Nazwa : Mizu Karamu
Opis: Technika polega na tym, że przykładamy rękę do ziemi i w jakimś miejscu (maksymalnie 10m. od nas) wylatuje gejzer wodny. Woda nie jest ciepła ale też nie zimna. Gejzer jest w stanie wyrzucić do góry lekką osobę ale może też służyć do defensywy przed słabszymi technikami katonu.
Plusy: Technika nie pobiera dużo chakry. Może ona zaskoczyć przeciwnika. Możemy osłonić się przed słabymi jutsu katonu.
Minusy: Osoby z rangą chunin i wzwyż oraz osób z klanu Akimichi gejzer nie jest w stanie unieść. Najpierw by wykonać technikę musimy przyłożyć rękę do ziemi.
Nazwa : Jouki no jutsu
Opis: Za pomocą tej techniki wydmuchujemy duży obłok pary wodnej który może zakryć pewną część naszego pola walki. Obłok jest bardzo gęsty więc utrudnia widoczność. Obłok unosi się przez 3 tury.
Plusy: Podczas tego jutsu i po nim powietrze jest bardzo wilgotne przez co techniki katonu są trochę słabsze.
Minusy: Dla użytkownika Byakugana, Sharingana i Rinnegana technika nie przeszkadza. Jeśli mamy słabo opanowany Suiton to obłok jest mały.
Nazwa:Mizugan
Opis: Bliźniacza technika rasengana lecz słabsza. Technika polega na stworzeniu w dłoni kuli wielkość rasengana tylko, że w tym wypadku zrobiona kula jest z wody. Ma trochę słabszą rotację ale po zetknięciu się z celem robi eksplozję która może odrzucić przeciwnika
Plusy: Możemy nią dobić przeciwnika. Po zetknięciu się z przeciwnikiem rani go i odrzuca do tyłu na maksymalnie 10 metrów.
Minusy:Wymaga mocnego skupienia się. Pobiera dużo chakry. Można wykonać ja tylko trzy razy na walkę.
Nazwa: Semai Ranpu
Opis:Technika raitonu polegająca na tym, że tworzymy 3 małe (10 cm) elektryczne ostrza. Możemy nimi cisnąć przeciwnika. Technika zadaje średnie rany ale może sparaliżować.
Plusy:Ostrza lecą dość szybko więc może to zaskoczyć przeciwnika. Nie pobiera dużo chakry. Ostrza mogą porazić prądem osobę którą trafimy.
Minusy:Ostrza nie przebiją przeciwnika na wylot. Wbiją się maksymalnie 5 cm w ciało. Można się przed nimi obronić jutsu Fuuton rangi C i wzwyż. Żeby osoba była sparaliżowana musi mieć o połowę chakry mniej od nas.
Nazwa: Raiton: Tenka Maru
Opis: Za pomocą tej techniki tworzymy na dłoni pięć błyskawic, układają się one na wzór gwiazdy pięcioramiennej. Następnie błyskawice wprawiamy w ruch przez co tworzy się jakby koło z błyskawic. Jest to technika raczej defensywna.
Plusy: Może absorbować niektóre techniki katonu i dotonu. Potrafi odbić kunie lub shurikeny lecz jeśli jest ich naprawdę dużo to technika nic zbytnio nie zdziała.
Minusy: Jedna błyskawica ma tylko czterdzieści centymetrów. Tarczę łatwo zniszczyć jutsu suitonu lub fuutonu. Pobiera trochę chakry. Zbyt częste używanie na walkę może spowodować nagłe drganie ręki i nie możemy jej w pełni kontrolować.
Nazwa: Sotsuji kyojaku
Opis: Technika genjutsu polegająca na tym, że złapany w nią przeciwnik myśli, że jest wykończony i osłabiony. Na nic nie ma chęci i jedyne co chciałby to pójść spać.
Plusy: Przeciwnik na nic nie ma chęci, chce mu się tylko spać. Robi się ospały.
Minusy: Z techniki można się wyzwolić za pomocą Kai. Musimy go widzieć i się skupić żeby technika zadziałała.
Nazwa: Tonbo Nokku
Opis: Technika taijutsu. Najpierw robimy mocny wyskok nad przeciwnikiem w górę, następnie wykonujemy salto i z całej siły uderzmy go w głowę z obu nóg.
Plusy: Silna technika Tai. Może zakończyć walkę lub mocno wykończyć fizycznie przeciwnika.
Minusy: Jeśli przeciwnik jest szybki to spokojnie uniknie. Technika mocno wyczerpuje.
Nazwa: Atari Hiji
Opis: Silna technika Tai wykorzystująca ręce. Najpierw uderzamy przeciwnika mocno w brzuch, on natychmiastowo się schyla a my uderzmy go wtedy z łokcia w plecy. Przeciwnik czuje wtedy bardzo duży ból w kręgosłupie.
Plusy: Podczas walki można go tym mocno osłabić. Zadaje wysokie obrażenia.
Minusy: Jeśli przeciwnik uniknie i kontra atakuje to może się to dla nas bardzo źle skończyć. Technika wyczerpuje. Kilkakrotne użycie jej w walce może nas całkowicie zmęczyć.
Nazwa: Chakra Senshin
Opis: Technika polega na szybszym zbieraniu chakry. Pomaga w skupieniu się i medytacji.
Plusy: Nie pobiera chakry. Przydatna podczas treningów i przy odpoczynku na misjach oraz wyprawach.
Minusy:Nie przydatna w walce ponieważ nie możemy zbytnio wykonywać szybkich ruchów i stajemy się bardzo łatwym celem. Poza tym chakrę bardzo łatwo wykryć, nie potrzeba żadnych specjalnych zdolności.
_________________
"Człowiek jest tym większy, im jest bardziej sobą"
Ostatnio zmieniony przez Dan Kaguya 2010-08-27, 22:58, w całości zmieniany 3 razy
REKLAMA
Natura Chakry: Suiton, Raiton
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 4444
Wysłany: 2010-08-25, 23:12
Ostatnio zmieniony przez Ireshige Seija 2010-08-27, 22:58, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach