Hone hando
Użytkownik Shitsouymaku tworzy sobie grubą rękawice z kości na prawej dłoni która zwiększa trochę jego atak i pozwala odbić kunai'e i shuriken'y
+ Dobra technika do obrony i ataku
- W tym trybie nie można wykonywać jutsu wymagającyh pieczęci bo mamy za grube palce
Mizu Hone Hando
wymagania: Żywioł suiton, nauczona technika Hone hando
Opis: Aktywując Hone Hando użytkownik pobierając wodę z swojego ciała za pomocą kości tworzy wodną rękę unoszącą się nad rękom z hone hando. Ręka ta wykonuje te same ruchy co nasza dłoń , tyle że możemy wysłać ją 10 m do przodu. Atakuje 3 krotną siłą ręki użytkownika
+ Dobra do ataków na odległość, to schwytania wroga, 3 krotnie silniejsza
- Pobiera wodę z organizmu co osłabia użytkownika , co turę pobiera trochę chakry, byle jakie jutsu ognia może ją zniszczyć, zasięg 10 m, jest dość wolna, łatwo ja zniszczyć
Wymagania:Shikotsumyaku , żywioł wody suiton
Użytkownik wytwarza z wody bicz. Gdy to zrobi tworzy z ręki w której ma bicz segmentowe ostre kości. Następnie te kości wchodzą do bicza zwiększając jego zadawane przez niego obrażenia
Hone Suiton Hei
+Dobra broń do walki w zwarciu
-koszt chakry, słaba przeciwko katonie, słaba przeciwko wielu wrogom,zasięg 3 metry
Hone gaikotsu
opis: Użytkownik Shikotsumyaku tworzy ze wszystkich kości szkieleta.
Jest odporny na słabsze ataki taijutsu ale za to jest wrażliwy na ataki ninjutsu.
Szkielet jest bardzo szybki ale siłą nie grzeszy.Użytkownik przy tworzeniu go może
mu dać jedno ninjutsu Shikotsumyaku.
+Szybki, użytkownik wybiera jakie jutsu będzie używać podczas walki,odporny na słabsze tai
-mało odporny na ninjutsu,nie ma dużo siły, zabiera średnią ilość chakry
fukai kosshi
opis:
użytkownik Shikotsumyaku pogrubia sobie kości nóg by złagodzić upadek z wysokości. Im większy stopień shinobi który wykonuję tę technikę tym może spaść z większej wysokości nie robiąc sobie krzywdy.
Na genina 15 m
Na chunina 20m
Na Jonina 30m
Na s.Jonina 45m
Na Sannina 60m
+ można przeżyć lub złagodzić upadek z wysokości
- koszt chakry.Mała wysokość działania na genina i chunina
Kiri Hone
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku tworzy świder ze środka ręki. Jego długość to 10 cm a szerokość 5 cm. Przygotowanie go trwa 5 sekund. Gdy świder zostanie wystrzelony leci 100 metrów po czym traci prędkość i opada na ziemię. Atutem tego jutsu jest to że jeśli świder trafi w coś , to po prostu się przez przewierci. Tuż po wystrzale świder z destruktywną mocą leci na przód.
Plusy: Mocna siła przebicia, można wytworzyć dwa jednocześnie (każdy z innej ręki) , Gdy trafi człowieka na dystansie mniejszym niż 10 metrów istnieje wysokie prawdopodobieństwo że go zabije
Minusy: Wraz zwiększającym się czasem od wystrzelenia technika słabnie aż po pokonaniu dystansu 100 metrów świder jest bezużyteczny , średni koszt chakry , można go robić co pięć sekund , leci w linii prostej , po przekroczeniu dystansu 20 metrów prawdopodobieństwo zabicia wroga spada
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach