Atrybuty są to odpowiedniki naszej szybkości , siły i innych współczynników w grze. Możecie je trenować umiejscawia poza wioską jak i w salach treningowych. Oto lista współczynników jak i ich opisy:
Siła: - Punkty siły odpowiadają za moc ciosów taijutsu. Można ją ćwiczyć na wiele różnych sposobów.
Wytrzymałość: - Atrybut odpowiadający za naszą kodycje oraz wytrzymałość na ciosy.
Szybkość: - Atrybut ten wypływa na szybkość naszej postaci
Zręczność: - Odpowiada za umiejętność posługiwania się bronią jak i finezyjność w walce. Atrybut który powinien być na wysokim poziomie u każdego Shinobi
Kontrola Chakry: - Ten atrybut odpowiada za naszą umiejętność korzystania i panowania nad nią. Można ją trenować wykonując różne jutsu jak i medytując.
Kontrola Natur Chakry: - w zależności od żywiołu odpowiada za zużycie chakry jak i siłę danego ninjutsu. Trenować ją można wykonując jutsu związane z naturami chakry. Każdy rodzaj natur chakry trenujecie osobno więc jeśli posiadacie np. Fuuton i Katon to piszcie w kp tak:
Kod: |
Poziom Opanowania Natur Chakry:
Fuuton: 0 pkt
Katon: 0 pkt |
Biegłość w posługiwaniu się KG - Wpływa na siłę, powodzenie i zużycie chakry przy używaniu więzów krwi i ich jutsu. Trenuje się go używając technik klanowych i Kekkei Genaki.
Oto wykaz przy jakiej ilości pkt atrybutów zmienia się nasza postać:
Od 1 do 20 - Marny
Od 20 do 40 - Słaby (w przypadku szybkości Wolny)
Od 40 do 80 - Przeciętny
Od 80 do 140 - Ponadprzeciętny
Od 140 do 160 - Wielka
Od 160 do 220 - Gigantyczna
Od 220 do 300 - Niespotykana
Od 300 do 300+ - Legendarna
A teraz maksymalna ilość danego atrybutu na rangę:
Student Akademii - do 20 pkt
Genin - do 100 pkt
Chuunin - do 160 pkt
Jounin - do 230 pkt
S. Jounin - do 280 pkt
Sannin - Brak ograniczeń