Nazwa : Ishi ka Sutorīmu
Wymagania:ranga jounin, pakt z żabami
Opis: Zaba składa pieczęć tygrysa(Tora) a ja w tym czasie otwartą dłoń przykładam do pleców żaby. Żaba wypuszcza silny strumień wody z moją domieszką żywioły ziemi. Po uderzeniu , cel/rzeczy/osoby na których znajduję się woda kamienieją w miejscach gdzie zostały ugodzone ta techniką. Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem, chodzi mi o to że jeśli ktoś zostanie bezpośrednio trafiony i zostanie cały oblany tą woda to cały skamieniej, natomiast jeśli jutsu rozpryśnie się na kamieniu drzewie to kamienieje miejsce styku wody z ciałem czy przedmiotem.
Plusy: Szybkie wykonanie, unieruchomienie przeciwnika
Minusy: Siła i wytrzymałość skamieliny zależy od wielkości żaby, im mniejsza żaba tym słabsze jutsu
Nazwa: Ashi wo Kaeru
Wymagania: ranga chunnina, pakt z żabami
Opis: Składam na chwile pieczęć szczura(Nezumi) i przesyłam chakrę do nóg. Dzięki temu jestem w stanie skakać wyżej i dalej jak jedna z większych żab. Moja szybkość poruszania wzrasta o 10 pkt.
Plusy: Wyższe skoki, wzrasta szybkość
Minusy: Zbyt częste korzystanie(10użyć) powoduje rozerwanie mięśni nóg i 24 h w spzitalu.
Nazwa: Shibō Bokkusu
Wymagania: ranga chunnina, Kuroari
Opis: Gdy przeciwnik jest blisko Kuroari po złożeniu dłoni w pieczęć konia(Ume), marionetka otwiera się a z jej wnętrza wystrzeliwują bardzo wytrzymałem nici z chakry i łapią przeciwnika ściągając go do wnętrza marionetki gdzie zostaje zamknięty.
Plusy: Zaskoczenie przeciwnika, przydatna technika do łapania nie tylko ludzi
Minusy: Im niższa kontrola marionetek tym mniej nici powstaje i są słabsze
Nazwa: Kakubunretsu
Wymagania: ranga chunnina, Karasu ,kontrola marionetek 50%
Opis: Technika uzupełniająca, po poprzednim wykonaniu Shibo Bokkusu, wykonuję Kakubunretsu. Ręce karasu odpadając od ciała i kierują się do Kuroari. Po wcześniejszym wysunięci ostrzy dłonie idealnie wchodzą w specjalne dziury w Kuroari i przebijając zamkniętego w marionetce wroga czterema ostrzami z trucizną.
Plusy: bardzo dobra technika kończąca bitwę
Minusy: Pochłania sporo chakry, długie wykonanie
_________________
Ostatnio zmieniony przez Seiso Senjuu 2010-04-13, 15:29, w całości zmieniany 4 razy
REKLAMA
Natura Chakry: Doton,Suiton, Mokuton
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 4006
Wysłany: 2010-04-13, 15:01
Ostatnio zmieniony przez Potenżny EromeQ 2010-04-13, 15:29, w całości zmieniany 4 razy
Nazwa : Saisei
Wymagania:ranga chunnin
Opis: Technika regeneracji ciała. Po złożeniu jednej pieczęci , dzięki skumulowanej chakrze leczę swoje rany. Niestety muszę trzymać złożoną pieczęć Tori by jutsu było efektywne, dlatego najlepiej używa się go w ukryciu, ponieważ w innym wypadku jestem łatwym celem.
Plusy: Leczenie ran
Minusy: zużycie chakry zależy od wielkości i ilości ran, staję się łatwym celem gdyż ciągle trzeba trzymać złożoną pieczęć.
Nazwa : Nen'eki kaeru
Opis: Technika ściśle związana z paktem z żabami. Na pierwszy rzut oka śmieszna i banalna, po wykonaniu dwóch pieczęci całe moje ciało pokrywa warstwa żabiego śluzu. Jednak owa ciesz ma fantastyczne właściwości, dzięki temu wszystkie ciosy walki wręcz po prostu ślizgając się po moim ciele nie wyrządzając mi większych szkód.
Plusy: Mniejsze szkody w walce wręcz, poślizg
Minusy: Podatność na katon, mogę stać się żywą pochodnią.
Ale pamiętaj, że gdy ktoś uderzy Cię centralnie, możesz nieźle oberwać. Jeżeli Akki może akceptować bez pozwolenia, to i ja się skuszę... Akceptuję. A to jutsu u góry trochę przekształć na jakieś drzewne.
Nazwa: Saisei
Wymagania: Ranga chunnin, KG Mokuton
Opis: Technika regeneracji ciała poprzez połączenie się moich cząsteczek chakry mokutona z drzewami lub roślinnością i jej życiodajną mocą. Przykładam dłonie do drzewa lub drzew jeśli są w bliskiej odległości i mieszam chakre z ich ,dzięki temu moje rany się leczą, jednak dalej pozostaje ból po nich.
Plusy: Leczenie ran
Minusy: pozostaje ból po ranach, wysoka koncentracja i podatność na ciosy, leczenie trwa 2 tury
_________________
Ostatnio zmieniony przez Seiso Senjuu 2010-06-11, 16:44, w całości zmieniany 1 raz
Nazwa : Mokuzai sutaddo
Opis: Technika typowo uzupełniająca resztę jutsu Mokutona. Polega to na tym ,że na stworzonych korzeniach lub palach wyrastają dodatkowo kolce o różnej długości, dochodzące nawet do 50 cm. Mogą przebić skórę, ale nie pancerz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach