Konoha Gakure
Wkrocz i zostań częściom świata Shinobi.

Tworzenie własnych technik - Techniki Dana

Dan Kaguya - 2010-08-25, 11:27
Temat postu: Techniki Dana
Nazwa : Mizu Karamu
Opis: Technika polega na tym, że przykładamy rękę do ziemi i w jakimś miejscu (maksymalnie 10m. od nas) wylatuje gejzer wodny. Woda nie jest ciepła ale też nie zimna. Gejzer jest w stanie wyrzucić do góry lekką osobę ale może też służyć do defensywy przed słabszymi technikami katonu.
Plusy: Technika nie pobiera dużo chakry. Może ona zaskoczyć przeciwnika. Możemy osłonić się przed słabymi jutsu katonu.
Minusy: Osoby z rangą chunin i wzwyż oraz osób z klanu Akimichi gejzer nie jest w stanie unieść. Najpierw by wykonać technikę musimy przyłożyć rękę do ziemi.





Nazwa : Jouki no jutsu
Opis: Za pomocą tej techniki wydmuchujemy duży obłok pary wodnej który może zakryć pewną część naszego pola walki. Obłok jest bardzo gęsty więc utrudnia widoczność. Obłok unosi się przez 3 tury.
Plusy: Podczas tego jutsu i po nim powietrze jest bardzo wilgotne przez co techniki katonu są trochę słabsze.
Minusy: Dla użytkownika Byakugana, Sharingana i Rinnegana technika nie przeszkadza. Jeśli mamy słabo opanowany Suiton to obłok jest mały.






EDIT.

Nazwa:Mizugan
Opis: Bliźniacza technika rasengana lecz słabsza. Technika polega na stworzeniu w dłoni kuli wielkość rasengana tylko, że w tym wypadku zrobiona kula jest z wody. Ma trochę słabszą rotację ale po zetknięciu się z celem robi eksplozję która może odrzucić przeciwnika
Plusy: Możemy nią dobić przeciwnika. Po zetknięciu się z przeciwnikiem rani go i odrzuca do tyłu na maksymalnie 10 metrów.
Minusy:Wymaga mocnego skupienia się. Pobiera dużo chakry. Można wykonać ja tylko trzy razy na walkę.



Nazwa:Koro Naito
Opis:Technika pieczętowania. Najpierw składamy pieczęcie tygrys, wąż, szczur, ptak i przykładamy rękę do ziemi, tworzy się krąg a po chwili przed nami pojawia się trzech czarnych wojowników z katanami. Wojownicy są po naszej stronie. Mogą służyć do zwiadu jak i do walki.
Plusy:Im więcej kontroli chakry tym wojownicy są silniejsi. Bardzo dobrze walczą mieczem. Są szybcy, wytrzymali i inteligentni.
Minusy: Technika pobiera bardzo dużo chakry. Wojownicy w ogóle nie są odporni na techniki ninjutsu i genjutsu.

Potenżny EromeQ - 2010-08-25, 11:30

akcept oba
Potenżny EromeQ - 2010-08-25, 12:22

//celowy duble post//





dotyczy technik po edycji


pierwsze akcept 2 nie nowe techniki pisz w nowych postach

Dan Kaguya - 2010-08-25, 13:00

Nazwa: Semai Ranpu
Opis:Technika raitonu polegająca na tym, że tworzymy 3 małe (10 cm) elektryczne ostrza. Możemy nimi cisnąć przeciwnika. Technika zadaje średnie rany ale może sparaliżować.
Plusy:Ostrza lecą dość szybko więc może to zaskoczyć przeciwnika. Nie pobiera dużo chakry. Ostrza mogą porazić prądem osobę którą trafimy.
Minusy:Ostrza nie przebiją przeciwnika na wylot. Wbiją się maksymalnie 5 cm w ciało. Można się przed nimi obronić jutsu Fuuton rangi C i wzwyż. Żeby osoba była sparaliżowana musi mieć o połowę chakry mniej od nas.

Potenżny EromeQ - 2010-08-25, 13:26

akcept
Dan Kaguya - 2010-08-26, 22:11

1
Nazwa : Mizu Insei
Opis: Technika ofensywna. Najpierw zbieramy w ustach dużą ilość wody a następnie wypluwamy ją w postaci kuli. Kula może odepchnąć przeciwnika na sporą odległość.
Plusy: Odrzuca przeciwnika na kilkanaście metrów. Można się nią obronić przed jutsu z natury katon. Zadaje mocne obrażenia. Kula leci dosyć szybko
Minusy: Pobiera dużo chakry. Można się obronić jutsu natury doton, suiton lub bardzo silnym jutsu katon. Jeśli nie trafimy przeciwnika to stracimy tylko dużo chakry.



2
Nazwa: Raiton: Tenka Maru
Opis: Za pomocą tej techniki tworzymy na dłoni pięć błyskawic, układają się one na wzór gwiazdy pięcioramiennej. Następnie błyskawice wprawiamy w ruch przez co tworzy się jakby koło z błyskawic. Jest to technika raczej defensywna.
Plusy: Może absorbować niektóre techniki katonu i dotonu. Potrafi odbić kunie lub shurikeny lecz jeśli jest ich naprawdę dużo to technika nic zbytnio nie zdziała.
Minusy: Jedna błyskawica ma tylko czterdzieści centymetrów. Tarczę łatwo zniszczyć jutsu suitonu lub fuutonu. Pobiera trochę chakry. Zbyt częste używanie na walkę może spowodować nagłe drganie ręki i nie możemy jej w pełni kontrolować.



3
Nazwa: Sotsuji kyojaku
Opis: Technika genjutsu polegająca na tym, że złapany w nią przeciwnik myśli, że jest wykończony i osłabiony. Na nic nie ma chęci i jedyne co chciałby to pójść spać.
Plusy: Przeciwnik na nic nie ma chęci, chce mu się tylko spać. Robi się ospały.
Minusy: Z techniki można się wyzwolić za pomocą Kai. Musimy go widzieć i się skupić żeby technika zadziałała.

Seiso Senjuu - 2010-08-26, 22:19

1.Pełno jest takich technik w wypuszczaniem wody z ust, więc odpada
2. accept ale pobiera dużo chakry
3, accept

Ireshige Seija - 2010-08-26, 22:21

akcpet
Dan Kaguya - 2010-08-27, 15:45

Nazwa: Tonbo Nokku
Opis: Technika taijutsu. Najpierw robimy mocny wyskok nad przeciwnikiem w górę, następnie wykonujemy salto i z całej siły uderzmy go w głowę z obu nóg.
Plusy: Silna technika Tai. Może zakończyć walkę lub mocno wykończyć fizycznie przeciwnika.
Minusy: Jeśli przeciwnik jest szybki to spokojnie uniknie. Technika mocno wyczerpuje.




Nazwa: Atari Hiji
Opis: Silna technika Tai wykorzystująca ręce. Najpierw uderzamy przeciwnika mocno w brzuch, on natychmiastowo się schyla a my uderzmy go wtedy z łokcia w plecy. Przeciwnik czuje wtedy bardzo duży ból w kręgosłupie.
Plusy: Podczas walki można go tym mocno osłabić. Zadaje wysokie obrażenia.
Minusy: Jeśli przeciwnik uniknie i kontra atakuje to może się to dla nas bardzo źle skończyć. Technika wyczerpuje. Kilkakrotne użycie jej w walce może nas całkowicie zmęczyć.

Seiso Senjuu - 2010-08-27, 16:09

accept, tylko usuń to z kręgosłupem, bo nie złamie
Dan Kaguya - 2010-08-27, 20:47

Nazwa: Chakra Senshin
Opis: Technika polega na szybszym zbieraniu chakry. Pomaga w skupieniu się i medytacji.
Plusy: Nie pobiera chakry. Przydatna podczas treningów i przy odpoczynku na misjach oraz wyprawach.
Minusy:Nie przydatna w walce ponieważ nie możemy zbytnio wykonywać szybkich ruchów i stajemy się bardzo łatwym celem. Poza tym chakrę bardzo łatwo wykryć, nie potrzeba żadnych specjalnych zdolności.




Nazwa: Kagami Toremu
Opis: Bardzo ciężka technika ninjutsu. Do jej wykonania potrzebne jest kuchiyose no jutsu. Polega ona na przywołaniu od 1 do 6 kamiennych totemów, na totemach są specjalne lustra. Technika wstępna do innych.
Plusy: Bez niej nie wykona się innych specjalnych technik
Minusy: Pobiera dużo chakry. Sama w sobie nic nie daje.

Seiso Senjuu - 2010-08-27, 22:24

1. accept
2. muszę zobaczyć resztę technik


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group