Konoha Gakure
Wkrocz i zostań częściom świata Shinobi.

Arena - Sheng vs Toshiro

Nizari Asneri - 2010-02-14, 13:11
Temat postu: Sheng vs Toshiro
Sędziuje: Nizari

Kolejka:
Sheng
Toshiro
Ja

Kaguya Sheng - 2010-02-14, 13:13

Sheng wchodzi na arenę. Czuje bicie swego serca. Zamyka oczy. Myśli o matce i ojcu. Nagle przypomina mu się jeszcze jedna postać. Jego dziadek. Ciekawe czy był potężny- myśli Sheng, i następnie odgania wspomnienia i mówi do przeciwnika:
-powodzenia

Toszizo Aszizożizo Na Nin - 2010-02-14, 13:13

Wolnym krokiem podchodzę do bram areny i spoglądam na teren w którym będę toczył walkę, aby móc obmyślić strategi walki. Po chwili wchodzę na arene i podchodzę do sędzi aby się przywitać i przedstawić.
-Dzień dobry. Nazywam się Douhito Toshiro.- Powiedziałem z uśmiechem na twarzy, a następnie odszedłem od niego parę kroków i spoglądam na przeciwnika, po czym podchodzę do niego podając dłoń i odchodzę parę metrów czekając na początek walki.

Nizari Asneri - 2010-02-14, 13:17

-Dobrze. Walka ma być czysta. Zaczynajcie!
Powiedział Sensei po czym zniknął.

Kaguya Sheng - 2010-02-14, 13:23

Sheng zrobił szybko salto w tył. Gdy je rozpoczynał czyli wtedy gdy jego głowa była u góry w wykonał pieczęcie do Mizuame Nabara, i szybko wypluł wodę nad Toshira. Gdy był w połowie salta czyli głową na dół wbił kunaia w ziemię i przygotował kawiarimi. Gdy wylądował zrobił shunsin no jutsu za Toshira i spróbował go złapać za ręce. Jeśli mu się udało wykręcił je i go przytrzymał. Sekundę przed opadnięciem na nich wody Sheng puszcza Toshira i robi kawiarimi za kunaia. Jeśli się uda Toshiro będzie cały w lepkiej mazi.Jeśli jednak Toshiro będzie chciał zaatakowac tai Sheng spróbuje zablokować je hone hando
Toszizo Aszizożizo Na Nin - 2010-02-14, 13:28

Kiedy zauważyłem, że Sheng odskakuję do tyłu zrobiłem dwie iluzje oraz rzuciłem na Shenga dwa żuki z gliny. Kiedy żuki dolecą do przeciwnika używam Katsu wysadzając je oraz wykonuję technikę Fukyuu no Jutsu[Katon] i mieszam się z klonem tak, aby sheng nie wiedział który jest prawdziwy i rzucam w niego dziesięcioma Makibishi razem z klonem. Po wyrzuceniu w Shenga sporej ilości ostrzy wyskoczyłem wraz z klonem do tyłu i czekam na efekt ataku. Jeżeli zacznie na mnie lecieć woda wypuszczona przez Shenga odskakuję od niej jak najszybciej i szykuję się na bezpośredni atak przeciwnika gotowy do użycia Konoha Senpuu oraz Kawarimi.
Nizari Asneri - 2010-02-14, 13:43

Sheng nie zdążył wykonać techniki przez Koniki polne i żuki atakujące go. Gdy dym po wybuchu opadł Sheng stał cały i zdrowy. Użył Kawarimi z kunai'em co go uratowało od śmierci. Po chwili na Shenga wyleciała kula ognia która odrzuciła go na ścianę. Makibashi chybiły.
Kaguya Sheng - 2010-02-14, 13:51

Uderzyłem w ścianę i stworzyłem szkieleta który ma za zadanie odbijać lecące na mnie pociski, kunaie, wszelką broń. Ja sam uaktywniam Yamagi no mai i biegnę na Toshira. Szkielet zostaje z tyłu. Gdy dobiegnę do toshira atakuję go yamagi
Toszizo Aszizożizo Na Nin - 2010-02-14, 13:55

Zanim Sheng zdąży się ruszyć tworzę pięć koników polnych, które natychmiastowo rzucam wokół niego i tworzę dwa klony techniką Bunshin no Jutsu, po czym wykonuję pieczęci potrzebne do techniki Fukyuu no Jutsu[Katon] tworząc w ustach ognistą kulę i wypuszczając ją na niego. Zanim kula doleci wykonuję Katsu wysadzając koniki polne będące obok Shenga i szykuję się na jego atak.
Nizari Asneri - 2010-02-14, 14:04

Sheng biegnący na ciebie był klonem. Szkielet po chwli odmienił się w Shenga i użył Shunshin za Toshiro. Uderzył go za pomocą Tokken odrzucając go. Użył znów Shunshin i pojawił się przed lecącym Toshiro w celu wbicia go w ziemię techniką hone hando. Toshiro jednak niespodziewanie użył Kawarimi.
Kaguya Sheng - 2010-02-14, 14:28

Odskakuje robię 2 iluzje i mieszam się z nimi żeby Toshiro nie wiedział który to ten prawdziwy ja. W końcu wszyscy rzucamy kunaiami ale tylko mój jest prawdziwy. Toshiro nie wie który to ten prawdziwy.
Toszizo Aszizożizo Na Nin - 2010-02-14, 14:53

Używam Kawarimi no Jutsu z kamieniem za Shengiem i rzucam na każdego Shenga po trzy żuki i odskoczyłem do tyłu. Kiedy będę na bezpiecznej odległości wykonuję Katsu wysadzając żuki z gliny będące na Shengu i jego iluzjach. Kiedy dym opadnie wyszukuję prawdziwego Shenga i tworzę pięć iluzji z którymi się mieszam, aby Sheng nie dostrzegł który jest prawdziwy. Razem z klonami rzucam po dziesięć Makibashi, a na tych co ja rzuciłem jest parę żuków z gliny. Kiedy bronie dolecą do Shenga wysadzam żuki, które są na nich.


Nizari Asneri - 2010-02-14, 20:13

Toshiro wysadził żuczki raniąc przy tym boleśnie Shenga. Następne wybuchające żuczki odrzuciły Shenga na ścianę.


/Sheng... Jeśli nie będziesz pisał dłużej szybko zakończę walkę ^^/

Kaguya Sheng - 2010-02-15, 11:19

Sheng odskakuje obolały od ściany i robi 3 bunshiny. Miesza się z nimi. Nagle on z jednym wyskakuje do góry i wszystkie klony rzucają po shurikenie, ja jednak uaktywniam hone hando i robię mizu hone hando (technika tworzy kopię mojej ręki, jest cała z wody i mogę ją wysyłać przed siebie) daję jej niepostrzeżenie shurikena do ręki. Atakuję nią i specjalnie minimalnie chybiam wbijając ją w ziemię i zostawiając shurikena. Robię kawiarimi za niego i robię taren ken uaktywniając yamagi on mai i przebijam mu brzuch. Jeśli będzie chciał zaatakować mnie gliną zrobię kawiarimi za jakiś kamień. Jeśli on zaatakuje ogniem to ja ją zniweluje techniką Mizuame Nabara. Jak dojdzie do zwarcia jestem lepszy w tai to zacznę go nawalać konoha senpuu i potem hiri hone i postaram się go przebić. Jeśli jakaś glina na mnie wyląduje to robię szybko szkieleta (wychodzi ze mnie) i on szybko ją ze mnie zbiera a potem odskakuje.
Toszizo Aszizożizo Na Nin - 2010-02-15, 11:27

Zanim Sheng zdąży się jakkolwiek ruszyć od ściany pojawiam się obok niego za pomocą techniki Kawarimi no Jutsu z jednym z wielu kamieni leżących obok niego i zaczynam go atakować techniką Konoha Senpuu oraz wyprowadzam dużo ataków pięścią korzystając z tego że jestem od niego szybszy i silniejszy odskakuję na ścianę i staję na niej za pomocą techniki Deikata Ki, a następnie tworzę cztery iluzje z którymi rzucam dwoma kunaiami z przyczepionymi na nich notkami wybuchowymi. Zanim ostrza dolecą do mojego przeciwnika uciekam za pomocą techniki Kawarimi no Jutsu przenosząc się z jednym z makibishi, które wcześniej rzucałem nie celnie w Shenga i jednocześnie wysadzam żuki będące na nim, które zostawiłem na jego plecach podczas ataku wręcz, aby go zatrzymać przed ucieczką i jednocześnie zranić wybuchem. Po wybuchu jak dolecą bronie z notkami wybuchowymi wysadzam je raniąc jeszcze mocniej przeciwnika. Po wybuchu zanim jeszcze dym opadnie używam Fukyuu no Jutsu[Katon] wypuszczając na Shenga kule ognia, aby mieć pewność że trawiłem. gdyby uniknął mojego ataku i jakoś zaatakował mam gotowe Kawarimi do ucieczki oraz zostawiam pod sobą dwa małe żuki, które wysadzam po mojej ucieczce od Shenga i wysadzam go razem z nimi.
Nizari Asneri - 2010-02-15, 14:55

Toshiro był szybszy. Pojawił się obok Shenga i zaczął go okładać pięściami. Niektóre ciosy były niecelne, ale większość kończyła się powodzeniem. Shurikeny rzucone przez Shenga walnęły w kunai z notkami Toshiro tworząc wybuch który nie zranił nikogo. Atak Shenga za pomocą taren ken brawie się udał. Sheng minimalnie chybił przecinając policzek Toshiro. Żuczki zostały zrzucone przez klona Shenga. Gdy tylko je wysadziłeś zniszczyłeś Szkieleta odrzucając trochę Shenga. Technika Katon została zneutralizowana przez technikę Mizuame Nabara.


/Jak chcecie Ukryte ciosy pisać, to na gg zapraszam. I jak używacie techniki to na dole, pod waszym atakiem, wklejacie jego Opis./

Kaguya Sheng - 2010-02-15, 16:40

Wkurzony Sheng robi 3 bunshiny. Będzie zrzucać glinę jak poprzednio z siebie za pomocą szkieleta. Miesza się z nimi jednak szybko pojawia się za Toshirem (za pomocą shunsin no jutsu) i wytwarza Hone Suiton Hei. Za pomocą bicza łapie Toshira za nogę i przyciąga go do siebie. (powinno mu pociąć nogę bo w tej technice są ostre kości). Następnie Sheng kuca na jedno kolano i szykuje pięść hone hando do uderzenia czyli wtedy kiedy pociągnięty Toshiro będzie lecieć nad nim. Gdy już się nad nim znajdzie uderzy go z całej siły w dół pleców. Gdy toshiro będzie podbity Sheng zrobi kiri hone i postara się przebić tętnicę podkolanową doprowadzając do obfitego krwawienia z rany. Następnie zrobi shunsin nad niego i kopnie go konoha repuu. Jakby Toshiro znów chciał go uderzyć pięścią zrobi hone hando i spróbuje odbić ataki. Jeśli uda mu się złapać pięść Toshira jak będzie atakować to szybko zdezaktywuje hone hando i uruchomi yamagi no mai żeby przebić pięść Toshira. Jeśli jednak mu się wymknie i będzie chciał użyć techniki ognia Sheng użyje Mizuame Nabara i spróbuje zniweloawć efekt. Gdy powstanie para Sheng zrobi shunsin no jutsu za Toshira i spróbuje zaatakować go yamagi no mai. Jeśli będzie chciał zaatakować go makabishi to Shebg przyklęknie na jedną nogę i wyskoczy na 15 metrów w górę unikając ich i bezpiecznie lądując za pomocą fukkai koshhi. Jeśli to nie pomoże spróbuje zrobić szkieleta który będzie łapać techniki z gliny Toshira a następnie podbiegnie i postara się żeby Toshiro uaktywnił gline która jest blisko niego. JAk będzie wybuch to Sheng wyskoczy wysoko i wyląduje za pomocą fukkai koshhi. Będzie miał również przygotowane kawiarimi

Hone hando
Użytkownik Shitsouymaku tworzy sobie grubą rękawice z kości na prawej dłoni która zwiększa trochę jego atak i pozwala odbić kunai'e i shuriken'y
+ Dobra technika do obrony i ataku
- W tym trybie nie można wykonywać jutsu wymagającyh pieczęci bo mamy za grube palce
Mizu Hone Hando
wymagania: Żywioł suiton, nauczona technika Hone hando
Opis: Aktywując Hone Hando użytkownik pobierając wodę z swojego ciała za pomocą kości tworzy wodną rękę unoszącą się nad rękom z hone hando. Ręka ta wykonuje te same ruchy co nasza dłoń , tyle że możemy wysłać ją 10 m do przodu. Atakuje 3 krotną siłą ręki użytkownika

+ Dobra do ataków na odległość, to schwytania wroga, 3 krotnie silniejsza
- Pobiera wodę z organizmu co osłabia użytkownika , co turę pobiera trochę chakry, byle jakie jutsu ognia może ją zniszczyć, zasięg 10 m, jest dość wolna, łatwo ja zniszczyć

Wymagania:Shikotsumyaku , żywioł wody suiton
Użytkownik wytwarza z wody bicz. Gdy to zrobi tworzy z ręki w której ma bicz segmentowe ostre kości. Następnie te kości wchodzą do bicza zwiększając jego zadawane przez niego obrażenia


Hone Suiton Hei
+Dobra broń do walki w zwarciu
-koszt chakry, słaba przeciwko katonie, słaba przeciwko wielu wrogom,zasięg 3 metry

Hone gaikotsu
opis: Użytkownik Shikotsumyaku tworzy ze wszystkich kości szkieleta.
Jest odporny na słabsze ataki taijutsu ale za to jest wrażliwy na ataki ninjutsu.
Szkielet jest bardzo szybki ale siłą nie grzeszy.Użytkownik przy tworzeniu go może
mu dać jedno ninjutsu Shikotsumyaku.

+Szybki, użytkownik wybiera jakie jutsu będzie używać podczas walki,odporny na słabsze tai
-mało odporny na ninjutsu,nie ma dużo siły, zabiera średnią ilość chakry



fukai kosshi
opis:
użytkownik Shikotsumyaku pogrubia sobie kości nóg by złagodzić upadek z wysokości. Im większy stopień shinobi który wykonuję tę technikę tym może spaść z większej wysokości nie robiąc sobie krzywdy.


Na genina 15 m
Na chunina 20m
Na Jonina 30m
Na s.Jonina 45m
Na Sannina 60m

+ można przeżyć lub złagodzić upadek z wysokości
- koszt chakry.Mała wysokość działania na genina i chunina

Kiri Hone
Opis: Użytkownik Shikotsumyaku tworzy świder ze środka ręki. Jego długość to 10 cm a szerokość 5 cm. Przygotowanie go trwa 5 sekund. Gdy świder zostanie wystrzelony leci 100 metrów po czym traci prędkość i opada na ziemię. Atutem tego jutsu jest to że jeśli świder trafi w coś , to po prostu się przez przewierci. Tuż po wystrzale świder z destruktywną mocą leci na przód.


Plusy: Mocna siła przebicia, można wytworzyć dwa jednocześnie (każdy z innej ręki) , Gdy trafi człowieka na dystansie mniejszym niż 10 metrów istnieje wysokie prawdopodobieństwo że go zabije

Minusy: Wraz zwiększającym się czasem od wystrzelenia technika słabnie aż po pokonaniu dystansu 100 metrów świder jest bezużyteczny , średni koszt chakry , można go robić co pięć sekund , leci w linii prostej , po przekroczeniu dystansu 20 metrów prawdopodobieństwo zabicia wroga spada

Toszizo Aszizożizo Na Nin - 2010-02-15, 16:50

Zanim Sheng zdąży wykonać swój pierwszy ruch rzucam w niego cztery shurikeny z notkami wybuchowymi, a za nimi jak największą ilość żuków. Kiedy shurikeny dolecą do mojego przeciwnika wysadzam je chcąc zranić Shenga, po czym kiedy dolecą do niego żuki wysadzam wszystkie naraz tworząc wielki wybuch z czym również wiąże się mnóstwo gęstego dymu, który ma zasłonić widoczność Shengowi. Kiedy mój przeciwnik będzie w centrum gęstego dymu ja rzucam tam osiem makibishi z notkami wybuchowymi oraz tworzę trzy klony. Iluzje rzucają w Shenga jak największą ilością makibishi, aby go zmylić i zwrócić jego uwagę, ja wykonuję Fukyuu no Jutsu[Katon] wystrzeliwując dużą kulę ognia prosto na chłopaka. Jeżeli Sheng uniknie atak rzucam w niego pięć koników polnych oraz dziesięć, które mają na zdaniu go okrążyć i powstrzymać przed ucieczką, kiedy to ja używam Kawarimi obok niego i używam Konoha Senpuu kopiąc go w twarz chcąc jednocześnie wbić go w ziemię. Po kopnięciu odskakuję z miejsca ataku i wysyłam na Shenga wszystkie koniki polne, które go okrążyły, lecz jeżeli Sheng nie uniknie kuli ognia, tylko powstrzyma ją jakąś swoją techniką wodną pojawiam się za nim i wbijam mu kunai w gardło.


Techniki użyte w walce:


Hikyuu no Jutsu [Katon]
Typ: NinJutsu


Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza. Niektórzy genini są biegli w tej technice.


Konoha Senpuu
Typ: Ofensywna

Bliźniacza technika Konohy Reppuu. Tym razem polega ona na wyskoku w górę, i zrobieniu półobrotu, starając się kopnąć z całą siłą przeciwnika w głowę. Bardzo skuteczna technika, dobrze sprawująca się gdy połączymy ją z Konoha Reppuu


Katsu

Umiejętność tylko dla klanu Douhito. Składając jedną pieczęć możemy wysadzić od jednego stwora z gliny do tylu ile w danym momencie stworzyliśmy.



Bakuhatsu Ranshin

Koniki polne zrobione z gliny. Można zrobić ich mnóstwo. Bardzo trudno przed nimi uciec. Nawet się nie zorientujemy a mogą siedzieć już na naszych plecach. Po mimo, że są małe robią naprawdę niezły wybuch.

Nizari Asneri - 2010-02-15, 17:02

Shurikeny doleciały rozwalając przed chwilą stworzone klony. Sheng użył Kawarimi. Katon Toshiro został zniszczony przez technikę Suiton. Po chwili Sheng pojawił się za Toshiro i gdy chciał go podciąć pojawił się kamyk. Obok niego z ziemi wyszedł żuczek który po chwili wybuchł odrzucając Shenga. Sheng nie wie gdzie jest Toshiro...
Kaguya Sheng - 2010-02-15, 17:23

Sheng zdenerwowany odskakuje i robi 10 węży każąc zakopać im się pod ziemią i szukać Toshiro. Mają co chwilę wychylać się z ziemi i go szukać a potem obwiązać a dwóm z nich wejść do jego rękawów. Sam Sheng za pomocą wyskakuje wysoko w górę na 15 metrów i rozgląda się po okolicy. Jak znajdzie Toshira to robi shunsin no jutsu koło niego i uderza go taren ken jednocześnie wypuszczając z rękawu węża by go oplótł. Następnie stara się go przebić yamagi. Jeśli toshiro zaatakuje ognistą techniką Sheng użyje wodnej. Jak powstanie para Sheng zrobi bunshina a sam zamieni się w węża sumi by zmylić Toshira. Każe klonowi udać klonowi że go atakuje a sam jak Toshiro będzie zajęty klonem zrobi Shunsin za niego i spróbuje go zabić Yamagi no mai. Jakby co to Sheng rzuci gdzieś kunaiem i zrobi za niego kawiarimi

Sumi Hebi:

Najpierw trzeba narysować na zwoju węża, którego można ożywić za pomocą tego jutsu. Wąż staje się prawdziwy i może ukąsić, związać lub służyć do czegoś innego. Wąż róźni się od prawdziwego tym, że jest pokryty atramentem. Zostaje zniszczony tylko wtedy gdy użytkownik wycofa swe jutsu, lub poprzez uderzenie w niego przez kogoś innego.

Yamagi no Mai

Pierwszy taniec polegający na wyciągnięciu przez środek dłoni trzydziestocentymetrowych kolców, którymi walczy się jak sztyletami.

Toszizo Aszizożizo Na Nin - 2010-02-15, 17:31

W kryjówce tworzę klona, który następnie wyskakuję w górę i rzuca w Shenga pięcioma makibishi, po czym tworzę dwa kolejne klony, które wyskakują obok wcześniejszej iluzji i również rzucają po pięć makibishi, a ja w tym czasie przenoszę się za Shenga techniki Kawarimi no Jutsu i wykonuję technikę Konoha Senpuu kopiąc Shenga w głowę i chcąc go wbić w ziemię, po czym wbijam mu w plecy kunai z żukami na nim i odskakuję jednocześnie wysadzając żuki będące w kunaim wbitym w mojego przeciwnika. Jeżeli chłopak będzie nadal zdolny do walki wykonuję Fukyuu no Jutsu[Katon] zanim przygotuję się do wykonania jakiejkolwiek techniki Suiton, aby powstrzymać moją kulę ognia. Jeżeli moja pierwsza strategia się nie powiedzie razem z trzema wcześniej stworzonymi klonami pojawiam się obok przeciwnika i zaczynam atakować Shenga z kunaiami w rękach i często używając techniki Konoha Senpuu.
Nizari Asneri - 2010-02-15, 17:42

W przeciwnika wbiłeś Kunai'a. Gdy użyłeś Katsu wysadziłeś przeciwnika. Obok Toshiro pojawił się sędzia.
-Zwycięża Toshiro Douhito!

Obaj:
+3speed
+3Siła
+2Chakra
+2Katon
+1KG

Sheng trafia na 1dzień do szpitala


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group