• Profil • Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości • Zaloguj
Konoha Gakure Strona Główna
• FAQ  • Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Statystyki • Rejestracja • Zaloguj • Album • Download

 Ogłoszenie 

Dzień Tygodnia Pora Roku Pogoda Gazetka Event
Czwartek Wiosna +19°C, wiatr Gazetka nr.12 - Brak -

1.Zapraszam do rejestrowania się na forum!
2. Proszę o głosowanie w Toplistach!
3. Zapoznajcie się z regulaminem
4. Nicki mają być KLIMATYCZNE

Poprzedni temat «» Następny temat
Techniki Tahariiego
Autor Wiadomość
Taharii Yakimo 


Natura Chakry: Katon (Ogień), Raiton (Błyskawica)
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 2384
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-01-11, 17:04   Techniki Tahariiego

Nazwa: Nendo Bakuhatsu
Wymagania: Kibaku Nendo, Katon.
Opis: Technika polega na zjedzeniu obiema dłońmi średniej ilości gliny, połączeniu jej z chakrą i rozprowadzeniu po całym ciele, gdy glina jest rozprowadzona można w każdej chwili stworzyć średni wybuch gliny z ciała użytkownika, wybuch nie rani lub lekko rani użytkownika, gdy jednak wróg znajduje się blisko potrafi dotkliwie go poparzyć. Minusem tej techniki jest to że przez czas przygotowania jej (1 tura- mieszanie gliny z chakrą i rozprowadzanie jej) nie można używaj jutsu związanych z Kibaku Nendo. Jutsu aktywuje się poprzez użycie Katsu.
Plusy: Gdy przeciwnik stoi blisko potrafi dotkliwie poparzyć, można pokonać przeciwnika na 1 jutsu.
Minusy: Czasami lekko poparzy uzytkownika, czas przygotowania i związane z tym problemy (przez 1 turę nie można używać jutsu Kibaku Nendo)

------------------------------


Nazwa: [Katon] Tama Fenikkusu

[/b]Opis:[/b] Technika polega na złożeniu 6 pieczęci (Ryu, Tori, Uma, Hebi, Saru, Tora), skumulowania chakry w ustach i stworzeniu z niej kształtu ognistego ptaka. Później wydmuchanie Fenixa prosto na wroga. Fenix atakuje 2 razy, pierwsze od frontu, a później od tyłu nic niespodziewającego się przeciwnika. Gdy ptak uderzy w przeciwnika, rozwala się i podpala ubranie, może także doprowadzić to średniego poziomu poparzeń. Jeszcze jednym minusem jest to że można stracić panowanie nad ptakiem, i może on zaatakować swojego twórcę.
Technika pożera sporo chakry.
Plusy: Potrafi ona zadać średnie poparzenia, atakuje 2 razy.
Minusy: Pożera sporą ilość chakry, czasami można stracić panowanie nad Fenixem.

--------------------------------------

Nazwa: [Katon] Hinote Kei
Opis: Jutsu polega na stworzeniu ognistego bicza z chakry, można nim np. rzucić i zawiązać wroga i poparzyć go, lub normalniej walczyć. Ma on długość około 3 metrów, siła ognia zależy od chakry włożonej w jutsu. Jednak nie można go za długo trzymać, ponieważ po około 5 minutach zaczyna palić w rękę użytkownika.
Plusy: Bicz jest wytrzymały, można nim zawiązać wroga i poparzyć go, każdy cios zadaje przeciwnikowi lekkie poparzenia.
Minusy: Po 5 minutach zaczyna parzyć użytkownika, siła ognia zależy od włożonej w jutsu chakry, której nie pożera jej za mało.

---------------------------------------

Nazwa:[Katon] Nendo Shuriken

Opis: Technika polega na stworzeniu z gliny shurikena, do którego nie dodaję zwykłej chakry jak w Kibaku Nendo, lecz używam do tego chakry ognia. Ogień zmienia glinę w kamień( jednak shuriken po użyciu Katsu wybucha). Shuriken pali się i jest średnio ostry. Gdy uderzy w przeciwnika może go lekko poparzyć i zranić, gdy shinobi nie posiada zbroi wbija się w ciało, wtedy jest odsłonięty na wybuch. Technika pożera małą ilość chakry, ponieważ tworzy tylko 1 shurikena.

Plusy: Gdy przeciwnik nie ma zbroi shuriken może zranić, lekko poparzyć i wybuchnąć, zadając średnie rany, wymagana mała ilość chakry.
Minusy: Można stworzyć na raz tylko 1 shurikena, gdy się nie trafi shuriken przepada, po użyciu można powtórzyć jutsu dopiero po 3 turach.

-----------------------------------

Nazwa: Nendo Sekkou

Opis: Technika polega na stworzeniu z gliny małego ptaka, jest on jakby twoją 2 parą oczu. Gdy jutsu działa, obraz przed oczami "rozcina" się na pół i widzisz to co widzi ptak. Technika zżera mało chakry, a to z tego powodu że ptak nie potrafi wybuchnąć, i można stworzyć tylko 1. Jest on mało wytrzymały, i średniej siły atak może go zniszczyć. Jest to dobra technika zwiadowcza.

Plusy: Dobra technika do zwiadu, pożera mało chakry.
Minusy: Mała wytrzymałość ptaka, brak wybuchu.

-----------------------------------

Nazwa: Nendo Hachi.
Opis: Technika polega na stworzeniu z gliny paręnastu pszczół, są one mniej/więcej wielkości szerszeni. Gdy pszczoła ukąsi przeciwnika, zostawia w żądle ładunek wybuchowy, sama ginie. Ukąszenie wcale nie jest mocne, ale po pewnym czasie ładunek sam wybucha. Także nie jest on mocne, jednak shinobi w którego wbije się około 10 takich żądeł może być poważnie ranny. Pszczoły które nie ukąsiły wroga, same posiadają taki sam ładunek, i mogą wybuchnąć za pomocą Katsu. Nie jest to jednak łatwe, gdyż pszczoły nie są bardzo szybkie. Żądła są delikatne, gdy wybuchnie jedno wybuchną wszystkie inne.

Plusy: Gdy wszystkie pszczoły zostawią ładunki w jednej części ciała przeciwnika(np. ręki) potrafią oderwać kończynę. Przeciwnik nie wie, że ładunek znajduje się w nim, co daje jako taką szansę zaskoczenia wybuchem. Stworzenie 1 pszczoły nie zabiera bardzo dużo chakry.

Minusy: Nie mamy kontroli nad czasem wybuchnięcia żądeł. Pszczoły nie poruszają się bardzo szybko, zadają lekkie obrażenia, nie są zbyt wytrzymałe. Po 2 turach bez ich użycia wybuchają i marnują chakrę. Latają one wszystkie razem, więc jakimś obszernym jutsu można je załatwić naraz.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa: Nendo Ookii Kumo.
Opis: Jutso polega na stworzeniu średniej wielkości pająka z gliny, posiada on bardzo duży odwłok, w którym zawarty jest ładunek wybuchowy. Siła wybuchu jest średnia, jednak gdy pająk podejdzie do wroga, może go powalić na ziemię i wybuchnąć, co potrafi zadać spore obrażenia wrogowi i wykluczyć go z walki. Pająk jest wielkości średniego Psa. Posiada on sporą wytrzymałość, potrafi odbić lecący w niego kunai lub shuriken, jednak gdy nie uda mu się to, i broń trafi w odwłok pająk wybucha na miejscu.
Pająk porusza się ze średnią szybkością. Potrafi czasami boleśnie ugryźć. Pająka detonuje się za pomocą Katsu. Gdy przeciwnik przebije odwłok pająkowi podczas walki bezpośredniej, ten wybucha.

Plusy: Gdy pająk powali przeciwnika i na nim wybuchnie, jest szansa że zakończy pojedynek, potrafi ugryźć, potrafi odbijać lecącą w niego broń i potrafi szybko się poruszać. Średnia siła wybuchu.

Minusy: Stworzenie pająka pożera średnią ilość chakry, gdy jakaś broń trafi w odwłok pająka, a ten nie zdąży jej odbić, potrafi zniszczyć pająka. Pająk nie nadaje się na długie dystanse, najlepiej stworzyć go w bliższej walce. Pająka tworzyć trzeba obiema rękami, w tym czasie nie wolno używać jutsu z Kibaku Nendo.

---------------------------------------------------------------

Nazwa: [Raiton] Denkou Kami

Opis: Technika wymaga wcześniejszego posiadania i użycia Hari Jizou. Po użyciu Hari Jizou, shinobi może wystrzelić naelektryzowane włosy w przeciwnika. Jest to dodatek do wcześniej wspomnianej techniki, bo nawet bez Denkou Kami można wystrzelić w przeciwnika twarde i ostre włosy. Ta technika jest "wspomagająca", ponieważ dodaje do włosów impuls elektryczny.

Plusy: Dzięki tej technice, możemy sparaliżować na moment przeciwnika poprzez ładunek energii w włosach.
Minusy: Technika lekko spowalnia wystrzeliwanie włosów, przez co łatwiej zrobić unik.

--------------------------------------------------------------------

Nazwa: [Raiton] Jiten Gai

Opis: Do wykonania tego jutsu wymagane są 2 kunaie/shurikeny. Polega ono na stworzenie siatki z ładunku elektrycznego między brońmi. Siatka pozwala złapać przeciwnika i porazić go prądem, w najgorszym wypadku jeśli przeciwnik jest wyczerpany lub mało doświadczony może sparaliżować. Jednak siatkę łatwo przerwać jakimkolwiek jutsu natury chakry Fuuton.

Plusy: Można złapać w nią przeciwnika i porazić go prądem, gdy przeciwnik jest słaby może sparaliżować.
Minusy: Można ją zniszczyć jakimkolwiek jutsu Fuuton, można nie trafić.

-------------------------------------------------------------------

Nazwa: Raiton no Jutsu

Opis: Jutsu polega na stworzeniu średniej ilości shurikenów lub kunaiów z chakry Raiton, które natychmiastowo wysyłane są w przeciwnika. Gdy shuriken lub kunai trafią wroga jest możliwość że zostanie on sparaliżowany. Mają takie same właściwości jak zwykłe bronie.

Plusy: Można nimi miotać jak normalnymi brońmi, mogą sparaliżować przy dotknięciu przeciwnika.
Minusy: Nie można ich dotykać, bo mogą nas porazić prądem, nie możemy dokładnie kontrolować lotu broni.

-------------------------------------------------------------------

Nazwa:Nendo Kanban

Opis: Jutsu polega na stworzeniu mikroskopijnych pajączków, można je położyć na ostrzu katany/kunaia/shurikena, przez co przy uderzeniu wchodzą one w ranę i wybuchają na komendę Katsu. Jest to wybuch o sile C1, ale w ranie może zadać znacznie większe obrażenia niż sugeruje wybuch.

Plusy: Możemy wprowadzić do ciała przeciwnika bomby, i zniszczyć go od środka, mały koszt chakry.
Minusy: Gdy nie trafimy bomby marnują się, można je "zepsuć" wchodząc pod ziemię lub używając na sobie jakiegoś jutsu Doton.
_________________


 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Linki Przyjaciele:
TwojaManga.dbv.pl
Toplisty:
TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista Naruto ..::NARUTO-ZONE::.. 7 kul smoka Toplista stron Anime&Manga AnimeHit toplista anime Naruto World Cup NarutoTOP50 Gry Toplista Naruto - Power of ninja Toplista Anime Strefa ::(: Manga Toplista :):: Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie PBF - Toplista gier PBF Toplista Anime.: ANIME TOP100 :.
stat4u

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from HeavyMusic.org

Darmowe forum phpBB by Przemo |