Toshiro był szybszy. Pojawił się obok Shenga i zaczął go okładać pięściami. Niektóre ciosy były niecelne, ale większość kończyła się powodzeniem. Shurikeny rzucone przez Shenga walnęły w kunai z notkami Toshiro tworząc wybuch który nie zranił nikogo. Atak Shenga za pomocą taren ken brawie się udał. Sheng minimalnie chybił przecinając policzek Toshiro. Żuczki zostały zrzucone przez klona Shenga. Gdy tylko je wysadziłeś zniszczyłeś Szkieleta odrzucając trochę Shenga. Technika Katon została zneutralizowana przez technikę Mizuame Nabara.
/Jak chcecie Ukryte ciosy pisać, to na gg zapraszam. I jak używacie techniki to na dole, pod waszym atakiem, wklejacie jego Opis./
_________________
REKLAMA
Natura Chakry: Suiton, Fuuton
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 236
Wkurzony Sheng robi 3 bunshiny. Będzie zrzucać glinę jak poprzednio z siebie za pomocą szkieleta. Miesza się z nimi jednak szybko pojawia się za Toshirem (za pomocą shunsin no jutsu) i wytwarza Hone Suiton Hei. Za pomocą bicza łapie Toshira za nogę i przyciąga go do siebie. (powinno mu pociąć nogę bo w tej technice są ostre kości). Następnie Sheng kuca na jedno kolano i szykuje pięść hone hando do uderzenia czyli wtedy kiedy pociągnięty Toshiro będzie lecieć nad nim. Gdy już się nad nim znajdzie uderzy go z całej siły w dół pleców. Gdy toshiro będzie podbity Sheng zrobi kiri hone i postara się przebić tętnicę podkolanową doprowadzając do obfitego krwawienia z rany. Następnie zrobi shunsin nad niego i kopnie go konoha repuu. Jakby Toshiro znów chciał go uderzyć pięścią zrobi hone hando i spróbuje odbić ataki. Jeśli uda mu się złapać pięść Toshira jak będzie atakować to szybko zdezaktywuje hone hando i uruchomi yamagi no mai żeby przebić pięść Toshira. Jeśli jednak mu się wymknie i będzie chciał użyć techniki ognia Sheng użyje Mizuame Nabara i spróbuje zniweloawć efekt. Gdy powstanie para Sheng zrobi shunsin no jutsu za Toshira i spróbuje zaatakować go yamagi no mai. Jeśli będzie chciał zaatakować go makabishi to Shebg przyklęknie na jedną nogę i wyskoczy na 15 metrów w górę unikając ich i bezpiecznie lądując za pomocą fukkai koshhi. Jeśli to nie pomoże spróbuje zrobić szkieleta który będzie łapać techniki z gliny Toshira a następnie podbiegnie i postara się żeby Toshiro uaktywnił gline która jest blisko niego. JAk będzie wybuch to Sheng wyskoczy wysoko i wyląduje za pomocą fukkai koshhi. Będzie miał również przygotowane kawiarimi
Hone hando
Użytkownik Shitsouymaku tworzy sobie grubą rękawice z kości na prawej dłoni która zwiększa trochę jego atak i pozwala odbić kunai'e i shuriken'y
+ Dobra technika do obrony i ataku
- W tym trybie nie można wykonywać jutsu wymagającyh pieczęci bo mamy za grube palce
Mizu Hone Hando
wymagania: Żywioł suiton, nauczona technika Hone hando
Opis: Aktywując Hone Hando użytkownik pobierając wodę z swojego ciała za pomocą kości tworzy wodną rękę unoszącą się nad rękom z hone hando. Ręka ta wykonuje te same ruchy co nasza dłoń , tyle że możemy wysłać ją 10 m do przodu. Atakuje 3 krotną siłą ręki użytkownika
+ Dobra do ataków na odległość, to schwytania wroga, 3 krotnie silniejsza
- Pobiera wodę z organizmu co osłabia użytkownika , co turę pobiera trochę chakry, byle jakie jutsu ognia może ją zniszczyć, zasięg 10 m, jest dość wolna, łatwo ja zniszczyć
Wymagania:Shikotsumyaku , żywioł wody suiton
Użytkownik wytwarza z wody bicz. Gdy to zrobi tworzy z ręki w której ma bicz segmentowe ostre kości. Następnie te kości wchodzą do bicza zwiększając jego zadawane przez niego obrażenia
Hone Suiton Hei
+Dobra broń do walki w zwarciu
-koszt chakry, słaba przeciwko katonie, słaba przeciwko wielu wrogom,zasięg 3 metry
Hone gaikotsu
opis: Użytkownik Shikotsumyaku tworzy ze wszystkich kości szkieleta.
Jest odporny na słabsze ataki taijutsu ale za to jest wrażliwy na ataki ninjutsu.
Szkielet jest bardzo szybki ale siłą nie grzeszy.Użytkownik przy tworzeniu go może
mu dać jedno ninjutsu Shikotsumyaku.
+Szybki, użytkownik wybiera jakie jutsu będzie używać podczas walki,odporny na słabsze tai
-mało odporny na ninjutsu,nie ma dużo siły, zabiera średnią ilość chakry
fukai kosshi
opis:
użytkownik Shikotsumyaku pogrubia sobie kości nóg by złagodzić upadek z wysokości. Im większy stopień shinobi który wykonuję tę technikę tym może spaść z większej wysokości nie robiąc sobie krzywdy.
Na genina 15 m
Na chunina 20m
Na Jonina 30m
Na s.Jonina 45m
Na Sannina 60m
+ można przeżyć lub złagodzić upadek z wysokości
- koszt chakry.Mała wysokość działania na genina i chunina
Kiri Hone
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku tworzy świder ze środka ręki. Jego długość to 10 cm a szerokość 5 cm. Przygotowanie go trwa 5 sekund. Gdy świder zostanie wystrzelony leci 100 metrów po czym traci prędkość i opada na ziemię. Atutem tego jutsu jest to że jeśli świder trafi w coś , to po prostu się przez przewierci. Tuż po wystrzale świder z destruktywną mocą leci na przód.
Plusy: Mocna siła przebicia, można wytworzyć dwa jednocześnie (każdy z innej ręki) , Gdy trafi człowieka na dystansie mniejszym niż 10 metrów istnieje wysokie prawdopodobieństwo że go zabije
Minusy: Wraz zwiększającym się czasem od wystrzelenia technika słabnie aż po pokonaniu dystansu 100 metrów świder jest bezużyteczny , średni koszt chakry , można go robić co pięć sekund , leci w linii prostej , po przekroczeniu dystansu 20 metrów prawdopodobieństwo zabicia wroga spada
Natura Chakry: Katon(Ogień) Doton(Ziemia)
Wiek: 30 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 2953 Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2010-02-15, 16:50
Zanim Sheng zdąży wykonać swój pierwszy ruch rzucam w niego cztery shurikeny z notkami wybuchowymi, a za nimi jak największą ilość żuków. Kiedy shurikeny dolecą do mojego przeciwnika wysadzam je chcąc zranić Shenga, po czym kiedy dolecą do niego żuki wysadzam wszystkie naraz tworząc wielki wybuch z czym również wiąże się mnóstwo gęstego dymu, który ma zasłonić widoczność Shengowi. Kiedy mój przeciwnik będzie w centrum gęstego dymu ja rzucam tam osiem makibishi z notkami wybuchowymi oraz tworzę trzy klony. Iluzje rzucają w Shenga jak największą ilością makibishi, aby go zmylić i zwrócić jego uwagę, ja wykonuję Fukyuu no Jutsu[Katon] wystrzeliwując dużą kulę ognia prosto na chłopaka. Jeżeli Sheng uniknie atak rzucam w niego pięć koników polnych oraz dziesięć, które mają na zdaniu go okrążyć i powstrzymać przed ucieczką, kiedy to ja używam Kawarimi obok niego i używam Konoha Senpuu kopiąc go w twarz chcąc jednocześnie wbić go w ziemię. Po kopnięciu odskakuję z miejsca ataku i wysyłam na Shenga wszystkie koniki polne, które go okrążyły, lecz jeżeli Sheng nie uniknie kuli ognia, tylko powstrzyma ją jakąś swoją techniką wodną pojawiam się za nim i wbijam mu kunai w gardło.
Techniki użyte w walce:
Hikyuu no Jutsu [Katon]
Typ: NinJutsu
Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza. Niektórzy genini są biegli w tej technice.
Konoha Senpuu
Typ: Ofensywna
Bliźniacza technika Konohy Reppuu. Tym razem polega ona na wyskoku w górę, i zrobieniu półobrotu, starając się kopnąć z całą siłą przeciwnika w głowę. Bardzo skuteczna technika, dobrze sprawująca się gdy połączymy ją z Konoha Reppuu
Katsu
Umiejętność tylko dla klanu Douhito. Składając jedną pieczęć możemy wysadzić od jednego stwora z gliny do tylu ile w danym momencie stworzyliśmy.
Bakuhatsu Ranshin
Koniki polne zrobione z gliny. Można zrobić ich mnóstwo. Bardzo trudno przed nimi uciec. Nawet się nie zorientujemy a mogą siedzieć już na naszych plecach. Po mimo, że są małe robią naprawdę niezły wybuch.
Shurikeny doleciały rozwalając przed chwilą stworzone klony. Sheng użył Kawarimi. Katon Toshiro został zniszczony przez technikę Suiton. Po chwili Sheng pojawił się za Toshiro i gdy chciał go podciąć pojawił się kamyk. Obok niego z ziemi wyszedł żuczek który po chwili wybuchł odrzucając Shenga. Sheng nie wie gdzie jest Toshiro...
Sheng zdenerwowany odskakuje i robi 10 węży każąc zakopać im się pod ziemią i szukać Toshiro. Mają co chwilę wychylać się z ziemi i go szukać a potem obwiązać a dwóm z nich wejść do jego rękawów. Sam Sheng za pomocą wyskakuje wysoko w górę na 15 metrów i rozgląda się po okolicy. Jak znajdzie Toshira to robi shunsin no jutsu koło niego i uderza go taren ken jednocześnie wypuszczając z rękawu węża by go oplótł. Następnie stara się go przebić yamagi. Jeśli toshiro zaatakuje ognistą techniką Sheng użyje wodnej. Jak powstanie para Sheng zrobi bunshina a sam zamieni się w węża sumi by zmylić Toshira. Każe klonowi udać klonowi że go atakuje a sam jak Toshiro będzie zajęty klonem zrobi Shunsin za niego i spróbuje go zabić Yamagi no mai. Jakby co to Sheng rzuci gdzieś kunaiem i zrobi za niego kawiarimi
Sumi Hebi:
Najpierw trzeba narysować na zwoju węża, którego można ożywić za pomocą tego jutsu. Wąż staje się prawdziwy i może ukąsić, związać lub służyć do czegoś innego. Wąż róźni się od prawdziwego tym, że jest pokryty atramentem. Zostaje zniszczony tylko wtedy gdy użytkownik wycofa swe jutsu, lub poprzez uderzenie w niego przez kogoś innego.
Yamagi no Mai
Pierwszy taniec polegający na wyciągnięciu przez środek dłoni trzydziestocentymetrowych kolców, którymi walczy się jak sztyletami.
Natura Chakry: Katon(Ogień) Doton(Ziemia)
Wiek: 30 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 2953 Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2010-02-15, 17:31
W kryjówce tworzę klona, który następnie wyskakuję w górę i rzuca w Shenga pięcioma makibishi, po czym tworzę dwa kolejne klony, które wyskakują obok wcześniejszej iluzji i również rzucają po pięć makibishi, a ja w tym czasie przenoszę się za Shenga techniki Kawarimi no Jutsu i wykonuję technikę Konoha Senpuu kopiąc Shenga w głowę i chcąc go wbić w ziemię, po czym wbijam mu w plecy kunai z żukami na nim i odskakuję jednocześnie wysadzając żuki będące w kunaim wbitym w mojego przeciwnika. Jeżeli chłopak będzie nadal zdolny do walki wykonuję Fukyuu no Jutsu[Katon] zanim przygotuję się do wykonania jakiejkolwiek techniki Suiton, aby powstrzymać moją kulę ognia. Jeżeli moja pierwsza strategia się nie powiedzie razem z trzema wcześniej stworzonymi klonami pojawiam się obok przeciwnika i zaczynam atakować Shenga z kunaiami w rękach i często używając techniki Konoha Senpuu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach