Imię: Zou (słoń)
Cechy Charakteru: Rozważny, ostrożny, lubi walczyć, ale tylko w tedy, gdy wie że ma jakieś szanse, nienawidzi ludzi nierozważnych, dumny, opiekuńczy, wie, że potrzebuje „pojemnika” więc jest dla niego miły i często użycza mu swej wiedzy i mocy
Wygląd:
Jest to ogromny słoń (ok. jednej góry) z różnymi malowidłami na głowie. Posiada kilkumetrowe kły zdolne przebić prawie wszystko, nawet stal. Jego skóra jest wykonana z metalu twardszego od stali. Jego trąba pottrafi się wydłużać, i osiągać długość nawet 10 razy większą od samego Bijuu, oraz podnosić ciężar dwa razy cięższy od niego. Jego ciało zakończone jest jednym długim -jak na słoniowy ogon- ogonem
Umiejętności: Zou posiada 1 ogon co wcale nie oznacza, że jest słaby. Posiada niesamowitą chakrę i siłę. Dzięki swojemu pochodzeniu wie bardzo dużo i jest w stanie odpowiedzieć na prawie każde pytanie, oraz opracować taktykę na każdą sytuację.
Historia Powstania: Wieki temu, gdy ninjutsu było znane tylko wybrańcom istnieli trzej wielcy mędrcy- pierwsi i najmądrzejsi Sannini. Legenda głosi, że razem byli w stanie odpowiedzieć na każde pytanie. Jednak jak to zwykle bywa oni chcieli stać się potężniejsi. Zebrali więc prawie wszystkich ninja. Następnie za pomocą potężnego jutsu wyssali z nich całą chakrę, i za pomocą niej stać się jednym wielkim i potężnym wojownikiem. Nie spodziewali się jednak z jak potężnych sił skorzystali, i zamienili się w potężnego demona- symbol mądrości i pamięci czyli słonia. Zou wiedział jednak, że był za słaby i potrzebował więcej mocy. Dlatego zmienił się w wielka świątynię. Gdy tylko ktoś się do niego modlił ten wysysał jego chakrę. Po wielu latach Zou stał się bardzo potężnym demonem. Nastąpiły jednak trudne czasy. Akatsuki zaczęło polować na demony, a następnie rozpoczęła się straszna wojna. Mądry Bijuu postanowił więc że skorzysta z okazji i zwiększy swoją moc. Zamienił się więc w kulę energii wchłaniającą chakrę. Pozostałości po walkach demonów dały mu ostateczną moc prawdziwego Bijuu. Jednak musiał odpocząć i przyswoić sobie tą niezwykłą moc. Dlatego znów zamienił się, lecz tylko chwilowo, w kulę chakry i postanowił poszukać sobie pojemnika
Co daję?:
Poziom pierwszy: dwukrotnie zwiększa siłę oraz intelekt. Jesteśmy w stanie dużo lepiej oceniać sytuację i wymyślać plan działania. Wokół użytkownika pojawia się szara aura z jednym ogonem, jednak nie w pełnej okazałości. Chakra wzrasta o 25%.
Pozom drugi: stajemy się trzykrotnie silniejsi i mądrzejsi, ale nasza szybkość odrobinę spada. W aurze wyrastają: trąba, ostre kły, oraz ogon staje się dłuższy.
Poziom trzeci: Jesteśmy w stanie podnieść coś 5 razy cięższego od nas. Stajemy się dwukrotnie wolniejsi. Zbyt długie korzystanie z tego poziomu może powodować szaleństwo, z powodu zbyt dużej ilości informacji. Chakra wokół użytkownika jest tak gęsta, że go nie widać. Dodatkowo pojawia się wokół tej chakry szkielet wielkiego słonia. Nasza chakra wzrasta o 400%. Ogon osiąga swój ostateczny majestat
Natura Chakry: Katon, Raiton, Fuuton + Youton
Wiek: 29 Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 4404 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-04, 12:40
"sharinganem na poziomie co najmniej drugim jesteśmy w stanie czytać w myślach przeciwnika, a co za tym idzie przewidzieć każdy jego ruch "
"Wiemy wszystko i o wszystkim Chakra wokół użytkownika jest tak gęsta, że go nie widać."
To jest przesadzone ^ ^
_________________
Everybody, with your fists raised high!
Let me hear your battle cry tonight
Stand beside, or step aside
We're on the frontline!
Next pomysł! ;]
Więc Jinchuuriki powinien mieć jakieś pasywne umiejętności wynikające z demona. Np. Jinchuuriki Nibi'ego nie ginie od tej techniki boga śmierci (to tylko przykład) Jinchuuriki sanbi'ego ma skrzela. Jak narazie pasywną zdolnosć ma tylko Shukaku.
Więc chciałam wrócić do tematu i pozwoliłam sobie przygotować umiejętności wynikające od Nibiego (chociaż nie są idealnie do niego przystosowane).
KONTROLA CZARNEGO DYMU
Opis:Specjalizacja polegająca na, władaniu najczarniejszym dymem wydzielanym wprost z chakry Nibiego. Dym jest bardzo czarny i trujący dla przeciwnika, który długo przebywa w jego otoczeniu. Osoba znajdująca się w dymie słyszy głosy umarłych co potrafi sparaliżować ze strachu, a Jinchuuriki Nibiego jest przyzwyczajony do takich rzeczy.
Zastosowanie:Użytkownik wytwarza dużą ilość dymu z chakry Nibiego, która otacza dużą ilość terenu, wykorzystywaną w późniejszych technikach.
Techniki:
0% - Shihai Kemuri Opis:Technika polegająca na, kontroli dymu wytwarzanego przez Nibiego. Po 10 turach obecności przeciwnika w dymie automatycznie się dusi i przestaje oddychać.
5% - Koukotsu Opis: Technika polegająca na, utwardzeniu struktury dymu, przez co staje się twardy i jest wykorzystywany do obrony lub ataku.
10% - Furai Kemuri Opis:Technika polegająca na, wcześniejszym utwardzeniu dymu w deskę i wykorzystaniu jej do latania, popychającego ją zwykłym dymym.
15% - Yuukai Opis:Technika polegająca na, wtopieniu się w strukturę dymu i pojawieniu się w innym wybranym miejscu za pomocą odrobiny chakry.
25% - Toku Opis:Technika polegająca na, stworzeniu tarczy z wcześniej utwardzonego dymu, broniącej przed atakami TaiJutsu czy NinJutsu.
35% - Musei Mokusatsu Opis:Technika polegająca na, cichym ataku zwykłego dymu do układu oddychania, co powoduje uduszenie organizmu. Bardzo cicha technika zabijania.
45% - Narabi Konku Opis:Technika polegająca na, wytworzeniu z wcześniej utwardzonego dymu lin, które mają nie ograniczony atak w terenie owładniętym dymem.
55% - Iriumi Konku Opis:Technika polegająca na, wytworzeniu z wcześniej utwardzonego dymu stężonych wirów, które atakują z każdej strony przewiercając przeciwnika.
70% - Gotta Koumaru Opis: Technika polegająca na, złapaniu przeciwnika w wielką kulę za pomocą dymu, który zapada się na przeciwnika o dużej średnicy, uniemożliwiając ucieczkę. Technika potrzebna do późniejszych Jutsu. Technika podobna trochę do kuli gaary.
85% - Oogata no Tate Opis: Technika polegająca na, stworzeniu ze stężonego całego dymu jakiego tylko posiadamy wielkiej tarczy broniącej nas przed każdym atakiem. Technika podobna do Rashmoun Orochimaru.
100% - Suchi-Ru Reikon Opis:Technika polegająca na, wyssaniu duszy przeciwnika dzięki specjalanym zdolnością Nibiego. Po wyssaniu duszy użytkownik połącza ją ze swoim ciałem regenerując każdą ranę i wycieńczenie. Za każdego przeciwnika zyskujemy 5 pkt atrybutów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach