Konoha Gakure
Wkrocz i zostań częściom świata Shinobi.

Tworzenie własnych technik - Techniki Firippu

Firippu Aka - 2010-06-20, 11:47
Temat postu: Techniki Firippu
Suiton: Azukeru Mizu

Opis: Technika dzięki, której możemy pobierać wodę z otoczenia, skraplając ją na podłoże w okolicy użytkownika. Dzięki temu jutsu, które jej wymagają są prostsze do wykonania, gdy w pobliżu nie ma zbiornika wody (rzeki, jeziora itp.)

Plusy: zabiera mało chakry, pozwala pozyskać czystą wodę
Minusy: nie da się jej użyć w suchym klimacie, albo miejsc pozbawionym zwierząt i roślin. Wodę zbieramy przez jeden post trzymając złączone obie dłonie płasko razem. Woda jest też pobierana z żywych stworzeń przez co można niechcący i niezauważalnie pozbawić naszych sojuszników wody z organizmu.


Sution: Mawasu Mizu

Opis: woda wokół użytkownika przez parę sekund zaczyna się kręcić strasznie szybko zapewniając ochronę przed atakami taijutsu, bronią miotaną (zwykłą rzuconą, a nie np z wpuszczoną w nią chakrą fuuton) czy słabszymi atakami katon (całkowicie niweluje najsłabsze, osłabia nieco silniejsze).

Plusy: chwilowa, niemal całkowita ochrona
Minusy: niestety tylko chwilowa ochrona, nie widzimy podczas jej trwania co się dzieje dookoła, wymaga zbiornik z wodą w pobliżu.



Suiton: Rashii Mizu


Opis: pozwala zmienić wodę w dowolny przedmiot materialny, zachowując jego właściwości fizyczne

Plusy: można zyskać broń gdy jej się nie ma, np shurikeny
Minusy: wymaga bliskiego źródła wody, bronie wytrzymują tylko kilka ataków po czym się rozpadają. Częste stosowanie bardzo wyczerpuje.

Fuuton: Sanso

Opis: tworzy bańkę powietrza wokół ust i nosa użytkownika

Plusy: pozwala oddychać pod wodą, oraz stajemy się niewrażliwi na wszelkie gazy bojowe, które mogą się dostać do organizmu przez drogi oddechowe
Minusy: powietrze, które jest wykorzystywane do tworzenia bańki brane jest z otoczenia, tak więc jeśli w takim powietrzu znajdują się niepożądane mikroorganizmy bądź substancje szkodzące, istnieje duże ryzyko utraty zdrowia. Zbyt długie użytkowanie (powyżej 5 postów) prowadzi do zawrotów głowy, a nawet omdleń

Mizuno Uchiha - 2010-06-20, 12:25

Cytat:
Suiton: Azukeru Mizu

Opis: Technika dzięki, której możemy pobierać wodę z otoczenia, skraplając ją na podłoże w okolicy użytkownika. Dzięki temu jutsu, które jej wymagają są prostsze do wykonania, gdy w pobliżu nie ma zbiornika wody (rzeki, jeziora itp.)

Plusy: zabiera mało chakry, pozwala pozyskać czystą wodę
Minusy: nie da się jej użyć w suchym klimacie, albo miejsc pozbawionym zwierząt i roślin. Wodę zbieramy przez jeden post trzymając złączone obie dłonie płasko razem. Woda jest też pobierana z żywych stworzeń przez co można niechcący i niezauważalnie pozbawić naszych sojuszników wody z organizmu.


Jest już taka technika, więc poproś Graffesa to Cię nauczy.
Cytat:

Sution: Mawasu Mizu

Opis: woda wokół użytkownika przez parę sekund zaczyna się kręcić strasznie szybko zapewniając ochronę przed atakami taijutsu, bronią miotaną (zwykłą rzuconą, a nie np z wpuszczoną w nią chakrą fuuton) czy słabszymi atakami katon (całkowicie niweluje najsłabsze, osłabia nieco silniejsze).

Plusy: chwilowa, niemal całkowita ochrona
Minusy: niestety tylko chwilowa ochrona, nie widzimy podczas jej trwania co się dzieje dookoła, wymaga zbiornik z wodą w pobliżu.

Za silne

Reszta zaakceptowana.

Firippu Aka - 2010-06-20, 17:32

Sagi

Opis: technika medyczna polegająca na zwalczaniu samego bólu, kiedy nie da się w aktualnej chwili pomóc

Plusy: zwalcza słaby ból, a silny uśmierza
Minusy: po użyciu jej więcej niż 3 razy na dzień (bądź misję), można odczuć zawroty głowy. Po użyciu jej dwukrotnie na tej samej osobie, ta traci przytomność na parę godzin.

Mizuno Uchiha - 2010-06-20, 17:36

Hmm no nie wiem nie każdy ból da się zwalczyć. Powiedzmy że uśmierza silny ból a słaby zwalcza. Jak tak to akceptuje.
Firippu Aka - 2010-06-22, 13:10

Fuuton Kasaneru

Opis: technika polega na skumulowaniu w jednej z dłoni małej ilości chakry natury Fuuton. Przy uderzeniu chakra ta zostaje wyzwolona co powoduje odrzucenie przeciwnika na znaczną odległość.

Plusy: można odrzucić przeciwnika na znaczą odległość, dając tym samym czas na obmyślenie planu. Zabiera małe ilości chakry.
Minusy: samo uderzenie właściwie nie zadaje obrażeń. Cel może je otrzymać tylko wtedy kiedy wpadnie na jakąś przeszkodę np. drzewo, kamień.

Seiso Senjuu - 2010-06-22, 14:15

jutsu klanu Hyuuga, przepraszam że tu piszę
Firippu Aka - 2010-06-22, 20:08

Cytat:
Hakke Kuushou
Rodzaj: Taijutsu
Wymagania: Byakugan, Ranga Chunnin


Jedna z niewielu technik dystansowych używanych przez członków klanu Hyuuga. Shinobi kumuluje w dłoni duże ilości chakry, po czym markując cios wyrzuca ją za pomocą swoich meridianów z niewyobrażalną siłą. Niewielka fala uderzeniowa przebywa odległości kilkunastu metrów w przeciągu ułamka sekundy, na końcu trafiając w przeciwnika bądź inną przeszkodę. Obrażenia jakie zadaje technika zależą od odległości i ośrodka, w jakim się rozchodzi (chociaż w praktycznie wszystkich przypadkach jest to powietrze)



Moja technika wymaga bezpośredniego kontaktu i nie zadaje obrażeń sama w sobie.

Potenżny EromeQ - 2010-06-22, 20:28

Hando Ouda
Typ: Ofensywna

Prosta, lecz silna technika. Polega ona na mocnym uderzeniu wroga otwartymi dłońmi w klatkę piersiową, dzięki czemu odrzuca go. Jest możliwość, że przeciwnik będzie miał połamane żebra, lub straci oddech.



To jest praktycznie to samo nie atwierdzam

Firippu Aka - 2010-06-23, 19:48

Suiton Ike Iki

Opis: użytkownik wykonuje pieczęć Węża po czym jego ciało zmienia się w kałużę o średnicy około jednego metra. W tej postaci możemy się poruszać (również po ścianach jeśli mamy opanowaną technikę Dekata Ki) oraz "wejść" do innego zbiornika wodnego.
Plusy: Odporność na wszelkie ataki taijutsu (za wyjątkiem ataków z użyciem chakry np. Kichiku Chikara ), ukrycie w innym zbiorniku wodnym niezwykle utrudnia znalezienie przez przeciwnika. Można się przedostać przez bardzo wąskie przejścia takie jak np. szpary w oknach czy pomiędzy drzwiami.
Minusy: zwiększa dwukrotnie podatność na wszystkie ninjutsu, nie możemy w tej postaci atakować, a w czasie przemiany jesteśmy całkowicie bezbronni

Potenżny EromeQ - 2010-06-23, 20:55

dopisz że jak już się zamienisz musisz w tej formie pozostać 2 tury i poruszasz się z połową szybkości wtedy accept
Firippu Aka - 2010-08-14, 16:38

Karō

Opis: technika genjutsu, która powoduje poważne zmęczenie organizmu przeciwnika podczas trwania techniki. Aby ją wykonać należy złączyć dłonie w znak Barana i wypuścić z ust delikatny podmuch wiatru w stronę przeciwnika.
Plusy: trudno zorientować się że jest się ofiarą genjutsu, chyba że nastąpiło podczas zwyczajnej czynności jak np. stanie czy marsz.
Minusy: podczas jej trwania trzeba mieć złączone obie dłonie w pieczęć Barana co uniemożliwia z korzystania innych jutsu.

Aku

Opis: użytkownik tej techniki przykłada płasko dłoń do miejsca, w którym jest zamek od drzwi bądź skrzyni i powoli wysyłając niewielkie ilości chakry powoduje otwarcie się zamka.
Plusy: można otworzyć za pomocą tej techniki większość zamki
Minusy: technika ta nie jest najcichsza, powoduje głośne przesuwanie się zapadek więc nie jest pożądana podczas cichych misji oraz nie otworzy zamków elektronicznych, magnetycznych i zamkniętych za pomocą pieczęci. W zależności od stopnia trudności zamka czas otwierania trwa od jednego do maks trzech postów.

Awateru

Opis: technika genjutsu polegająca na położeniu dłoni na dowolnym miejscu na ciele ofiary i wysłanie niewielkiej ilości chakry, która powoduje rozkojarzenie.
Plusy: ofiara jest rozkojarzona.
Minusy: technika ta ma sens tylko wtedy, kiedy ofiara jest sama (druga osoba na pewno pozna że coś jest nie tak) lub nie jest doświadczonym shinobi (od chuunina wzwyż).

Seiso Senjuu - 2010-08-14, 17:07

1. accept
2.nie wszystkie zamki
3.musisz się zdecydować, bo rozkojarzenie kogoś ,a przekonanie do czegoś to dwie różne rzeczy, sprecyzuj opis

Firippu Aka - 2010-08-14, 17:25

1. dziękuję
2. zmienię w wolnym czasie, ale wyszczególniłem jakich zamków nie da się otworzyć
3. miałem na myśli to że rozkojarzone osoby można łatwiej do czegoś przekonać.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group