Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Wiek: 30 Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 586 Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-06-20, 14:55 Techniki Firippu
Suiton: Rashii Mizu
Opis: pozwala zmienić wodę w dowolny przedmiot materialny, zachowując jego właściwości fizyczne
Plusy: można zyskać broń gdy jej się nie ma, np shurikeny
Minusy: wymaga bliskiego źródła wody, bronie wytrzymują tylko kilka ataków po czym się rozpadają. Częste stosowanie bardzo wyczerpuje.
Fuuton: Sanso
Opis: tworzy bańkę powietrza wokół ust i nosa użytkownika
Plusy: pozwala oddychać pod wodą, oraz stajemy się niewrażliwi na wszelkie gazy bojowe, które mogą się dostać do organizmu przez drogi oddechowe
Minusy: powietrze, które jest wykorzystywane do tworzenia bańki brane jest z otoczenia, tak więc jeśli w takim powietrzu znajdują się niepożądane mikroorganizmy bądź substancje szkodzące, istnieje duże ryzyko utraty zdrowia. Zbyt długie użytkowanie (powyżej 5 postów) prowadzi do zawrotów głowy, a nawet omdleń
Sagi
Opis: technika medyczna polegająca na zwalczaniu samego bólu, kiedy nie da się w aktualnej chwili pomóc
Plusy: zwalcza słaby ból, a silny uśmierza
Minusy: po użyciu jej więcej niż 3 razy na dzień (bądź misję), można odczuć zawroty głowy. Po użyciu jej dwukrotnie na tej samej osobie, ta traci przytomność na parę godzin.
Suiton Ike Iki
Opis: użytkownik wykonuje pieczęć Węża po czym jego ciało zmienia się w kałużę o średnicy około jednego metra. W tej postaci możemy się poruszać (również po ścianach jeśli mamy opanowaną technikę Dekata Ki) oraz "wejść" do innego zbiornika wodnego.
Plusy: Odporność na wszelkie ataki taijutsu (za wyjątkiem ataków z użyciem chakry np. Kichiku Chikara ), ukrycie w innym zbiorniku wodnym niezwykle utrudnia znalezienie przez przeciwnika. Można się przedostać przez bardzo wąskie przejścia takie jak np. szpary w oknach czy pomiędzy drzwiami.
Minusy: zwiększa dwukrotnie podatność na wszystkie ninjutsu, nie możemy w tej postaci atakować, a w czasie przemiany jesteśmy całkowicie bezbronni
Karō
Opis: technika genjutsu, która powoduje poważne zmęczenie organizmu przeciwnika podczas trwania techniki. Aby ją wykonać należy złączyć dłonie w znak Barana i wypuścić z ust delikatny podmuch wiatru w stronę przeciwnika.
Plusy: trudno zorientować się że jest się ofiarą genjutsu, chyba że nastąpiło podczas zwyczajnej czynności jak np. stanie czy marsz.
Minusy: podczas jej trwania trzeba mieć złączone obie dłonie w pieczęć Barana co uniemożliwia z korzystania innych jutsu.
Aku
Opis: użytkownik tej techniki przykłada płasko dłoń do miejsca, w którym jest zamek od drzwi bądź skrzyni i powoli wysyłając niewielkie ilości chakry powoduje otwarcie się zamka.
Plusy: można otworzyć za pomocą tej techniki większość zamki
Minusy: technika ta nie jest najcichsza, powoduje głośne przesuwanie się zapadek więc nie jest pożądana podczas cichych misji oraz nie otworzy zamków elektronicznych, magnetycznych i zamkniętych za pomocą pieczęci. W zależności od stopnia trudności zamka czas otwierania trwa od jednego do maks trzech postów.
Awateru
Opis: technika genjutsu polegająca na położeniu dłoni na dowolnym miejscu na ciele ofiary i wysłanie niewielkiej ilości chakry, która powoduje rozkojarzenie.
Plusy: ofiara jest rozkojarzona.
Minusy: technika ta ma sens tylko wtedy, kiedy ofiara jest sama (druga osoba na pewno pozna że coś jest nie tak) lub nie jest doświadczonym shinobi (od chuunina wzwyż).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach