów głowy, a nawet omdleń
_________________
Ostatnio zmieniony przez Firippu Aka 2010-06-20, 14:49, w całości zmieniany 2 razy
REKLAMA
Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 4404
Wysłany: 2010-06-20, 12:25
Ostatnio zmieniony przez Mizuno Uchiha 2010-06-20, 14:49, w całości zmieniany 2 razy
Natura Chakry: Katon, Raiton, Fuuton + Youton
Wiek: 29 Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 4404 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-20, 12:25
Cytat:
Suiton: Azukeru Mizu
Opis: Technika dzięki, której możemy pobierać wodę z otoczenia, skraplając ją na podłoże w okolicy użytkownika. Dzięki temu jutsu, które jej wymagają są prostsze do wykonania, gdy w pobliżu nie ma zbiornika wody (rzeki, jeziora itp.)
Plusy: zabiera mało chakry, pozwala pozyskać czystą wodę
Minusy: nie da się jej użyć w suchym klimacie, albo miejsc pozbawionym zwierząt i roślin. Wodę zbieramy przez jeden post trzymając złączone obie dłonie płasko razem. Woda jest też pobierana z żywych stworzeń przez co można niechcący i niezauważalnie pozbawić naszych sojuszników wody z organizmu.
Jest już taka technika, więc poproś Graffesa to Cię nauczy.
Cytat:
Sution: Mawasu Mizu
Opis: woda wokół użytkownika przez parę sekund zaczyna się kręcić strasznie szybko zapewniając ochronę przed atakami taijutsu, bronią miotaną (zwykłą rzuconą, a nie np z wpuszczoną w nią chakrą fuuton) czy słabszymi atakami katon (całkowicie niweluje najsłabsze, osłabia nieco silniejsze).
Plusy: chwilowa, niemal całkowita ochrona
Minusy: niestety tylko chwilowa ochrona, nie widzimy podczas jej trwania co się dzieje dookoła, wymaga zbiornik z wodą w pobliżu.
Za silne
Reszta zaakceptowana.
_________________
Everybody, with your fists raised high!
Let me hear your battle cry tonight
Stand beside, or step aside
We're on the frontline!
Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Wiek: 30 Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 586 Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-06-20, 17:32
Sagi
Opis: technika medyczna polegająca na zwalczaniu samego bólu, kiedy nie da się w aktualnej chwili pomóc
Plusy: zwalcza słaby ból, a silny uśmierza
Minusy: po użyciu jej więcej niż 3 razy na dzień (bądź misję), można odczuć zawroty głowy. Po użyciu jej dwukrotnie na tej samej osobie, ta traci przytomność na parę godzin.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Firippu Aka 2010-06-20, 17:37, w całości zmieniany 1 raz
Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Wiek: 30 Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 586 Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-06-22, 13:10
Fuuton Kasaneru
Opis: technika polega na skumulowaniu w jednej z dłoni małej ilości chakry natury Fuuton. Przy uderzeniu chakra ta zostaje wyzwolona co powoduje odrzucenie przeciwnika na znaczną odległość.
Plusy: można odrzucić przeciwnika na znaczą odległość, dając tym samym czas na obmyślenie planu. Zabiera małe ilości chakry.
Minusy: samo uderzenie właściwie nie zadaje obrażeń. Cel może je otrzymać tylko wtedy kiedy wpadnie na jakąś przeszkodę np. drzewo, kamień.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Firippu Aka 2010-06-22, 20:39, w całości zmieniany 2 razy
Jedna z niewielu technik dystansowych używanych przez członków klanu Hyuuga. Shinobi kumuluje w dłoni duże ilości chakry, po czym markując cios wyrzuca ją za pomocą swoich meridianów z niewyobrażalną siłą. Niewielka fala uderzeniowa przebywa odległości kilkunastu metrów w przeciągu ułamka sekundy, na końcu trafiając w przeciwnika bądź inną przeszkodę. Obrażenia jakie zadaje technika zależą od odległości i ośrodka, w jakim się rozchodzi (chociaż w praktycznie wszystkich przypadkach jest to powietrze)
Moja technika wymaga bezpośredniego kontaktu i nie zadaje obrażeń sama w sobie.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Firippu Aka 2010-06-23, 19:46, w całości zmieniany 2 razy
Natura Chakry: Fuuton,Suiton
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 4006 Skąd: Tsuki-Gakure
Wysłany: 2010-06-22, 20:28
Hando Ouda
Typ: Ofensywna
Prosta, lecz silna technika. Polega ona na mocnym uderzeniu wroga otwartymi dłońmi w klatkę piersiową, dzięki czemu odrzuca go. Jest możliwość, że przeciwnik będzie miał połamane żebra, lub straci oddech.
To jest praktycznie to samo nie atwierdzam
_________________ Chcesz zarobić?
Możesz:
-Sprzedaż odrobiny krwi .
-sprzedaż zwierząt lub jeńców
-Zatrudnienie się jako łowca.
Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Wiek: 30 Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 586 Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-06-23, 19:48
Suiton Ike Iki
Opis: użytkownik wykonuje pieczęć Węża po czym jego ciało zmienia się w kałużę o średnicy około jednego metra. W tej postaci możemy się poruszać (również po ścianach jeśli mamy opanowaną technikę Dekata Ki) oraz "wejść" do innego zbiornika wodnego.
Plusy: Odporność na wszelkie ataki taijutsu (za wyjątkiem ataków z użyciem chakry np. Kichiku Chikara ), ukrycie w innym zbiorniku wodnym niezwykle utrudnia znalezienie przez przeciwnika. Można się przedostać przez bardzo wąskie przejścia takie jak np. szpary w oknach czy pomiędzy drzwiami.
Minusy: zwiększa dwukrotnie podatność na wszystkie ninjutsu, nie możemy w tej postaci atakować, a w czasie przemiany jesteśmy całkowicie bezbronni
Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Wiek: 30 Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 586 Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-08-14, 16:38
Karō
Opis: technika genjutsu, która powoduje poważne zmęczenie organizmu przeciwnika podczas trwania techniki. Aby ją wykonać należy złączyć dłonie w znak Barana i wypuścić z ust delikatny podmuch wiatru w stronę przeciwnika.
Plusy: trudno zorientować się że jest się ofiarą genjutsu, chyba że nastąpiło podczas zwyczajnej czynności jak np. stanie czy marsz.
Minusy: podczas jej trwania trzeba mieć złączone obie dłonie w pieczęć Barana co uniemożliwia z korzystania innych jutsu.
Aku
Opis: użytkownik tej techniki przykłada płasko dłoń do miejsca, w którym jest zamek od drzwi bądź skrzyni i powoli wysyłając niewielkie ilości chakry powoduje otwarcie się zamka.
Plusy: można otworzyć za pomocą tej techniki większość zamki
Minusy: technika ta nie jest najcichsza, powoduje głośne przesuwanie się zapadek więc nie jest pożądana podczas cichych misji oraz nie otworzy zamków elektronicznych, magnetycznych i zamkniętych za pomocą pieczęci. W zależności od stopnia trudności zamka czas otwierania trwa od jednego do maks trzech postów.
Awateru
Opis: technika genjutsu polegająca na położeniu dłoni na dowolnym miejscu na ciele ofiary i wysłanie niewielkiej ilości chakry, która powoduje rozkojarzenie.
Plusy: ofiara jest rozkojarzona.
Minusy: technika ta ma sens tylko wtedy, kiedy ofiara jest sama (druga osoba na pewno pozna że coś jest nie tak) lub nie jest doświadczonym shinobi (od chuunina wzwyż).
_________________
Ostatnio zmieniony przez Firippu Aka 2010-08-21, 16:47, w całości zmieniany 2 razy
Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Wiek: 30 Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 586 Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-08-14, 17:25
1. dziękuję
2. zmienię w wolnym czasie, ale wyszczególniłem jakich zamków nie da się otworzyć
3. miałem na myśli to że rozkojarzone osoby można łatwiej do czegoś przekonać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach