• Profil • Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości • Zaloguj
Konoha Gakure Strona Główna
• FAQ  • Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Statystyki • Rejestracja • Zaloguj • Album • Download

 Ogłoszenie 

Dzień Tygodnia Pora Roku Pogoda Gazetka Event
Czwartek Wiosna +19°C, wiatr Gazetka nr.12 - Brak -

1.Zapraszam do rejestrowania się na forum!
2. Proszę o głosowanie w Toplistach!
3. Zapoznajcie się z regulaminem
4. Nicki mają być KLIMATYCZNE

Poprzedni temat «» Następny temat
Techniki Erom'a Kaguya
Autor Wiadomość
Potenżny EromeQ 


Natura Chakry: Fuuton,Suiton
Wiek: 30
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 4006
Skąd: Tsuki-Gakure
Wysłany: 2010-01-11, 17:08   Techniki Erom'a Kaguya

Nazwa : hone kikou
Wymagania: posiadanie Shikotsumyaku
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku może pod swoją skórą wytworzyć warstwę z kości
Chroni ona przed tai i ninjutsu E oraz redukuje obrażenia zadane przez jutsu D (oczywiście można to zmienić wkładając odpowiednio dużo chakry)
Plusy: Broni przed częścią uderzeń skierowanych w ciało
Minusy: Zmniejszona szybkość o polowe dość wysoki nakład chakry



Nazwa : hari hone
Wymagania: posiadanie Shikotsumyaku
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku może Ze swoich kości stworzyć senbony. Czas ich istnienia jest zależna od ilości włożonej do nich chakry. Senbony są gromadzone pod skórą w specjalnych dołeczkach.
Plusy: Możliwość ataku w przeciwnika senbonami
Minusy: przygotowanie senbonów musi się odbyć przed walką (znajdują się pod skórą w maleńkich dołeczkach w kościach)



Nazwa : taihou hone
Wymagania: posiadanie Shikotsumyaku użytkownik chakry futon
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku może Ze swoich kości stworzyć długą kościaną rurkę w którą wkłada malutkie kościane kuleczki do których jest przymocowana wytrzymała nić z chakry futon. Po wystrzeleniu wielu kuleczek rozchodzą się one na wiele kierunków tworząc sieć z chakry. użytkownik korzystając z tego jutsu może kierować torem lotu tej sieci. Gdy sieć natrafi na jakikolwiek obiekt natychmiast obwija się dookoła niego.
Plusy: Możliwość zatrzymania przeciwnika. Lub strzelenie do niego z kościanej kulki (niczym z plujki)
Minusy: Duża ilość zużytej chakry użytkownik musi posiadać w swoim ekwipunku gotowe kulki. Brak możliwości ruchu.



Nazwa : Basanhi hone
Wymagania: posiadanie Shikotsumyaku użytkownik technik hari hone oraz hone kikou
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku może Ze swoich kości stworzyć Klona który potrafi manipulować swoimi kośćmi w tym samym zakresie co jego twórca. Klon może walczyć ale nie może używać jutsu w których nie używa się kości.
Plusy: Można stworzyć klona który będzie służył jako obrońca
Minusy: Klony poruszają się z połową szybkości twórcy oraz zabierają dużo chakry.



Nazwa: Kinnopu
Opis: Użytkownik po złożeniu pieczęci wyciąga swoje żebra po czym wyrzuca je w górę. Gdy spadną zamykają przeciwnika w kościanym więzieniu które wysysa chakrę.
Plusy możliwość uwięzienia przeciwnika.
Minusy:Dużo chakry potrzebnej do utrzymania więzienia trzeba być ciągle blisko więzienia. Podczas używania nie można walczyć


Anruma Kijmi

Technika polega na wtłoczeniu zmiękczonej kości do ziemi i wypchnięcia jej w wybranym miejscu(wcześniej utwardzając). Można w ten sposób zranić przeciwnika.

Plusy:Można zranić przeciwnika
Minusy:Przeciwnik musi się znajdować blisko ziemi. Żeby wykonać tą technikę trzeba dotykać cały czas ziemi swoją ręką.



Gintea Miss

Jutsu polegające na wypuszczeniu ze swojego ciała kawałka kości która po aktywacji pieczęci gwałtownie się rozrasta. Technika bardzo przydatna w misjach kiedy potrzeba np łodzi (w czasie rozrostu można kontrolować oraz nadawać kształt kości). Niestety wytworzenie takiej kości wymaga czasu oraz sporej ilości chakry.



Geuntes hone


Technika polegające na wytworzeniu ze swojego ciała małej skrzyneczki która może absorbować chakre użytkownika. Przydatna gdy kończy się nam chakra. Pudełko można wytworzyć tylko na smoczej górze na smoczym cmentarzysku (pakt z kościanymi smokami)



Massa Rasengan



Technika polega na wytworzeniu na brzuchu wielkiego leja z najtwardszych kości z którego po odczekaniu 2 tur można wystrzelić kule podobną swoją budową do rasengana lecz dostosowaną do przebywania dalszych odległości.

Plusy Technika dobra do ataku na odległość
Minusy Czas oczekiwania na możliwość użycia jutsu, duże ilości chakry.


Kononun Hone

Technika polegająca na wykonaniu wielu pieczęci złożonych w długie, skomplikowane ciągi. Gdy użytkownik i 3 pomocników KG klanu Kaguya wykona wszystkie wyżej wspomniane to na terenie ograniczonym przez te 3 inne osoby które znają to jutsu i w tym samym momencie wykonały je pojawia się piramida z kości, która po wykonaniu pieczęci smoka wypełnia się setkami ostrych kolców przebijając wszystko co znajduje się wewnątrz.

Plusy Dobra tylko z zaskoczenia
Minusy: osoba znajdująca się pomiędzy ścianą ducha i ścianą życia traci duże ilości chakry, długi czas wykonywania jutsu technikę wykonuje się 3 tury.


Honomone no Jutsu


Technika polegające na schowaniu się w kości. technika bardzo podobna do Mizutensou no Jutsu [Suiton]. Jest jeden warunek kość musi mieć podobną wielkość co średnica naszego ciała.



Plusy Dobry sposób na zamaskowanie się
Minusy pod ręką musi być spory kawał kości



chakra non

Technika polega na uformowaniu chakry w cienki podłużny pas o szerokości 30 centymetrów. Jest on niewidoczny dla gołego oka lecz można go dotknąć. Technika przydatna przy wykonywaniu pułapek lub do wiązania przeciwników. Dodatkowym atutem jest fakt, że takiego pasa praktycznie ie da się przerwać.


Plusy Możliwość związana przeciwnika
Minusy Kiedy wytwarza się pas jest się bezbronnym. Można się uwolnić jeśli się lepiej panuje nad chakrą niż atakujący



hitsugirai

Technika polega na zebraniu w dłoni sporych ilości chakry wiatru a następnie wytworzenie z niej miecza. Broń wytworzona w ten sposób jest wytrzymała niczym rasengan ale pomimo tego gdy tylko odłączy się źródła chakry twórcy to natychmiast znika. Technika bardzo pożyteczna ale rzadko używana ze względu na to, że do wytworzenia broni potrzebna jest stosunkowo duża ilość chakry

+ Przydatna do walki wręcz, można manipulować twardością ostrza (np twarde w następnej sekundzie wszystko przez nie przenika)


-Nie może być używana za często (1 raz na 5 tur) średnie zapotrzebowanie chakry




Hatten Mare chuunin


Kolejna technika polegająca na wezwaniu tworów kościanej królowej. Tym razem mamy możliwość wezwania ożywionego tworu wyglądające dokładnie tak samo i mające takie same właściwości jak wybrany cel (np. pies, koń, ptak). Aby wykonać technikę należy przez 2 tury przekazywać informacje o tworze do kościanej królowej. W tym czasie osoba wykonująca technikę nie może się ruszać.



Fuutonigami chuunin


Technika polegająca na zamienieniu kości w pył którym można dowolnie manewrować dzięki chakrze fuuton. Technika idealna przy odwracaniu uwagi lub przy słabych atakach z zaskoczenia mających bardziej zdekoncentrować lub odwrócić uwagę . Ścieranie kości trwa 1 turę. Wielkość pokruszonych kości można zwiększać i zmniejszać co się wiąże z zadawanymi obrażeniami.



Punkola chuunin



Technika pozwalająca na przeniesienie wspomnień, doświadczeń, informacji oraz technik do kościanej kuli z której za pomocą kościanego smoka można wszystkiego się dowiedzieć. Można także przelać wszystko prosto do swojego umysłu ale czy warto zbierać wszystkie śmieci? Technika bardzo kosztowna w chakrę. Zbyt częste używanie może doprowadzić do ciężkich urazów psychicznych możliwych do uleczenia tylko na specjalnej sesji u królowej smoków.

Moniokolana

Bliźniacza technika Moniokol tylko, że tym razem wszystko dzieje się w świecie genjutsu a obrażenia zadawane celowi nie są realne. Dodatkowo każdy człowiek może się łatwo z niego uwolnić poprzez zadanie sobie bólu.

Noom

Technika wykonywana przez użytkownika klanu Kaguya. Technika polega na złączeniu palców wskazujących i uwolnieniu chakry po czym wszelkie kości wytworzone przez wykonującego tę technikę znikają z tego świata

+można szybko zniszczyć np dom z kości tak aby nie był użyteczny dla przeciwnika
-trzeba mieć złączone palce przez 1 turę co uniemożliwia wykonywanie pieczęci. Zasięg 15m




Domenata Jounin



Technika polegająca na wpuszczeniu do ciała przeciwnika smoczka z moją chakrą który ma za zadanie założyć nową kolonie smoczków powodując utracenie kontroli nad własnym ciałem oraz powolny rozkład organów. Takiego smoczka można wypuścić ze swojego ciała 1 na walkę ponieważ w swoim ciele każdy użytkowanik ma tylko 3 takie smoki ponieważ zawierają one w sobie ogromne pokłady chakry





Bindura Massutera jounin


Technika paktu z kościanymi smokami polegająca na przywołaniu setki smoczych kukieł. Są to szczątki smoków w które zostało tchnięte życie oraz ofiary smoczej królowej. W każdej kukle znajduje się cały arsenał bronii wykonanych przez smoczych twórców. Ponadto co 5-ta z nich przechowuje w sobie trujący gaz pochodzący prosto z czarnego ujęcia na smoczej górze. Ponadto każda broń znajdująca się w kukle została zatruta poprzez wieloletnie zanurzaniu w źródle czarnego ujęcia. Osoba wykonująca technikę posługuje się kukłami dzięki pomocy specjalnych odbiorników znajdujących się w ich głowach.


Dodatkowe: Gaz jest śmiertelnie trujący potrafi uśmiercić postać ważąca 80 kilo w 3 rundy
może być także wykorzystywany do tworzenia zasłon dymnych

Wymagania pakt z kościanymi smokami, panowanie nad marionetkami 50%



Tippo jounin



Technika polegająca na wypuszczeniu ze swojego ciała setek malutkich smoczków które mają za zadanie okrążyć przeciwnika a następnie za pomocą swoich malutkich skrzydełek wprawić pole o powierzchni 1m3 w bardzo silny rezonans powodując rozpad materii na tym terenie.



Gorneo S Jounin


Jedna z nielicznych technik genjutsu wykonywana przez smoki z kościanej góry. Technika polega na wezwaniu smoka o imieniu Jji który przyczepia się do klatki piersiowej osoby wzywającej summona a następnie wprawiając w rezonans swoje skrzydła sprawia, że przeciwnik odczuwa silny ból związany z wyobrażeniem 21 wielkich kościanych smoków okrążających go oraz zasypujących gradem metalowych prętów które przebijają jego ciało. Technika niemożliwa do rozproszenia za pomocą techniki KAI Przygotowanie do jutsu trwa 3 kolejki. Użytkownik nie może używać jutsu w których potrzebne są 2 ręce.

































Pakty:


Chuunin



Imie: Idari
Rasa: Kościany Smok
Cechy Charakteru: Porywczy, nadpobudliwy
Opis: Mały bardzo szybki idealny do zadań rozpoznawczych lub przekazywania meldunków.
Ranga: Chuunin



Imie: Katoro

Rasa: kościany smok
Cechy Charakteru: Narwany, niecierpliwy nieuważny zachłanny
Wygląd:
Ranga: chuunin






Imię: Chintari
Rasa:Kościany Smok
Cechy: Spokojny, rozważny, opanowany, stanowczy
Opis: Mały smok wielkości kota. Cechuje się wysoką inteligencją oraz zmysłem taktycznym(dobrze planuje)
Ranga: Chuunin


Imie: Kazumo
Rasa: Kościana Tablica
Cechy Charakteru: Gadatliwa, niespokojna, strachliwa
Opis": Jest to pierwsza rzecz jaką królowa smoków zrobiła ze swojego ciała. Potrafi ona przechowywać w sobie wiele rzeczy np Broń, ciała, bagaże. Rzeczy które znajdują się w jej wnętrzu zatrzymują się w czasie pomiędzy wymiarami.Oraz Przechowuje informacje o rzeczach które znalazły się w jej wnętrzu. Nie potrafi walczyć dlatego potrafi uciec gdy znajdzie się w środku walki.
Ranga: Chuunin



Imię Koroto
Cechy:niecierpliwy narwany, złakniony poszukiwania kości poległych
Katoro to jeden ze smoków poszukiwaczy. Został stworzony przez królową smoków w celu odszukiwania zmarłych kościanych smoków. Dzięki temu potrafi wyczuć kości i ich ułożenie, ewentualne ubytki. Potrafi to zrobić na przestrzeni 200m.
chunnin

Imie: Hisero


Cechy Charakteru: inteligentny, wojowniczy, niecierpliwy
Wygląd:
Smok cechuje się wysokim współczynnikiem szybkości i siły co zdecydowanie pomaga mu w walkach. Jego ostre niczym diament szpony zdolne są przebić nawet metal. ale niestety powodem dla którego może często narazić się na niebezpieczeństwo jest uzależnienie od chakry swoich wrogów.

Ranga: chuunin









Imie: Kimmir
Rasa: Kościany Smok
Cechy Charakteru: Porywczy, niespokojny, przyjacielski
Opis": Jest to brat Kimmi ale w przeciwieństwie do niej nie waha się zadać obrażeń innej istocie. Można na nim latać. Jego jedynym atakiem jest pikowanie z powietrza na wroga.
Ranga: Chuunin

Imie: Kimmi
Rasa: Kościany Smok
Cechy Charakteru: Spokojna, opanowana inteligentna, troskliwa
Opis": Jest to smok rozmiarów człowieka która pogardza walką ale chcąc pomagać innym nauczyła się sztuki uzdrawiania od mnichów z gór. Potrafi ona przeprowadzić zabiegi które mają za zadanie uratowanie lub pomoc innym. Niestety jest tak zajęta pomaganiem innym, że rzadko da się ją wezwać.
Ranga: Chuunin



Jounin



Imie: Karamatsu
Rasa: Kościany Smok
Cechy Charakteru:Spokojny, waleczny
Opis": Jest to Smok wielkości małego domku jednorodzinnego. Atakuje on z powietrza wyrzucając z siebie setki zatrutych, drobnych igiełek.
Ranga: Jounin


Inoko

Rasa: konstrukt kościanej królowej
Cechy: Cichy spokojny, wierny, małomówny
Wygląd:

ranga jounin

Inoko jest to konstrukt wytworzony przez smoczą królową. został stworzony aby bronić kościanej góry przed wszelkimi stworami i demonami próbującymi zakłócić spokój mieszkańców. To on odpowiada za rozwiązywanie drobnych problemów i utarczek wśród smoczej społeczności




Imie: Matera
Rasa: Kościany Smok
Cechy Charakteru: nadpobudliwy, waleczny, sprytny
Opis": Jest to smok wielkości człowieka który w wyniku walk stracił skrzydła. Od tego czasu nauczył się biegać na 2 łapach oraz władać kataną.
Ranga: Jounin



S. Jounin



Imie: Duara
Rasa: Kościany Smok
Cechy Charakteru: stanowczy Waleczny honorowy
Opis": Smok wielkości Bloku z jednym piętrem. Jest on bardzo szybki i silny. Jego zdolnością jest replikowanie się.
Ranga: S. Jounin




Sannin


Imię:Kowadara
cechy charakteru: odważny, stanowczy, nieugięty, zawistny
Wygląd


ranga Sannin


Jeden z najsilniejszych kościanych smoków. Wokół niego roztacza się mroczna łuna która u wrogów o słabym opanowaniu (chakra poniżej 100) potrafi wywołać lęki mogące doprowadzić do jąkania lub paraliżu. U niektórych ten smok (50 kontroli chakry) może wywołać stany zawałowe lub parogodzinne paraliże. Walczy on za pomocą swojego ciężaru którym może zgnieść przeciwnika bądź licznych jutsu powiązanych z ciemną energią.


jutsu:

Dojiu- Technika polegająca na wypuszczeniu z pyska sporej ilosci mrocznej energii która umożliwia ukrycie się bądź ucieczkę.

Zada- technika polegająca na potężnym zamachnięciu się łapą przy którym następuje uwolnienie energii tam zgromadzonej powodując powstanie fali uderzeniowej mogącej wyrządzić spore obrażenia.

Anihe- technika polegająca na wytworzeniu idealnej kopi samego siebie mogącej używać jutsu pierwowzoru i umiejętności.

Kufetko- technika polegajaca na wypuszczeniu z paszczy strumienia energii mogącego "wyssać" 95% chakry wroga




Imie: Mizmo
Rasa: Kościany Smok
Cechy Charakteru: Mądra, rozmyślna, spokojna, gotowa za wszelką sile ratować potomstwo
Opis": jest to ogromna smoczyca która jest porównywalna wielkością z Gamabuntą. Jest ona najlepszym twórcom kościanym wśród wszystkich smoków. To ona jest odpowiedzialna za przedłużenie gatunku kościanych smoków. Gdy ktoś zawiera pakt z kościanymi smokami Ona daje mu parę malutkich kuleczek które zostają przyczepione do kości w ciele. W późniejszym czasie są one już stałym mieszkańcem zawierającego pakt. Żywią się one chakrą Żywiciela tak jak w klanie hodowców owadów. Walczy ona za pomocą wyrzucenia we wroga wielu wszelakiego rodzaju uzbrojenia. Od gigantycznych kunai do małych senbonów. Potrafi też ona w razie zagrożenia wytworzyć wiele malutkich smoczków
Ranga: Sannin





Imię:Kowadara
cechy charakteru: odważny, stanowczy, nieugięty, zawistny
Wygląd


ranga Sannin


Jeden z najsilniejszych kościanych smoków. Wokół niego roztacza się mroczna łuna która u wrogów o słabym opanowaniu (chakra poniżej 100) potrafi wywołać lęki mogące doprowadzić do jąkania lub paraliżu. U niektórych ten smok (50 kontroli chakry) może wywołać stany zawałowe lub parogodzinne paraliże. Walczy on za pomocą swojego ciężaru którym może zgnieść przeciwnika bądź licznych jutsu powiązanych z ciemną energią.


jutsu:

Dojiu- Technika polegająca na wypuszczeniu z pyska sporej ilosci mrocznej energii która umożliwia ukrycie się bądź ucieczkę.

Zada- technika polegająca na potężnym zamachnięciu się łapą przy którym następuje uwolnienie energii tam zgromadzonej powodując powstanie fali uderzeniowej mogącej wyrządzić spore obrażenia.

Anihe- technika polegająca na wytworzeniu idealnej kopi samego siebie mogącej używać jutsu pierwowzoru i umiejętności.

Kufetko- technika polegajaca na wypuszczeniu z paszczy strumienia energii mogącego "wyssać" 95% chakry wroga







Jutsu związane z paktem


Chuunin:





-Nazwa: Zanbari
-Opis: Użytkownik może wypuścić z rękawów wiele malutkich smoczków które żyją na jego ciele. Gdy wlecą na przeciwnika mogą go mocno pokłóć lub wchłonąć jego chakre. Gdy mają jej za dużo ewoluują i rosną. Gdy są za duże odlatują do królowej smoków.


-Nazwa Hinkawa
-Opis Małe smoki znajdujące się w ciele użytkownika tworzą klony. Po zaatakowaniu smoczki rozlatują się na wszystkie strony z dużą szybkością porównywalną do lotu senbona.


-Nazwa Kinkuro
-Opis Gdy wykonamy to jutsu wyrastają nam na plecach skrzydła dzięki którym mona unosić się w powietrzu przez 6 tur

Jounin :

-Nazwa Kaburemi
-Opis Gdy wykonamy to jutsu z naszego ciała wylatuje wiele owadów tworząc żywą kopułę. Gdy ktoś się do niej zbliży Zostaje zaatakowany przez stada smoków.

S Jounin

-Nazwa Kumara
-Opis z naszego ciała wylatują setki malutkich smoków które ze swoich ciał wypuszczają jakąś klejącą substancje. Gdy wróg zostanie nią skropiony zostaje sparaliżowany.



Sannin:

-Nazwa Go-aratsu
-Opis Gdy wykonamy to jutsu nad wrogiem pojawia się 5 kości poprzedniej władczyni smoków zamykając wroga w duchowej barierze która jest zasilana chakrą aktualnej królowej smoków
_________________
Chcesz zarobić?
Możesz:
-Sprzedaż odrobiny krwi .
-sprzedaż zwierząt lub jeńców
-Zatrudnienie się jako łowca.

Więcej na gg 11224309 lub w ciemnej uliczce

Moja ciemna uliczka
Ostatnio zmieniony przez Mizuno Uchiha 2010-01-11, 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Linki Przyjaciele:
TwojaManga.dbv.pl
Toplisty:
TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista Naruto ..::NARUTO-ZONE::.. 7 kul smoka Toplista stron Anime&Manga AnimeHit toplista anime Naruto World Cup NarutoTOP50 Gry Toplista Naruto - Power of ninja Toplista Anime Strefa ::(: Manga Toplista :):: Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie PBF - Toplista gier PBF Toplista Anime.: ANIME TOP100 :.
stat4u

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from HeavyMusic.org

Darmowe forum phpBB by Przemo |