To mój pakt może trochę ubogi ale z czasem mogę go poprawić
Imię:Dan
Nazwa Paktu:Pakt z krabami
Zwierzęta:Kraby
Ranga Chunnin
Imię:Hideo
Rasa:Krab
Cechy charakteru:Miły, uprzejmy, opanowany, walczy tylko w słusznej sprawie
Wygląd: Dużej wielkości krab 2m., pomarańczowy kolor skorupy, nie ma dużych szczypiec
Specjalność: walka, taktyka
Techniki:Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu
Imię:Eizo
Rasa:Krab
Cechy charakteru: Narwany, szalony, nerwowy, chętny do walki
Wygląd: Duży szybki i silny krab 1,5m., ciemno niebieska skorupa, duże odnóża
Specjalność:walka
Techniki:Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu, Mizuame nabara, Mizutensou no Jutsu
Imię:Shiba
Rasa:Krab
cechy charakteru:pracowity, dobry, miły
Wygląd:Mały krab 0,5m., brązowa skorupa, dobry do zwiadu, bardzo szybki
Specjalność:Zwiad
Techniki:Doton No Jutsu, Kawarimi, Bunshin no Jutsu
Ranga Jounin
Imię:Hayato
Rasa:Krab
Cechy charakteru: Wrażliwy, miły, łatwo go urazić
Wygląd:Bardzo duży krab 7m., Wielkie szczypce lecz powolny, Zielona skorupa, dobry podczas obrony.
Specjalność:Walka, obrona
Techniki:Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu, Kuroi Sei
Imię:Osamu
Rasa:Krab
Cechy charakteru:Poważny, odważny potrafi zachować zimną krew w każdej sytuacji
Wygląd: Duży krab 3m., czerwona skorupa, dobry w walce, jest silny i ma mocne szczypce
Specjalność:Walka
Techniki:Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu, Goukakyuu no Jutsu
Ranga Special Jounin
Imię:Kiyomi
Rasa:Krab
Cechy charakteru: Miła, chętna do pomocy, konkretna, skuteczna
Wygląd:Biała samica kraba, dużej wielkości 3m., umie kilka podstawowych technik medycznych
Specjalność:Medyk
Techniki:Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu, Chiyute no Jutsu, Naosute no Jutsu, Chakra Kyuuin Jutsu
Imię:Midori
Rasa:Krab
Cechy charakteru:Zamyślony, rozważny, mądry, inteligentny
Wygląd:Fioletowa skorupa, Dużej wielkości 3m.,
Specjalność:Walka,genjutsu
Techniki:Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu, Narakumi no Jutsu, Hana Tonsou, Jigoku Gouka no Jutsu, Kakkou Shinmon no Jutsu
Ranga Sannin
Imię:Yuji
Cechy charakteru: Niemiły, denerwujący, arogancki, w walce bezlitosny
Wygląd: Duży 5m., czarna skorupa, czerwone szczypce w krwi, bardzo dobry w taijutsu
Specjalność:Walka
Techniki:Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu, Tsuuten Kyaku, Kirema Hone, Kichiku Chikara, Ryoku Rendan
Imię:Tenshin
Cechy charakteru: Elokwentny, wygadany, podstępny, oszust, lojalny jedynie wobec właściciela
Wygląd:Szara skorupa, duży 5m, brat Yujiego, ma czarne paski na skorupie, dobry w ninjutsu, zna wiele technik Raitonu
Specjalność:Walka
Techniki:Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu, Matatenka [Raiton], Raikou Hitetsu, Gufutenka [Raiton], Shuriken Kage Bunshin no jutsu, Rashoumon
Jutsu do paktu
Chunnin
Shinano: Z rękawów wychodzi nam od 4 do 10 małych krabów które żywią się chakrą, możemy je wysłać na przeciwnika aby odebrały mu trochę chakry
Hinoki: Nasza ręka staje się trochę większa silniejsza i pokryta leciutkim pancerzem, może służyć o ataku jak i obrony po przez zakrycie się ręką
Enoki Shii: Możemy pokryć ranę śluzem dzięki czemu szybciej się goi a jeśli jest to trucizna możemy spowolnić jej czas działania
Jounin
Odake Nashi:W dowolnym miejscu z ziemi wyrasta duży szczypiec który może chwycić przeciwnika i mocno go trzymać
Akizuki: Technika genjutsu polegające na tym że przeciwnik myśli iż posiada w mózgu kraba który mu wszystko tam niszczy, przeciwnik po tym genjutsu jest przestraszony i oszołomiony
Special Jounin
Odake Shima: Ulepszona wersja Odake Nashi, z ziemi wyrasta do 4 szczypców mocniejszych i większych które chwytają lub uderzają przeciwnika
Natsu Hana: Możemy przywołać bardzo dużo małych krabów (ok. od 50 do 150 to zależy od naszych umiejętności) i wysyłamy je dookoła nas aby przeszukały duży teren a gdy znajdą wroga obłażą i mogą poważnie zranić
Ranga Sannin
Sagiri: Nasze ciało pokrywa bardzo mocny pancerz jesteśmy wolniejsi ale nasza siła i wytrzymałość zwiększają się niewiarygodnie, rany goją się w szybkim tempie a nasza prawa ręka przekształca się w duży szczypiec. Po technice zazwyczaj jesteśmy wyczerpani.
Furutaka: Bardzo potężna technika defensywna, przed nami wyrasta duża brama o wyglądu kraba dodatkowo z bramy co jakiś czas wychodzą nieduże kraby które mogą zaatakować przeciwnika.
Jeśli nie akceptujecie to proszę o uzasadnienie. Za jakiś czas dorobię kolejne summony i techniki oczywiście jeśli pakt zostanie zaakceptowany
Ostatnio zmieniony przez Dan Kaguya 2010-03-20, 18:33, w całości zmieniany 1 raz
REKLAMA
Natura Chakry: Suiton, Raiton
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 1674
Wysłany: 2010-03-20, 11:05
Ostatnio zmieniony przez Itami Kuragari 2010-03-20, 18:33, w całości zmieniany 1 raz
Imie: Gyokuro
Rasa: Krab
Cechy Charakteru: Leniwy, zawsze ma poczucie humoru, lubi podróże
Wygląd: 3 metrowy krab, skorupa jest fioletowo zielona, bardzo duże odnóża
Specjalizacja: Transport
Jutsu: Kawarimi no jutsu, bunshin no jutsu, shunshin no jutsu, dekata ki, hea no jutsu
Ranga: Chunnin
Imie: Kyudo
Rasa: Krab
Cechy Charakteru: Poważny, lubi walczyć ale tylko w słusznej sprawie, potrafi poświęcić się dla przyjaciół
Wygląd: Ma 4 metry, czerwono-żółto skorupa, posiada 2 miecze
Specjalizacja: walka mieczami
Jutsu: Kawarimi no jutsu, bunshin no jutsu, Fuuma ninken zanbatou, tsurugi no yofun
Ranga: Jounin
Imie: Hashi
Rasa: Krab
Cechy: Dziwaczny, ma bardzo dziwne pomysły lecz czasem skuteczne, intelintny i mądry, potrafi coś szybko wymyśleć
Wygląd: Krab ma 2 metry, jasno zielona skorupa, duże oczy
Specjalizacja: Taktyka, walka
Jutsu: Kawarimi no jutsu, bunshin no jutsu,Sanketsu kouki, Doku Kiri
Ranga: Specjal Jounin
Imie: Ichizo
Rasa: Krab
Cechy Charakteru: Wesoły, podczas walki bezlitosny dla wrogów, uprzejmy dla przyjaciół, gdy jest mocno zdenerwowany wpada w szał
Wygląd: Krab ten ma 4 metry, skorupa jest kolory czerwono-niebiekiego
Specjalizacja:Walka
Jutsu: Kawarimi no jutsu, bunshin no jutsu, Gouryuuka no Jutsu [Katon], Dai Endan, Katon: Zukokku, Gogyou [Katon], Housenka no jutsu [Katon]
Ranga: Sannin
Techniki
Chunnin
Satoru no jutsu: Dokooła nas tworzy się czerwona kopuła, ma ona małe kilko centymetrowe kolce, kopuła jest wytrzymała ale za to technika pobiera dużo chakry
Taizo no jutsu: Tworzymy 4 metrowy dół w którym na dnie jest paszcza krab, jeśli przeciwnik tam wpadnie ma trudności z wydostaniem się z tam tąd, przygotowanie techniki zajmuje 1 turę, paszczę w każdej chwili można zamknąć.
Jounin
Shizu Doi: Technika genjutsu, która polega na tym, że przeciwnik który zostanie w to złapany myśli, że jest w pomieszczeniu w którym ciągle się podnosi woda, gdy woda wypełni całe pomieszczenie przeciwnik jest oszołomiony i sparaliżowany a jeśli jest mało wytrzymały to mdleje
Shimizu:Technika Taijutsu, nasza ręka twardnieje i staje się bardzo ciężka, wtedy uderzamy przeciwnika wbijając go w ziemię. Technika wymaga dużej ilości chakry oraz dużej siły
Specjal jounin
Tsukada bunshin : Technika polega na stworzeniu klona który ma 1/10 naszej siły, po zniszczeniu klona pojawia się 5 szypców które chwytają przeciwnika i rzucają nim mocno o ziemię. Technika pobiera dużo chakry, nie działa gdy przeciwnik zaatakuje klona z dystansu.
Shirasu no jutsu:Technika polega na stworzeniu pomieszczenia przypominającego kraba. Jest to przydatne podczas misji ponieważ można tam przespać się i czuć bezpiecznym. Technika może służyć do defensywy przed jutsu dystansowym. Wadą jest, że w środku jest trochę zimno. Pomieszczenie jest zrobione z kamienia i piasku
Sannin
Fukusaku:Technika przydatna gdy mamy coś mocno uszkodzonego np. oderwaną kończynę bądź poważną ranę, za pomocą tego jutsu jesteśmy w stanie zregenerować tą część. Technika pobiera dużo chakry i czujemy lekki ból, po tym jutsu robi nam się słabo ale jesteśmy w stanie walczyć.
Hanari: Bardzo potężna technika polegająca na zamieszczeniu w wrogu kraba pasożyta, który może bardzo mocno i poważnie osłabić ofiarę. Musimy mieć kontakt fizyczny z wrogiem. Gdy krab jest w ciele to usuwa wszelkie leki i antidota oraz powoli
niszczy od środka. Pobiera to ogromne zasoby chakry, kraba można usunąć tylko po przez zniszczenie części ciała w której jest on a potem potrzeba bardzo dobrej pomocy medycznej w przeciwnym razie umieramy.
_________________
"Człowiek jest tym większy, im jest bardziej sobą"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach