Konoha Gakure
Wkrocz i zostań częściom świata Shinobi.

Techniki Specjalne - Kontrola Marionetek

Mizuno Uchiha - 2009-06-23, 20:49
Temat postu: Kontrola Marionetek

Nazwa: Kugutsuno jutsu
Rodzaj: Ninjutsu
Wymagania: Kontrola Marionetek 0%

Podstawowa technika kuglarzy. Dzięki niciom Chakry jako przekaz między kukłą, a marionetkarzem może sterować swoją zabawką.


Nazwa: Setsuzoku
Rodzaj: Ninjutsu
Wymagania: Kontrola Marionetek 5%

Jeśli nici sterujące naszą kukiełką zerwą się, marionetkarz w kilka sekund potrafi je przywrócić. Druga podstawowa technika kuglarzy.


Nazwa: Kugutsu Kawarimi no jutsu
Rodzaj: Ninjutsu
Wymagania: Kontrola Marionetek 10% wprawy

Technika ta polega na zamienieniu się miejscem ze swoją kukiełką, przeważnie trzymaną zawiniętą w bandaże. Gdy marionetkarz jest w opałach, wykonuje tą technikę, samemu pojawiając się na miejscu kukiełki (tzn w zabandażowanym zawiniątku) Wtedy ewentualne obrażenia przyjmuje na siebie kukiełka.


Nazwa: Fukumen no Jutsu
Rodzaj: Ninjutsu
Wymagania: Kontrola Marionetek 15%

Wygląd zewnętrzny marionetki może zmienić się na wzór innych osób. Im lepszy lalkarz tym lepsza kopia osoby Dobra technika do zwiadu.


Nazwa: Hansou Guujin
Rodzaj: Ninjutsu
Wymagania: Kontrola Marionetek 25%

Kuglarze mają możliwość pieczętowania swoich marionetek w zwojach. Jest to o wiele lżejsze przechowywanie marionetek i łatwiejsze w podróży.


Nazwa: Souen: Hitomi Kokuu
Rodzaj: Ninjutsu
Wymagania: Kontrola Marionetek 50%

Jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Nici z chakry możemy podpiąć do żywej osoby i kontrolować jej ruchy. Oczywiście nici można podpiąć do innych rzeczy: mieczy, noży itp. Nawet do cudzych kukiełek. Jedynie ograniczenie to wielkość przedmiotu do jakiego chcemy podpiąć nici.



Nazwa: Shoukan Kugutsu Eito
Rodzaj: Ninjutsu
Wymagania: Kontrola Marionetek 60%

Technika polega na stworzeniu ośmiu bardzo silnych i zwinnych marionetek. Są one ubrane w białe szaty z kapturem. Do walki używają najróżniejszych ostrzów.


Nazwa: Sanbou Kyuukai
Rodzaj: Ninjutsu
Wymagania: Kontrola Marionetek 65%

Trzy lalki, pochodzące z jutsu "Shoukan Kugutsu Eito" ustawiają się w specjalnej
pozycji, tworząc swego rodzaju trójkąt, po czym wystrzeliwują w stronę przeciwnika potężną falę uderzeniową.



Hitokugutsu
Rodzaj: Ninjutsu
Wymagania: Kontrola Marionetek 90%

Technika polega na zmianie człowieka w kukiełkę. Sasori zrobił tak z Trzecim Kazekage


Nazwa: Aka Higi: Hyakki no Souen
Rodzaj: Ninjutsu
Wymagania: Kontrola Marionetek 100%

Dobrzy kuglarze są w stanie przywołać sto lalek i bardzo dobrym potencjale bojowym. Nici Chakry wychodzą z piersi wykonującego(czyli trzeba najpierw zmienić swoje ciało w kukłę).

Izumo Uchiha - 2009-12-20, 17:58

Techniki Marionetek:

Karasu Kawarimi:



Jest to ruch, który przypomina jutsu Kawarimi no Jutsu. W tym ruchu Karasu podmienia się z czymś, tak jak normalny shinobi. Ruch może zostać użyty w każdym momencie i ma jeden duży plus. Otóż do tego ruchu lalka nie używa żadnych pieczęci, tylko właściciel lalki. Dzięki temu przeciwnik nie spodziewa się tego ruchu.

Doku Ken:



Jutsu polega na wyciągnięciu z pod dłoni marionetki, ostrze, które jest kompletnie zatrute. Jeśli ostrze dotknie przeciwnika, wtedy przeciwnik może być nie tylko ranny, ale też po jego ciele będzie się rozprzestrzeniać trucizna. Trucizna może zabić, zależy to od ilości dawki oraz jej jakości.

Doku Haizou:



Z klatki piersiowej marionetki wychodzi sześć ostrzy, które przypominają żebra. Ostrzami trudno trafić, gdyż są małe, ale mogą spowodować bardzo duże szkody w organizmie przeciwnika. Ostrza mogą zostać także zastosowane do odbicia kunaii, które lecą prosto w klatkę piersiową Karasu.

Kage Ken no jutsu:



Technika polega na tym, że z ust marionetki wylatuje pare zatrutych ostrzy. Technika jest trudna do uniknięcia, bo nie wiadomo kiedy marionetka wyrzuci owe ostrza, a same ostrza mogą zaszkodzić zdrowiu tej osobie, która zostanie trafiona. Ostrze można także

Doku Tama:



Technika polega na tym, że ręką zostaje otworzona i z łokcia leci mała bomba, która ma w sobie dużą ilość trucizny. Trucizna może mocno zaszkodzić przeciwnikowi, a bomba wybucha w momencie gdy zetknie się z czymś, np gdy bomba uderzy o drzewo. Nie można kontrolować toru lotu pocisku, więc leci on cały czas w to miejsce w które została wystrzelona.

Kugutsu Tomegane:



Karasu w tym ataku wydłuża swoje ręce i może nimi zaatakować kogoś, odepchnąć się od czegoś lub nawet związać kogoś. Ręce Karasu są bardzo twarde i wytrzymałe, więc nie łatwo się uwolnić, lub zniszczyć ręce kukły.

Doku Hitsu:



Technika polega na tym, że głowa marionetki zostaje kompletnie otwarta, a z jego ust wyskakuje przyczepione do niego ostrze, które ma na sobie zabójczą dawkę trucizny. Atak ma także swoje minusy, takie jak te że ostrze jest małe, więc trudno trafić i żeby użyć takiego ataku trzeba najpierw odczepić głowę z ciała karasu, więc atak jest uznawany jako ostateczny.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group