Natura Chakry: Fuuton,Suiton
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 4006 Skąd: Tsuki-Gakure
Wysłany: 2010-01-09, 23:17 Techniki Eroma Kaguy'i
Nazwa : hone kikou
Wymagania: posiadanie Shikotsumyaku
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku może pod swoją skórą wytworzyć warstwę z kości
Chroni ona przed tai i ninjutsu E oraz redukuje obrażenia zadane przez jutsu D (oczywiście można to zmienić wkładając odpowiednio dużo chakry)
Plusy: Broni przed częścią uderzeń skierowanych w ciało
Minusy: Zmniejszona szybkość o polowe dość wysoki nakład chakry
Nazwa : hari hone
Wymagania: posiadanie Shikotsumyaku
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku może Ze swoich kości stworzyć senbony. Czas ich istnienia jest zależna od ilości włożonej do nich chakry. Senbony są gromadzone pod skórą w specjalnych dołeczkach.
Plusy: Możliwość ataku w przeciwnika senbonami
Minusy: przygotowanie senbonów musi się odbyć przed walką (znajdują się pod skórą w maleńkich dołeczkach w kościach)
Nazwa : taihou hone
Wymagania: posiadanie Shikotsumyaku użytkownik chakry futon
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku może Ze swoich kości stworzyć długą kościaną rurkę w którą wkłada malutkie kościane kuleczki do których jest przymocowana wytrzymała nić z chakry futon. Po wystrzeleniu wielu kuleczek rozchodzą się one na wiele kierunków tworząc sieć z chakry. użytkownik korzystając z tego jutsu może kierować torem lotu tej sieci. Gdy sieć natrafi na jakikolwiek obiekt natychmiast obwija się dookoła niego.
Plusy: Możliwość zatrzymania przeciwnika. Lub strzelenie do niego z kościanej kulki (niczym z plujki)
Minusy: Duża ilość zużytej chakry użytkownik musi posiadać w swoim ekwipunku gotowe kulki. Brak możliwości ruchu.
Nazwa : Basanhi hone
Wymagania: posiadanie Shikotsumyaku użytkownik technik hari hone oraz hone kikou
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku może Ze swoich kości stworzyć Klona który potrafi manipulować swoimi kośćmi w tym samym zakresie co jego twórca. Klon może walczyć ale nie może używać jutsu w których nie używa się kości.
Plusy: Można stworzyć klona który będzie służył jako obrońca
Minusy: Klony poruszają się z połową szybkości twórcy oraz zabierają dużo chakry.
Nazwa Yokobue souon
Opis Użytkownik Shikotsumyaku wytwarza ze swojego piszczela flet na którym wykonuje skomplikowaną melodię. Prawidłowo zagrana potrafi zamknąć wroga w świecie genjutsu wytworzonego przez Użytkownika
Plusy Można pochwycić przeciwnika, odporne na kai
Minusy Można zamknąć swoich towarzyszy. Duży koszt many. Flet musi być przygotowywany przez 48 godzin (czasu zegarowego) lub 2 tury walka
Nazwa: Kinnopu
Opis: Użytkownik po złożeniu pieczęci wyciąga swoje żebra po czym wyrzuca je w górę. Gdy spadną zamykają przeciwnika w kościanym więzieniu które wysysa chakrę.
Plusy możliwość uwięzienia przeciwnika.
Minusy:Dużo chakry potrzebnej do utrzymania więzienia trzeba być ciągle blisko więzienia. Podczas używania nie można walczyć
Te jutsu już są zaakceptowane będę tu doklejał jak coś jeszcze zostanie zatwierdzone.
_________________ Chcesz zarobić?
Możesz:
-Sprzedaż odrobiny krwi .
-sprzedaż zwierząt lub jeńców
-Zatrudnienie się jako łowca.
Natura Chakry: Fuuton,Suiton
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 4006 Skąd: Tsuki-Gakure
Wysłany: 2010-01-09, 23:22
Nazwa Yokobue souon
Opis Użytkownik Shikotsumyaku wytwarza ze swojego piszczela flet na którym wykonuje skomplikowaną melodię. Prawidłowo zagrana potrafi zamknąć wroga w świecie genjutsu wytworzonego przez Użytkownika
Plusy Można pochwycić przeciwnika
Minusy Można zamknąć swoich towarzyszy. Duży koszt many. Flet musi być przygotowywany przez 48 godzin (czasu zegarowego)
_________________ Chcesz zarobić?
Możesz:
-Sprzedaż odrobiny krwi .
-sprzedaż zwierząt lub jeńców
-Zatrudnienie się jako łowca.
Natura Chakry: Fuuton,Suiton
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 4006 Skąd: Tsuki-Gakure
Wysłany: 2010-01-09, 23:43
takiego jutsu nie widziałem i tak po za tym ta jest oparta na moim KG
Nazwa: hando sayou
Opis: Dzięki tej technice medic-nin na stopniu S Jounina Może za pomocą tego jutsu przeszczepić narządy jakiegoś dawcy innemu człowiekowi.
Plusy: Możliwość Przeszczepienia organów
Minusy: Przeszczep może się nie przyjąć
_________________ Chcesz zarobić?
Możesz:
-Sprzedaż odrobiny krwi .
-sprzedaż zwierząt lub jeńców
-Zatrudnienie się jako łowca.
Natura Chakry: Fuuton,Suiton
Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 4006 Skąd: Tsuki-Gakure
Wysłany: 2010-01-10, 12:48
Nazwa: Kinnopu
Opis: Użytkownik po złożeniu pieczęci wyciąga swoje żebra po czym wyrzuca je w górę. Gdy spadną zamykają przeciwnika w kościanym więzieniu które wysysa chakrę.
Plusy możliwość uwięzienia przeciwnika.
Minusy:Dużo chakry potrzebnej do utrzymania więzienia trzeba być ciągle blisko więzienia. Podczas używania nie można walczyć
_________________ Chcesz zarobić?
Możesz:
-Sprzedaż odrobiny krwi .
-sprzedaż zwierząt lub jeńców
-Zatrudnienie się jako łowca.
Natura Chakry: Katon, Raiton, Fuuton + Youton
Wiek: 29 Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 4404 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-02, 21:22
"Nazwa Yokobue souon
Opis Użytkownik Shikotsumyaku wytwarza ze swojego piszczela flet na którym wykonuje skomplikowaną melodię. Prawidłowo zagrana potrafi zamknąć wroga w świecie genjutsu wytworzonego przez Użytkownika
Plusy Można pochwycić przeciwnika, odporne na kai
Minusy Można zamknąć swoich towarzyszy. Duży koszt many. Flet musi być przygotowywany przez 48 godzin (czasu zegarowego) lub 2 tury walka
" Nie zgadzam się na to... I widzę że Sjan powiedział Ci że mamy to w KG więc czemu dodałeś w zaakceptowanych jutsu?
_________________
Everybody, with your fists raised high!
Let me hear your battle cry tonight
Stand beside, or step aside
We're on the frontline!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach