Opis: Jest to technika władców origami za jej pomocą można zrobić z papieru bardzo twardą i wytrzymałą tarczę, jednak po jej zrobieniu nie możemy wykonywać jutsu ponieważ wymagane jest do tego przemienienie rąk w papier
Plusy:Duża i Wytrzymała Tarcza
Minusy:Nie możemy wykonywać wtedy innych jutsu
Dangan no Jutsu
Wymagania:KG Kemuri
Technika polegająca na wydaniu jednego wystrzału obojętnie z którego znaku na naszym ciele wymagane jest wcześniejsze wchłonięcie drobnej ilości światła, po wchłonięciu światła trzeba odczekać turę przed użyciem techniki
Plusy:Jeden strzał który może bardzo zranić
Minusy:Trzeba wcześniej wchłonąć światło
Kami Kunai No Jutsu
Wymagania:Origami
Jest to bliźniacza technika Kami Shuriken no Jutsu tym razem jednak nie tworzymy z papieru shurikenów tylko kunaie którymi można rzucać w wroga
Plusy:Można zranić wroga tak jak zwykłym kunaiem
Minusu:Kunai rozpada się przy najmniejszym kontakcie z wodą
Rasendori
Wymagania:Natura chakry Raiton, Rasengan
Opis:Jest to technika dzięki której po stworzeniu rasengana działamy na niego naturą chakry raiton, nabiera podobnego wyglądu jak Chidori jednak posiada moc rasengana i dodatkowo może sparaliżować przeciwnika
Plusy:Silna technika, może sparaliżować
Minusy:Dużo chakry, trudno trafić wroga
Sarebakatu no Jutsu
Opis:Jest to technika ofensywna rangi C polega ona na stworzeniu klona, ale nie zwykłego, po zniszczeniu klona wybucha on i rzuca we wszystkie strony kunaie z dużą siłą, reasumując technika tworzy wybuchowego klona naszpikowanego kunai,
Plusy:Duża siła wyrzutu, zaskoczenie, może poważnie zranić
Minusy:Technika całkowicie nieprzydatna jeśli walczy się z kimś kto atakuje z odległości
Buraindo no Jutsu
Wymagania:KG Kemuri
Opis:Użytkownik nie musi wchłaniać światła aby móc zrobić to jutsu wystarczy, że naświetli min. 2 znaki na swoim ciele światłem słonecznym wtedy może stworzyć błysk który nie zaatakuje przeciwników tylko ich oślepi na jakieś 2 tury, w tym czasie oni są zdezorientowani
Plusy:Można oślepić przeciwnika, w tym czasie można wykonać inne jutsu
Minusy:Błysk nic nie robi przeciwnikowi i jeśli ma wyćwiczone inne zmysły takie jak słuch wtedy jutsu nic nie wnosi do walki
Rasendori Konbou
Wymagania:Natura chakry Raiton, znajomość techniki Rasendori
Opis:Jest to technika do której zrobienia jest wymagana znajomość techniki Rasendori dzięki technice Rasendori Konbou po wytworzeniu podstawowej techniki wbijamy z całej siły rękę w ziemię i kierujemy chakrą pod ziemią tak że uderza w niego z pod ziemii kolec który jest rasenganem pomieszanym z raitonem może poważnie zranić przeciwnika
Plusy:Może poważnie zranić przeciwnika, raczej ciężko jej uniknąć
Minusy:Przeciwnik musi się znajdować w odległości nie większej niż 10m od nas, wymaga dużo chakry i skupienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach