Konoha Gakure
Wkrocz i zostań częściom świata Shinobi.

Tworzenie własnych technik - Techniki Akkiego

Akki Nendo - 2010-02-22, 11:23
Temat postu: Techniki Akkiego
Nazwa : Nendo Tornasumitta
Opis: Kiedy wrzucamy glinę do otworów gębowych one wypluwają strasznie malutkie pluskwy, których nie można prawie zauważyć. Technika służy do śledzenia przeciwnika.
Plusy: Bardzo łatwo można wyśledzić przeciwnika i znać jego położenie.
Minusy: Bardzo trudno przyczepić taki nadajnik.

Nazwa:Tate Nendo
Opis: Technika wymaga długiego przygotowania, dlatego trudno jej użyć, ale za to daje niesamowite efekty. Najpierw użytkownik rozkłada ręce i pozyskuje glinę z ziemi, która od razu przybiera kształt koła, w którym jest użytkownik. Na tarczę nie działają żadne jutsu żywiołowe, ninjutsu i tajutsu. Jedyne, co może zniszczyć tarczę, to broń taka jak kunai, katana albo jakiś wielki miecz.
Plusy: Można się w tym łatwo bronić, nie działają na to techniki żywiołowe.
Minusy: Długi czas wykonywania, słabe przeciwko broni białej.

Nazwa: Katon Seikou
Opis: W około ręki użytkownika tworzy się powłoka z ognia, a później nad dłonią powstaje kula, podobna do techniki Chidori. Kula zmienia kształty na ostrze.
Plusy: Silna technika, która może zabić.
Minusy: Technika słaba, jeżeli blisko jest zbiornik wodny. Przy wykonywaniu tej techniki trzeba uciekać, ponieważ stworzenie ostrza trwa bardzo długo(około 30 sekund).

Itami Kuragari - 2010-02-22, 13:52

1 akcept
2. Za silne na chunina
3 jak wyzej

Akki Nendo - 2010-02-23, 18:00

Nazwa: Nendo Senbon
Opis: Za pomocą gliny możemy stworzyć broń zwaną senbon.
Plusy:
- można stworzyć broń
- szybkie wykonanie
Minusy:
- nie jest to metal, dlatego nie może się równać przy prawdziwym senbonie

Nazwa: Nendo shuriken
Opis: Za pomocą gliny możemy stworzyć shurikena.
Plusy:
- można stworzyć broń
- szybkie wykonanie
Minusy:
- przy zastosowaniu jutsu nartury Katon lub Suiton, shuriken zostanie zniszczony
- przy bardzo duzej szybkości może się rozlecieć

Nazwa: Doragon seppun
Opis: Wyjmujemy senbona i wkładamy przeciwnikowi w specjalne miejsce blisko kręgosłupa. Po minucie z nosa, uszu, oczu przeciwnika wypływa krew.
Plusy:
- silna technika
- może zabić
Minusy:
- liczy się dokładność
- jeżeli nie trafimy w ten specjalny punkt nie zdziałamy niczego
- małe szanse na perfekcyjne wykonanie techniki.

Itami Kuragari - 2010-02-23, 18:22

1 akcept
2 akcept
3 na takie coś musisz mieć doskonałą znajomość ludzkiej anatomii

Akki Nendo - 2010-03-14, 12:25

Nazwa: Bure-kudansu
Opis: Styl walki nawiązujący do tańca zwanego breakdance. Bazuje na bardzo szybkich obrotach całego ciała.
Plusy:
- Ciągłe obleganie przeciwnika.
Minusy:
- Słaba widoczność
- Może powodować wymioty
Nazwa: Nibai Kikku
Opis: Technika, w której operator wykonuje bardzo wolne kopnięcie nakierowane na twarz przeciwnika, on to blokuje, a operator wykonuje bardzo silny obrót, który może powalić przeciwnika, a później wykonuje kolejne uderzenie nogą, tym razem z obrotu.
Plusy:
- Uśpienie czujności wroga.
- Można powalić przeciwnika.
Minusy:
- Przeciwnik może odrzucić albo złamać nogę po zablokowaniu
- Słaba widoczność
- Można upaść
- W trakcie wykonywania obrotu jest się podatnym na ciosy.
Nazwa: Bary
Opis: Operator upada na ziemię i zaczyna się kręcić, wywijając przy tym nogami. Podcina przeciwnika, on upada na ziemię, a operator za pomocą rąk "wystrzela" się w powietrze i z szybkimi obrotami uderza nogą w brzuch przeciwnika, spadając później na niego.
Plusy:
- Można wywrócić wroga.
- Można zadać obfite obrażenia.
Minusy:
- Łatwa do uniknięcia technika.
- Podczas obrotów można złapać nogę wykonującego i wyrzuć go w dal.

Itami Kuragari - 2010-03-14, 13:41

Akcept all, ale to pierwsze to normalny styl walki
Akki Nendo - 2010-05-30, 13:40

Nazwa: Ya Kawarimi
Wymagania: Pakt z końmi lub łuk, ranga Genin.
Opis: Centaur albo użytkownik wystrzelają strzałę, która podąża w stronę przeciwnika. Kiedy strzała będzie bardzo blisko użytkownik podmienia się z nią i wyskakuje parę metrów przed przeciwnikiem z dużą prędkością lecąc na niego.
Plusy:
- można zaskoczyć przeciwnika
- można zadać silne obrażenia
Minusy:
- podczas lotu przeciwnik może z łatwością uniknąć ataku
- podczas lotu przeciwnik może wyjąc szybko jakąś broń i nadziać na na nią
- kiedy lecimy na przeciwnika nie możemy zapanować nad trajektorią lotu

Nazwa: Katsu Bum Kawarimi
Opis: Użytkownik tworzy dość dużą kulę z gliny i rzuca nią o ziemie. Kula automatycznie wybucha tworząc bardzo dużą ilość dymu, a użytkownik zostaje przeniesiony na bezpieczną odległość.
Plusy:
- tworzy dym
- przenosi na bezpieczną odległość
Minusy:
- dym działa max dwie tury
- technika nie zadaje obrażeń
- dobry ninja nie nabierze się na tą sztuczkę

Potenżny EromeQ - 2010-05-30, 14:02

pierwsze to jest zwykłe kawarimi 2 akcept
Sjan Jin - 2010-05-30, 15:24

Erom, kto Ci dał pozwolenie na akceptowanie czyiś technik?
Potenżny EromeQ - 2010-05-30, 15:34

Nizzari
Sjan Jin - 2010-05-30, 18:21

Nizzari nie może dawać takich pozwoleń...
Potenżny EromeQ - 2010-05-30, 18:24

ale moze mnie poinformować o zakresie moich obowiązków
Nizari Asneri - 2010-05-30, 21:57

Obie akcept.

I Sjan ty nie masz prawa wydzielać ograniczeń na MG. Już nie te czasy kiedy ty wybierasz kto może, a kto nie -.-"

Seiso Senjuu - 2010-05-30, 22:27

wybaczcie że tu pisze ale chciałem uregulować jedną rzecz, Ya kawarimi to nie jest zwykłe kawarimi, bo nie możesz się podmienić z czymś mniejszy niż kłoda czy fuuma shuriken
Akki Nendo - 2010-05-31, 16:18

Nazwa: Doton Katsu
Opis: Użytkownik bierze sporą ilość gliny do ręki i przykłada ją do ziemi. Glina wsiąka właśnie do tej gleby i można tą gliną poruszać, w odpowiedniej chwili się ją detonuje.
Plusy:
- zaskoczenie przeciwnika
- obrażenie zadane z pod ziemi
Minusy:
- obrażenie są niwelowane i zaniżane przez glebę
- wsiąkanie może trochę potrwać, w trakcie tej czynności jesteśmy bezbronni.

Ireshige Seija - 2010-05-31, 16:20

akcept

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group